سیاوش خیرابی:فعلا به ازدواج فکر نمی کنم

۱۳۸۸/۰۸/۲۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

سیاوش خیرابی کسی که به تازگی به بازیگر محبوب مردم تبدیل شده است با تمام ویژگی های منحصر به فرد خود تبدیل به یک بازیگر پرطرفدار شده است.به همین مناسبت تصمیم گرفتم گفت و گویی هرچند کوتاه با این بازیگر جوانان انجام بدهم

تحصیلات سیاوش خیرابی چقدر است و آیا به نظرش تحصیلات آکادمیک برای پیشرفت در کار لازم نیست؟

فوق دیپلم کامپوتر دارم اما دوره های بازیگری رو هم گذراندم و به نظرم این دوره ها کمک بسیار زیادی در پیشرفتم داشته است و میشه گفت ۱۰۰ درصد پیشرفتم را مدیون همین دوره ها هستم

نظرت در مورد تولید تله فیلم های متعدد چیست؟

به نظر خیلی خوبه چون خیلی ها را برده سر کار و من خودم هم با بازی در یک تله فیلم معرفی شدم

سیاوش خیرابی تلاشی برای حامد بهداد بودن داره؟

نه،دلیلی ندارد تلاشی برای این موضوع داشته باشم چون شخصیتی به نام حامد بهدادوجود دارد وشباهت هایی که در بازی من مشاهده شد شاید به خاطر اکت هایی بود که کارگردان در آن لحظه خواسته ولی مطمئن باشید این شباهت ها در کارهای دیگه ای که انجام خواهم داد مشاهده نخواهد شد

.

مدت حضورت در فیلم مهم هست برات؟

نه،بیشتر برای من مهم نقش هست که به چشم بیاد و تاثیر گذار باشد

یعنی اگر بهت بگویند که بیا و فقط ازجلوی دوربین مهرجویی رد شو قبول نمیکنی؟

نه اگر به این صورت باشه که بیام و از جلوی دوربین رد بشم هرگز قبول نمیکنم اما اگر نقشی هر چند کوتاه در کار آقای مهرجویی به من پیشنهاد بشه با کمال میل آن را می پذیرم

در نوع بازی که در ترانه مادری و حس پنهان انجام دادی هیچ تفاوتی دیده نمی شد،چرا؟

نه،به نظرم تفاوت هایی در ایفای نقش وجود داشت که اگر یک بار دیگر با دقت ببینید حتمآ به آن پی خواهید برد

رمز ماندگاری به نظرت چیه؟

کار خوب انجام بدی،فیلم خوب بازی کنی . مردمی باشی

و برای ماندگاری چقدر تلاش می کنی؟

خیلی زیاد و سعی می کنم کارهای خوبی انجام بدهم که مردم راضی باشند

ولی به نظرت با تله فیلم می شود به ماندگاری رسید؟

تله فیلم کمک میکنه به ماندگاری ولی نه به طور کامل

ولی خیلی ها معتقد هستند که تله فیلم باعث افت کیفیت در بازی می شود،تو چی فکر میکنی؟

نه به این اعتقاد ندارم چرا که در سال های اخیر بازیگر های زیادی در تله فیلم ها بازی کردند و به نظرم تله فیلم خیلی خوب هست مخصوصآ اوقاتی که بیکاری و کاری نداری تله فیلم بازی کنی

پس هدفت از بازی در تله فیلم این هست که پر کار باشی؟

نه اینکه هر تله فیلمی که بهم پیشنهاد شد فقط به خاطر این که پرکار باشم قبول کنم و در آن به ایفای نقش بپردازم بلکه نوع کار هم برایم بسیار مهم است مثلآ تله فیلم آخری که در حال بازی در آن هستم زمین تا آسمان با نقشم در ترانه مادری متفاوت است

فرق بازی خودت و بازی محسن در چیست؟

خوب طبیعتآ نوع نقش با هم فرق میکند اما چون محسن از اجرا شروع کرده خیلی مسلط هست در بازی

برخی معتقد هستند کمی در فن بیان دچار مشکل هستی،برای حل این موضوع تمرین هم میکنی؟

خوب حتمآ مشکلی در فن بیانم دیدند که این حرف را می زنند و به همین خاطر در حال گذراندن دوره بدن-بیان هستم

فرق تاتر،سینما و تلویزیون از نظر سیاوش خیرابی در چیست؟

درتاتر نفس به نفس باتماشاچی هستی و خیلی هم کار در تاتر سخت هست؛سینما ماندگاری همیشگی دارد و تلویزیون باعث محبوبیت بین عامه مردم می شود

و تو کدام را انتخاب می کنی؟

تلویزیون و سینما

ولی تاتر در رشد بازی خیلی تاثیر دارد،این طور نیست؟

آره تاثیر داره اما کار در تاتر خیلی سخت هست و چون من تا حالا در تاتر کار نکرده ام به نظرم خیلی زود هست که وارد تاتر بشوم و باید کمی قوی تر شوم تا بتوانم تاتر کار کنم

اگربخواهی یک انتقاد از سیاوش خیرابی انجام بدی آن انتقاد چیه؟

حرکات زیادی در ترانه مادی

به نظر خودت الان ستاره ای؟

نه،ستاره نیستم اما محبوب هستم

و با این محبوبیت چطور کنارمیای؟

خیلی راحت،مثل همه مردم زندگی میکنم و با افراد جامعه برخورد میکنم

در سینمای ایران و جهان دوست داری مقابل چه بازیگر ایفای نقش کنی؟

در ایران مقابل استاد انتظامی و استاد پرستویی و در سینمای جهان علاقه مند هستم در مقابل برات پیت بازی کنم

به ازدواج هم فکر کردی تا حالا؟

نه خیلی زود هست انشا الله ۳۰ سالگی به بعد

دوست دارید همسری که انتخاب میکنی از قشر بازیگر باشدیا فرقی ندارد؟

هرچه قسمت باشه همان را دوست دارم

فکر میکنی بازی در مجموعه ای که در بهترین ساعت پخش نمایش داده میشد اون هم هرشب توانسته توانایی های تو را به طور کامل نشون بده یا نه؟

من خودم تمام تلاشم رو کردم که نقش محول شده به خودم را خوب انجام بدهم اما ۱۰۰ درصد این تمام توانایی من نبود و انشا الله در کارهای بعدی نشان خواهم داد

و کمی در مورد تله فیلم”فراموشی سبز”برایمان بگو.

این تله فیلم بنا هست در هفته نیروی انتظامی در روز ۱۵ یا ۱۶ مهر ماه از شبکه دوم سیما پخش بشود که کارگردانی کار به عهده آقای حمیدرضا محسنی است که براساس فیلم نامه ای از خود ایشان و آقای زیبنده ساخته خواهد شد.در این کار با حسن جوهرچی،شیوا خنیا گر،بهنام صفایی و مهدی امین خواه هم بازی هستم

نظرت در مورد اسامی زیر چیه؟

حسین سهیلی زاده:هرجا ببینمشون دستشان را می بوسم ایشان اسطوره من هستند

محسن افشانی:دوست خوب

حامد بهداد:یک هنرمند

محمد حاتمی:دوستی که همیشه یاور من بود

ایرج محمدی ومهران مهام:آدم های ریسک پذیری که من را وارد تلویزیون کردند و البته به نظر ریسک موفقی هم داشتند

بیتا سحرخیز:بازیگر بسیار حرفه ای از لحاظ اخلاق و بازی

هنگامه قاضیانی:بازی ایشون رو در به همین سادگی دوست دارم

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي