آخرین خبرها از نقل و انتقالات فوتبال ایران

۱۳۸۹/۰۴/۰۶ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

تارتار: پرسپولیس‌ حاشیه‌‌ ندارد
مربی تیم پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس در حال حاضر هیچ مشكل حاشیه‌ای ندارد و در كمال آرامش به تمرین و آماده‌سازی خود برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر مهیا می‌شوند.
مهدی تاتار در حاشیه برپایی اردوی تیم پرسپولیس در اردبیل در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: جو پرسپولیس جو صمیمی و دوستانه است و بازیكنان و كادر فنی بدون هیچ‌گونه مشكل و مانعی تمرینات و مرحله آماده‌سازی را پشت سر می‌گذارند.
وی با بیان این‌كه بازیكنان خوبی جذب این تیم شده‌اند، افزود: به نظر می‌رسد با این بازیكنان با اخلاق و دارای كیفیت مناسب تكتیكی و تاكتیكی بتوانیم در لیگ موفق عمل كنیم.
تاتار جذب این بازیكنان را نشان از درایت علی دایی عنوان كرد و ادامه داد: به عنوان بازیكن سابق و مربی فعلی این تیم افتخار می‌كنم كه در كنار كادر فنی مجربی هستم كه این تیم را به این شكل و شمایل جمع و جور كرده و به آن نظم بخشیده است.
به گزارش فارس مربی تیم پیروزی خاطر نشان كرد: هر چند در روزهای اخیر به این تیم ملحق شدم ولی در این چند روز سعی كردم با فضای پرسپولیس بیشتر آشنا شده و با كادر فنی و بازیكنان صمیمی شوم.
تاتار در ادامه از تسویه حساب خود با تیم راه‌آهن خبر داد و اضافه كرد: جدا شدنم از این تیم به تصمیم خود من بوده است ولی هنوز تسویه حساب مالی با تیم راه‌آهن انجام ندادم.
سرمربی سابق تیم راه‌آهن گفت: براساس توافق دو طرفه از تیم راه‌آهن جدا شدم و به نظر می‌رسد هیچ مشكلی در پرداخت حقوق و مزایای خود از تیم راه‌آهن نداشته باشم.
وی اظهار امیدواری كرد: تیم راه‌آهن نیز یك تیم منسجم و آینده‌داری است كه امیدوارم با جذب مربی با تجربه بتوانند در مسابقات امسال موفق عمل كنند.
تاتار در پایان سخنان خود با قدردانی از سعه‌صدر و حمایت مدیرعامل و سرمربی این تیم خاطر نشان كرد: از این‌كه به تیم مورد علاقه و سابق خود برگشتم خوشحال هستم و امیدوارم بتوانم به عنوان یك سرباز در خدمت پرسپولیس باشم.

كاظمیان: از مهاجمان و بازیكنان جناح راست پرسپولیس بهترم
بازیكن جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: در حال حاضر از مهاجمان و بازیكنان جناح راست پرسپولیس كه در این تیم هستند، بهترم.
جواد كاظمیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره حضور در سپاهان در شرایطی كه تمایل داشت با بازگشت از امارات در پرسپولیس بازی كند، صحبت های زیر را مطرح كرد:

فارس: چرا نخواستی در فوتبال امارات بمانی؟

من در فوتبال امارات جز بازیكنان خوب ایرانی بودم و سال های خوبی هم در لیگ این كشور داشتم. بعضی ها فكر می كنند به خاطر پول است كه بازیكنان ایرانی به امارات می روند در حالی پول ملاك اصلی ام نبود و هنوز هم می گویم كه سطح فوتبال امارات از ایران بهتر است. فكر می كنم بعد از علی كریمی و فرهاد مجیدی من جز بازیكنان ایرانی بودم كه فصل های موفقی را در امارات داشتم. كارنامه من مشخص است. با وجودی كه فصل خوبی داشتم اتفاقاتی رخ داد كه باعث شد به فوتبال ایران برگردم.

فارس: چه اتفاقاتی؟

اخراجم در یكی از بازی های پایانی فصل باعث شد ذهنیت مدیران الامارات نسبت به من تغییر كند و بگویند جواد بازیكن پر حاشیه ای است درحالی كه در این همه سال حضورم در امارات هیچ مشكل حاشیه ای نداشتم. به هر حال این اتفاقات باعث شد به ایران برگردم.

فارس: انتظار می رفت با بازگشت به فوتبال ایران اولین باشگاهی كه برای مذاكره بروی پرسپولیس باشد.

من خیلی رك می گویم كه هواداران این تیم هم بدانند پرسپولیس من را نخواست. دوست داشتم بعد از سال ها دوری از فوتبال ایران به تیم سابق خود بازگردم اما نشد. پرسپولیس برخورد خوبی با من نكرد. 3 سال در این تیم بازی كردم. از دو تیم آلمانی كایزرسلاتن و بوخوم پیشنهاد رسمی داشتم اما حاضر نشدم پرسپولیس را ترك كنم. منتی هم سر این تیم نمی گذارم. بازیكن پیری هم نیستم كه بخواهم خودم را سربار این تیم كنم. تا 5 سال دیگر می توانم در اوج باشم و این را هم با قاطعیت می گویم كه از تمامی بازیكنان كنونی پرسپولیس در خط حمله و سمت راست بهتر هستم. تماشاگران پرسپولیس بدانند حاضر بودم با نصف مبالغی كه از تیم های دیگر پیشنهاد داشتم به پرسپولیس بیایم. در طول فصل ثابت می كنم كه آنها در مورد من اشتباه بزرگی مرتكب شده اند. البته من دنبال ثابت كردن چیزی نیستم چون توانایی های من در این فوتبال ثابت شده است.

فارس: چرا سپاهان را انتخاب كردی؟

از مهمترین دلایل انتخاب سپاهان صحبت های امیر قلعه نویی با من بود. وقتی سرمربی به بازیكنی اعتقاد داشته باشد برای بازیكن و روند كاری اش خیلی مهم است. در تیم ملی هم با امیر قلعه نویی خوب كار كردم. از طرفی سپاهان هم تیم ریشه داری است و در خارج از ایران این تیم را بهترین تیم ایران می دانند. من با آقای ساكت جلسه دو ساعته داشتم و ایشان را انسان متواضعی دیدم و خیلی راحت با هم به توافق رسیدیم. امیدوارم بتوانم سال خوبی را در سپاهان داشته باشم. این را هم بگویم كه من بازیكن بومی به شمار می روم.

فارس: چطور؟

من اهل كاشان هستم و در سپاهان كه باشم در واقع به تیم استان خود خدمت كرده ام. فكر می كنم سپاهان با توجه به بازیكنانی كه گرفته و حفظ اسكلت اصلی تیم قهرمان لیگ باشد و سایر تیم ها باید برای مقام دومی بجنگند.

فارس: در مورد پستی كه قرار است در سپاهان بازی كنی صحبت می كنی؟

با صحبت هایی كه با امیر قلعه نویی داشتم قرار است در پست مهاجم بازی كنم و امیدوارم بتوانم برای این تیم گل های زیادی بزنم.

فارس: یعنی تو با خسرو حیدری تداخل پست نداری؟

در چند سالی كه در لیگ امارات بودم تنها پستی كه بازی نكردم هافبك راست بود اما در 3 پست مهاجم و سمت چپ و راست این قابلیت را دارم كه بازی كنم. مشكلی در پست ندارم و با حیدری هم رقابت می كنم. او علاوه بر اینكه بازیكن خوبی است پسر خوبی هم هست. فكر می كنم وقتی آقای قلعه نویی بازیكنان را جذب می كند فكری هم به حال بازی دادن آنها كرده است. من خودم دوست دارم كه مهاجم بازی كنم.

فارس: سایت باشگاه استقلال علیه حیدری مطلبی نوشته كه در آن آمده اگر خسرو زودتر گفته بود در استقلال نمی ماند تو را جذب می كردند.

من با استقلالی ها صحبت كرده بودم اما نظر خاصی در این باره ندارم. درست است كه پرسپولیس من را نخواست اما خوشحالم كه بعد از بازگشت از امارات 3 تیم برتر ایران یعنی استیل آذین، استقلال و سپاهان من را می خواستند و در نهایت پس از مشورت كردن با دوستانم سپاهان را انتخاب كردم. تنها مشكلم دوری از خانواده ام است كه سعی دارم این مسئله را هم حل كنم. می دانم در سپاهان سال پر فراز و نشیبی خواهم داشت اما تمام هدفم این است كه بازگشت پر قدرتی داشته باشم. در این مدت دنبال بازار گرمی نبودم و در سكوت و آرامش تیم خود را انتخاب كردم.

حیدری: نگذارند بگویم از كنار استقلال به كجاها رسیده‌اند
هافبك جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: نگذارند بگویم بعضی‌ها از كنار استقلال به كجاها رسیده‌اند.
خسرو حیدری در واكنش به مطلب دوم سایت باشگاه استقلال علیه وی كه او را به بی صداقتی متهم كرده بود در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس صحبت های زیر را مطرح كرد:

* نگذارید بگویم از كنار استقلال به كجاها رسیده اند

فكر نمی كنم انتقادات سایت باشگاه استقلال حرف های فتح الله زاده باشد. اینها حرف كسانی است كه ضعف خود را بر گردن دیگران می اندازند. نگذارید بگویم از كنار استقلال به كجاها رسیده اند. مردم می فهمند چه كسانی صداقت دارند و چه كسانی ندارند.

* پرینت موبایل هایم نشان دهنده صداقتم است

حاضرم پرینت همه موبایل هایم را بگیرم و به آنها نشان دهم. آقای نظری جویباری دو بار با من تماس گرفت و یك بار هم بعد از عقد قرارداد با سپاهان به من پیامك داد. آنها شماره خانه من را ندارند و اگر كسی گفته با منزل خسرو حیدری تماس گرفته دروغ تحویل مردم داده است.

* اگر این گونه است بهتر كه در استقلال بازی نكنم

اگر هواداران استقلال در این دوسال من را نشناخته اند و فكر می كنند من پولكی هستم بهتر است كه در استقلال بازی نكنم.

* مظلومی تماس گرفت و گفت دارم به استقلال می آیم

قبل از آنكه تكلیف سرپرست استقلال مشخص شود مظلومی با من تماس گرفت و گفت دارم به استقلال می آیم. پس از آن تماس ایشان قطع شد و پس از قراردادم با سپاهان پیامك ایشان به دستم رسید چون فهمیده بودند كه دارم به سپاهان می روم اما بنویسید تنها عامل جدایی ام از استقلال پرویز مظلومی و كادرفنی بود. یك نفر در این باشگاه به من بگوید كه پول بالا از آنها خواسته ام. آقای هدایتی شاهد هستند كه در مذاكره با ایشان برای حضور در استیل آذین یك كلام حرف پول نزدم.

* به امیدوار رضایی گفتم با این كادر فنی نمی مانم

در صحبتی كه با آقای رضایی داشتم به او گفتم كادرفنی برایم خیلی مهم است و هیچ قولی به ایشان ندادم. تنها قولی كه دادم این بود كه شرایط مالی اصلا مهم نیست ولی وقتی سرمربی تیم آقای مظلومی است و ایشان به من اعتقاد ندارد در این تیم نمی مانم. باید بگویم برخلاف ادعای آقایان با چند نفر صحبت كردم اما هیچ قولی ندادم بنابراین آنها نباید مدعی شوند كه من وقت آنها را گرفته ام.

* برای روابط عمومی تازه كار استقلال متاسفم

از سایت باشگاه استقلال گلایه دارم و متاسفم برای روابط عمومی كه تازه كار است. دو سال برای استقلال زحمت كشیدیم و تازه شنیده ایم علیه فرهاد مجیدی كه سال ها برای این تیم زحمت كشیده صحبت كرده و انگ پولكی بودن به او زده اند. از چنین روابط عمومی كه كارش را تازه آغاز كرده است چه انتظاری می توان داشت؟

* هواداران خودشان قضاوت كنند

شاید همه بگویند چرا درباره بازیكنان دیگری كه از این تیم رفته اند بیانیه صادر نشد اما جواب آنها را این گونه می دهم. من می توانستم زمانی كه تیم نه سرپرست داشت و نه مربی جدا شوم ولی اولویت من استقلال بود. حتی اگر مرفاوی در این تیم می ماند چون به من اعتقاد داشت در این تیم می ماندم و سرم را جلوی توپ می گذاشتم.

حمودی: دوست دارم به استقلال بیایم
مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با فولاد قرارداد مشروط دارم ولی دوست دارم به استقلال بیایم.
علی حمودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اینكه گفته می شود استقلالی ها با وی تماس گرفته اند، اظهار داشت: تماسی با من گرفته شده و من هم چون قبلا با آقای مظلومی كار كردم دوست دارم به این تیم بروم.

وی در پاسخ به این سئوال كه آیا با فولاد قرارداد داری یا خیر عنوان كرد: من با فولاد قرارداد مشروط دارم یعنی اگر به لحاظ مالی با این تیم به توافق نرسم می توانم جدا شوم. اكنون با فولاد در ارومیه هستم اما هنوز شرایطم مشخص نیست.

قربانی: به زودی همه حقایق را می‌گویم
مدافع تیم مس كرمان گفت: به زودی خواهم گفت چرا به استقلال نیامدم.
پیروز قربانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شایعه حضورش در استقلال گفت: فكر نمی كنم به استقلال بیایم چون مسائلی هست كه حضورم در تیم محبوبم را منتفی كرده است.

وی افزود: احساس می كنم امسال هم در خدمت استقلال نخواهم بود و اگر اتفاق خاصی نیفتد طی یكی دو روز آینده با تیم جدیدم قرارداد می بندم.

قربانی از گفتن موانع حضورش در استقلال امتناع كرد و گفت: به زودی همه چیز را می گویم اما اجازه دهید با تیمم قرارداد ببندم آن وقت همه حقایق را خواهم گفت.

دو بازیكن استقلال در فهرست فروش قرار گرفتند
دو بازیكن تیم استقلال در فهرست فروش قرار گرفتند.
به گزارش خبرگزاری فارس، بنا به درخواست پرویز مظلومی و با توجه به تعداد نفرات حاضر در این تیم دو بازیكن در فهرست فروش آبی‌پوشان قرار گرفتند.
میلاد نوری و مهران نورافكن دو بازیكنی هستند كه باشگاه استقلال تمایلی به ادامه همكاری با آنان را ندارد و نام آنها در لیست مازاد قرار گرفته است.

باشگاه استقلال از خسرو حیدری شكایت كرد
باشگاه استقلال تهران از خسرو حیدری شكایت كرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال مصاحبه خسرو حیدری با فارس، باشگاه استقلال از این بازیكن شكایت كرد.

سایت رسمی باشگاه استقلال در این باره متن زیر را منتشر كرده است:

"در پی صحبت‌های نامربوط خسرو حیدری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس و اتهامات واهی او نسبت به مسئولین باشگاه استقلال، كمیته حقوقی این باشگاه از این بازیكن به دادگاه شكایت كرد.
كمیته حقوقی باشگاه استقلال در شكایت خود از خسرو حیدری از دادگاه درخواست كرده با توجه به اینكه اتهامات او نسبت به مسئولین این باشگاه به هیچ وجه صحت ندارد و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود لذا نامبرده باید در دادگاه حاضر شده و نسبت به حرف‌های خود با ادله و سند پاسخگو باشد. "

نصرتی و خطیبی بازیكنان جدید تراكتورسازی
سرپرست باشگاه تراكتورسازی تبریز گفت: به زودی با محمد نصرتی و رسول خطیبی قرارداد امضا می‌كنیم.
جمشید خطیبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اینكه چه بازیكنانی را برای تقویت تیم تراكتورسازی در نظر دارند، اظهار داشت: در حال حاضر محمد نصرتی در تبریز و سر تمرین است. به زودی با این بازیكن قرارداد امضا می شود. قرار است رسول خطیبی هم با پایان لیگ دسته اول به تراكتورسازی بیاید.

وی در مورد قرارداد با فراز كمالوند گفت: با كمالوند هم امروز قرارداد امضا می كنیم تا حرف و حدیثی باقی نماند. به زودی تراكتورسازی همان تیمی می شود كه هواداران می خواهند.
خطیبی تصریح كرد: در دو سه روز آینده اعضای هیات مدیره هم معرفی می شوند.

خوردبین: ‌خلیلی را در اختیار باشگاه قرار دادیم
سرپرست پرسپولیس درباره محسن خلیلی گفت: تكلیف این بازیكن مشخص شده و ما محسن خلیلی را در اختیار باشگاه قرار دادیم.
محمود خوردبین ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما معتقدیم با توجه به اینكه تیم پرسپولیس‌ تا شروع لیگ در یك برنامه فشرده در اردوهای تمرینی است و نمی‌تواند در این مسابقات با نفرات اصلی حاضر شود به همین خاطر با امیدها و جوانان در جام وحدت بازی خواهد كرد.
وی اردوی اردبیل را مناسب و مطلوب ارزیابی كرد و افزود: در پنج روز گذشته با تمرینات مناسب كه در ارتفاع انجام می‌شود سعی كردیم دوران بدن‌سازی خوبی را در منطقه اردبیل و سرعین با داشتن آب و هوای مناسب برگزار كنیم.
سرپرست تیم پیروزی تهران با ابراز خرسندی از پیوستن تاتار به عنوان مربی تیم پرسپولیس به جمع كادر فنی این تیم گفت: امیدواریم از تجربه و شور و نشاط جوانی این مربی فهیم بهتر استفاده كنیم.
خوردبین درباره محسن خلیلی نیز اظهار داشت: تكلیف این بازیكن مشخص شده و ما محسن خلیلی را در اختیار باشگاه قرار دادیم.
سرپرست تیم پیروزی تهران در ادامه سخنان خود خاطرنشان كرد: بعد از اردوی اردبیل اردوی 10 روزه دورتموند آلمان را از چهارشنبه هفته آینده آغاز می‌كنیم و قرار است بازی تداركارتی نیز در اردوی اردبیل و دورتموند برگزار كنیم.
وی گفت: ‌یك بازی تداركاتی با تیم دانشگاه آزاد اردبیل برگزار ‌كردیم تا كادر فنی به نخستین محك و تست خود در مورد آمادگی بازیكنان دست پیدا كنند.
سرپرست تیم پیروزی تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل از جذب دو بازیكن خارجی خبر داد و افزود: یك مورد سهیمه لیگ برتری خود را نیز كه قطعا بازیكن داخلی است نگه می‌داریم تا در آخرین لحظات اقدام به جذب و استفاده از این بازیكنان بكنیم.
وی گفت: هم‌اكنون در اردوی اردبیل هیچ بازیكن غایبی نداریم و دوران بدن‌سازی تیم به شكل منظم و مطلوب در حال انجام است.
سرپرست تیم پیروزی تهران در پایان اظهار داشت: تیم پیروزی با جذب بازیكنان شایسته خود آماده حضور قدرتمندانه در لیگ دهم است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي