دانلود نرم افزار جدید و فول العاده جالب رنگی کردن پوشه ها در ویندوز

۱۳۸۹/۰۳/۱۳ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

در ویندوز ایکس پی تمامی پوشه ها دارای یک رنگ خاص یعنی زرد هستند و شما فقط قادر به تغییر آیکن پوشه ها در این ویندوز هستید ، اما نمی توانید رنگ آن ها را عوض کنید و ممکن هست اشتباهی یک پوشه را به جای دیگری به دلیل هم رنگ بودن پاک کنید.
در ویندوز ویستا تا حدودی تغییراتی برای پوشه ها اعمال شده است ولی ، افرادی مثل من که هنوز از ویندوز ایکس پی بیشتر استفاده می کنند این کار برایشان توسط خود ویندوز امکان پذیر نیست.
این کار توسط نرم افزار هایی که برای این کار ساخته شده اند امکان پذیر است. می توانید برای هر پوشه رنگی خاص را انتخاب کنید ، مثلا برای پوشه های موزیک رنگ سبز یا برای پوشه های کم استفاده رنگ خاکستری.
پوشه هایتان را رنگی کنید
خوب اجازه دهید تا به اصل مطلب برسیم و سه نرم افزاری که توسط آن ها رنگی به جز رنگ زرد را برای پوشه های شما می سازند را معرفی کنم:
1- اولین نرم افزار ColorFolder نام دارد که نرم افزاری کوچک و ساده در این زمینه است که اجازه ی تغییر آیکن ها را با یک راست کلیک ساده به شما می دهد و دارای هفت رنگ ( قرمز ،نارنجی ، زرد ، سبز ، آبی ، صورتی و خاکستری ) برای پوشه ی مشخص شده است.
iColorFolder
این نرم افزار دارای سه نوع آیکن ( Agua, Mac OS X و ویستا ) به صورت پیش فرض است که می توانید با دریافت بسته ی Additional Skin آیکن های جدیدتری به نرم افزار اضافه کنید.
ColorFolder یک نرم افزار متن باز است و می توانید ، برنامه و بسته ی آیکن ها را از این صفحه دریافت کنید.
2- نرم افزار Folderico ، برنامه ی دیگری در این زمینه است که برای ویندوز xp ساخته شده است .Folderico شبیه به iColorFolder است ، با یک سری تنظیمات اضافه .
مثلا برای یک پوشه نوشته ای قرار دهید تا با قرار گرفتن ماوس بر روی آن پوشه نوشته ای که برایش قرار داده اید نمایان شود و یا یک پوشه ی مشخص را انتخاب کنید و از بین پنج نوع آیکن پیشنهادی گنجانده شده در نرم افزار استفاده کنید.
تم های اضافی : می توانید آن ها را از سایتش دریافت کنید. از برنامه ای به نام ICL Builder که می توانید فایل های icl را از طریق آن بسازید و یکی از ویژگی های این نرم افزار این هست که اگر آیکن و رنگ پوشه ای را عوض کنید و آن پوشه را به کامپیوتر دیگری منتقل کنید باز هم به همان شکل باقی می ماند.
دریافت Folderico
StyleFolder
3- نرم افزار سوم StyleFolder نام دارد.این نرم افزار ویژگی های بیشتری نسبت به دو نرم افزار بالا دارد و از طریق آن می تیوانید آیکن و عکس های پس زمینه ی پوشه ها را مدیریت کنید .
با توجه به اینکه کار هر سه برنامه شبیه به هم بوده ،توضیحات اضافی فکر نمی کنم که لازم باشد بیشتر از این بنویسم.
هر سه برنامه رایگان هستند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي