اس ام اس درهم تیر ماه( سری نوزدهم)

۱۳۸۹/۰۴/۰۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.a2a.co.uk/users/UserFiles/Image/sms2.jpg







.............
.............
.......  ....
میدونی این چیه؟
عکس هوائی از همایش سالانه ی منگلاس اگه دقت کنی جای تو خالیه.!!
**************

مخصوص نیمه شب : پاشو جیش کن بعد بگیر بخواب
(سازمان دخالت در تمام امور کشور)


**************





به غضنفر میگن نرو پایین
.
.
.
دیدی حالا غضنفری

**************



به نام خدايي كه هستي را با مرگ ،دوستي رابي رنگ ، زندگي را با رنگ ،‌عشق را رنگارنگ ،رنگين كمان را هفت رنگ ، شاپرك را صد رنگ … و من را دلتنگ تو آفريد …

**************


ای کاش باران بودم تا غبار از صورتت می شستم
خودت که سال به سال صورتت رو نمی شوری !!!

**************


پس از مرگم مزارم را با آب و صابون بشویید
تا هر کس از مزارم رد شد بخوره زمین بخندم روحم شاد شه
**************

یه قفل خریدم زدم به قلبم میدونی چرا؟
چون گنج بزرگي توش دارم،اون گنج
همین الان داره اس ام اس من رو میخونه
**************

اس ام اس نیمه شب:
برای دیدن ادامه خواب لطفا cd2 را وارد کنید
**************

گریه هامو تو ندیدی هر چی گفتم نشنیدی من کدوم عهدو شکستم که تو sms نمیدی
**************


زین پس بجای واژه سزارین گوییم بچه به شرط چاقو...!!!

**************

مي خوامت نه به خاطر رفاقتت...  نه به خاطرصداقتت...  نه واسه شرافتت...  ظرافتت...  رشادتت...  حسادتت...    مي خوامت فقط به خاطر خود کثافتت!!!

**************


قانون يازدهم نيوتن: وقتي مي‌ري دستشويي، منتظر جاذبه زمين نباش، تلاش کن.




**************

امام. (ره) گفت خرمشهر را خدا آزاد کرد.
بسیجیها گفتن: پس ما تو سنگرا .....



0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي