به ۱۲ دلیل اولین قرارتان را در سینما نگذارید !

۱۳۸۹/۰۳/۱۴ | برچسب‌ها: | 0نظرات

 http://ehsan.persiangig.com/taxi%20driver/t_03.jpg

به ۱۲ دلیل اولین قرارتان را در سینما نگذارید !

۱۲/ اولین ملاقات همیشه استرس زاست. شما باید مواظب همه چیز باشید. محیط ، صحبت کردنتان، حرفهایی که زده می شود، طرف مقابل و … در نتیجه اصلا نمی توانید روی فیلم تمرکز کنید.
۱۱/ سالنهای سینما بسیار رمانتیک هستند! سالنی تاریک، گرما، رطوبت، پاپ کرن و … در این مورد بیشتر توضیح نمی دهم.
۱۰/ برای اولین بار به سینما نروید چون باید شام هم بخورید. در نتیجه بسیار گران می شود، شام بدون سینما می شود ولی سینما بدون شام هرگز !
۹/ کف زمین بسیار چسبناک است !!!!
۸/ اگر تنها به سینما رفته باشید و از فیلم خوشتان نیاید می تواند سریع بیرون آمده و پولتان را با زحمت پس بگیرید ولی …
۷/ شما در سینما نمی توانید نشان بدهید که چه آدم رمانتیک یا قهرمان یا جوانمرد و یا دانشمندی هستید فقط باید فیلم ببینید !!
۶/ دو ساعت زمان بسیار زیادی برای نشستن در کنار کسی است که ممکن است شما را نپذیرد !
۵/ فیلمهای خوب سینما معمولا به عشق و عاشقی ربطی ندارند. برای مثال به جایی برای پیرمردان نیست یا پدرخوانده توجه کنید !
۴/ اگر فیلمی که نگاه می کنید فیلم مسخره ای باشد، ممکن است باعث شود همه چیز به مسخرگی فیلم شباهت پیدا کند. اعصابتان از فیلم خرد شده و در نتیجه احساس خستگی می کنید و … بگذریم
۳/ اگر فیلم عاشقانه باشد هر یک از شما دو نفر در دنیای خودتان سیر خواهید کرد. شما با خود فکر می کنید آه چقدر او را دوست دارم. حتما با او خواهم بود. او هم فکر خواهد کرد که آه من چقدر احساساتی شده ام. پس کی می خواهد مرا ببوسد !!
۲/ زنها از کلمات مبتذل خوششان نمی آید و فیلمها هم که پرند از این کلمات. چرا به جای سینما یک شاخه گل یا یک بسته شکلات به آنها نمی دهید ؟
۱/ با تمام قواعد و شرایطی که در اولین قرار وجود دارد آیا صرف کردن ۲ ساعت وقت با کسی که در کنار شما در یک سالن تاریک نشسته و شما نمی توانید به او نگاه کنید ! عاقلانه است ؟ قرار اول باید کمی محافظه کارانه تر باشد در مورد علایق و افکار و ایده های یکدیگر صحبت شود. اما در سینما شما تنها پول و وقت خود را از دست می دهید.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي