اس ام اس های سرکاری تیر ماه 89(سری بیست)

۱۳۸۹/۰۴/۰۳ | برچسب‌ها: | 0نظرات


http://dl.onlydownload.ir/2009/sarekari.gif

سلام،شما در مسابقه پیام کوتاه جام جهانی شبکه سه  ۳۰۰ هزار تومان برنده شدید
لطفا برای دریافت جایزه ۲۹۹ هزار تومان شارژ به این شماره ارسال نمایید !
.
.
.
خدایا به آنان که حال ما را نمیپرسند یک هفته اسهال مکرر عنایت فرما !
.
.
.
از غضنفر میپرسن نظرت راجع به زلزله چیه ؟
میکه طرح خوبیه ، تکان دهنده ست !
.
.
.
من انسان موفقی هستم
دوست داری بدونی رمز موفقیتم چیه !؟
اینه !
۱۲۳۲۱۳۴۰۳۲۱۴۵۹۱۸۲۶۶۵۱۹۲۳۴۶۰۹۸۷۱۲-۴۰۵
به کسی نگیا !!
.
.
.
درس زندگی را از بستنی چوبی بیاموز !
بخند حتی اگر چوبی در شما فرو رفته باشد !
.
.
.
غضنفر چیست !؟
موجودی که به شدت در مقابل فهمیدن مقاومت میکند !
.
.
.
بلای خانگی !
سخن از زن مگو که سیرم از زن / خدا داند که من دلگیرم از زن
خوشا مردی که اصلا زن ندارد / بلای خانگی چون من ندارد
که گفته زن شریک عمر مرده !؟ / مگر زن میکند تخم دو زرده !؟
.
.
.
غضنفر در کندوی عسل رو برمی داره
میبینه یه زنبوره میگه  اِهم !
.
.
.
میگن فوتبالیستها یه رفیق تو دنیا دارند.اونم توپه
منم می‌خوام فوتبالیست بشم چون تو خیلی توپی !
.
.
.
یارو به یه دختری میگه اسمت چیه! دختره خودشو لوس میکنه میگه:
عطر گل یاس اسمم ثریاست! یارو هم میاد کم نیاره میگه:
گ – و ز تو هوا پخشه اسمم جهان بخشه !
.
.
.
طبق آخرین گزارش ها
محققین ایرانی به روش نوینی برای پیدا کردن یافته های خود دست یافتند!
.
.
.
امروز روز ارسال اس ام اس به مزخرف‌ترین دوست دنیاست
تو هم مثل من این اس ام اس رو به مزخرف‌ترین دوستت بفرست !
.
.
.
اگه زندگی سختی دارید …
اگه بیکار هستید …
اگه نیاز به سرمایه دارید …
نگران نباشید…
ما براتون دعا می کنیم!
۱۰۰۰تومان میشه !
.
.
.
ببخشید یه سوال شرعی دارم. دیشب خواب شما رو دیدم.
می خام ببینم نماز آیات بهم واجب میشه یا نه !!
.
.
.
اگه یه پروانه نشست رو شونت حتما بکشش.اون بیسلیقه همون بهتر بمیره !

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي