سه مانع بزرگ در موفقیت بازاریابی كسب و كار كوچك

۱۳۸۸/۰۸/۱۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات

 سه مانع بزرگ در موفقیت بازاریابی كسب و كار كوچك

سه مانع بزرگ در موفقیت بازاریابی كسب و كار كوچك
وقتی شما حس می كنید كه می خواهید همیشه در كسب و كارتان مشغول باشید اما به جاییكه می خواهید نمی رسید، این مسئله می تواند تلاش شما را برای رسیدن به بازاریابیتان نا امید كند و ...
وقتی شما حس می كنید كه می خواهید همیشه در كسب و كارتان مشغول باشید اما به جاییكه می خواهید نمی رسید، این مسئله می تواند تلاش شما را برای رسیدن به بازاریابیتان نا امید كند و می تواند به آسانی مانند احساس ندیدن جنگل بعلت درختها شود. (not see the forest for the trees) اینجا سه مانع بزرگ وجود دارد كه من مرتبا با صاحبان كسب و كار برخورد می كنم و اینكه شما چگونه می توانید از آنها دوری كنید.
تعریف ناواضح موفقیت
برای عده ای كلمه موفقیت، فكر شهرت و كامیابی را در ذهن به وجود می آورد. اما برای كسب و كارهای كوچك من برخلاف تعریف موجود در منبع راهنمایی شما پیش بینی می كنم. در هنگام توضیح تعریف خود از موفقیت، من پیشنهاد می كنم كه موفقیت را با نقطه نظرات مشتریان شروع كنید.
آنچه كه شما سعی دارید برای مشتریانتان انجام دهید چیست؟ آنچه كه آنها در نتیجه خرید از خدمات شما خواهند داشت یا قادر به انجام آن باشند چیست؟ آنچه كه شما دوست دارید برای مشتریانتان انجام دهید چیست؟ من خواهم فهمید زمانی موفق هستم كه مشتریانم مجبور نباشند با چگونگی جذب دائم كسب و كار بیشتر مبارزه كنند.
مشخص نكردن كسانی كه مشتریان مطلوب شما هستند
وقتی كه شما می توانید كسانی را كه مشتریان ایده ال شما هستند را مشخص كنید، بهتر است جاییكه آنها را پیدا می كنید را بشناسید و بدانید چگونه با آنها خرید و فروش می كنید. شما می توانید پیامی را ایجاد كنید كه مستقیماَ از آنها درخواست كنید. شما چه چیزی در مورد بهترین مشتریانتان می دانید؟زمانی را برای كار با یكدیگر بگذرانید مانند تكمیل یك مشخصه همچنانكه میتوانید از كار كردن با اكثر مشتریان لذت می برید. مشخصات و جمعیت شناسی چیست؟ شما چگونه آنها را برای فردی كه هرگز با آنها برخورد نكرده شرح می دهید؟ بدون مشخص كردن مشتریان ایده التان، احتمال می رود كه شما زمان، تلاش و پول را برای گروه اشتباهی هدر داده اید.
عدم توضیح دقیق از ارزش منحصر به فرد شما
شما باید قادر باشید كه به وضوح آنچه كه شما را از رقیبانتان متفاوت می كند را تعریف كنید. اگر آینده نگریهای شما نمی تواند شما را از تمام پیشنهادات رقابتی در بازار متمایز كند بنابراین چرا آنها از شما خرید می كنند؟
اغلب برای كسب و كارهای كوچك آنها منحصر به فرد نیستند فقط آنها زمانی را صرف ارزیابی می كنند و به وضوح علت و چگونگی را توضیح می دهند.
هر آنچه كه شما بهتر، سریعتر، ارزانتر یا مؤثرتر انجام می دهید چیست؟ شاید یك مدل منحصر است كه شما ایحاد كرده اید. شاید آن ضمانت رضایت شماست كه به مشتریان عرضه می شود. مهمترین چیزی كه اینجا با دقت توضیح داده می شود این است كه چرا منحصر به فرد بودن شما اینقدر برای مشتریان و آینده نگریهای شما مهم است. چرا آنها باید دقت كنند؟ زمانی را صرف نگاه كردن به این آیتم ها برای كسب و كارتان كنید. زمان زیادی صرف خواهد شد. اگر شما فهمیدید كه نمی توانید جنگل را به خاطر درختان ببینید (not see the forest for the trees) برای گرفتن كمك خارجی تردید نكنید

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي