اس ام اس های ناب و دسته اول اردیبهشت ماه 89 ( سری دوم)

۱۳۸۹/۰۲/۰۳ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.img4up.com/images/75037438968146662043.jpg

از نفرت تا علاقه یک محبت

از دشمنی تا دوستی یک لبخند

از جدایی تا پیوند یک قدم

از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس !

* * * * *

در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت می اندیشم ای بود و نبود من !

 * * * *

عاشق یک بار به دنیا میاد اما سه بار میمیره

وقتی یارشو با کسی می بینه

وقتی بفهمه اون دوستش نداره

وقتی بفهمه هیچ وقت به اون نمیرسه . . .

* * *

تو دیگه بر نمیگردی ولی من چشم انتظارم / هنوز برام عزیزی چه دل ساده ای دارم . . .


* * *

سازگلهای دلم آهنگ توست  / یار بی رنگ غزل هم رنگ توست

رفتی اماجان چشمانت بگو / حس نکردی یک نفردل تنگ توست . . .؟

* * *

به قلبم نشستی نگفتم چرا  /  دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شبهای من را ربود  /  چو دیدم تو هستی نگفتم چرا . . .

* * *

آدم از روز اول تا روز آخر تاوان پس میده

تاوان زنده بودن ، تاوان زندگی کردن و تاوان به دنیا آمدن . . .

 * * *

بنازم حسن نیکویت / عجب یادی ز ما کردی

فضای تنگ قلبم را / زمین تا آسمان کردی . . .

 * * * *

قلکمو میشکنم با نصف پولش نازتو میخرم ،  با نصف دیگش مداد رنگی تا نازتو بکشم . . .

* * *

تو را با غیر خود می بینم صدایم در نمی آید / دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید

نشستم باده خوردم خون گریستم کنجی افتادم / تحمل می رود اما شب غم سر نمی آید . . .

 * *

در دوستی ِ ما،

پارسال

امسال

یا سال آینده

تنها طول ِ آن را افزایش می هد،

عمق  آن در توان کلمات نیست . . .

* * ** *

تو همان مهربانی هستی؟!

یا مهربانی همان توست؟!

نمی دانم …

می دانم بی شک با هم نسبت نزدیکی دارید  . . .

* *

تو را با تیشه ی عشقم میان مرمر قلبم تراشیدم

از آن پس من تو را چون بت پرستیدم . .

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي