جدیدترین اس ام اس های سرکاری فروردین 89

۱۳۸۹/۰۱/۲۵ | برچسب‌ها: | 2نظرات

http://www.radsms.com/wp-content/uploads/2009/10/2czvviw1.jpg



با خرید سیم كارت ایرانسل و دریافت سیم كارت هدیه، صاحب دو دوست دختر شوید.

(طرح بهاری افزایش دوست دختر ایرانسل)


این پیام جهت دیدن نام قشنگ من روی گوشی شماست و ارزش دیگری ندارد 






همه اه و ناله و زاری شده کارم  / مرا دریاب که به آنفولانزای عشق تو بیمارم





فکر کردم همه چیز بیرنگ شده،فکر کردم مخم هنگ شده، تازه فهمیدم دلم برات تنگ شده.





دیشب جمال رویت، در ماه دیده بودند        گویا فضا نوردان، در ماه ریده بودند





آروم زل بزن به گوشیت...!

فقط میخواستم بگم دیوانه همین نگاتم.






سه نوع گل داریم:

یكی تو خونه

یكی تو گلخونه

سومیش داره اس ام اس میخونه!





بی تو مهتاب شبی باز از آن كوچه گذشتم

فكر نكن یاد تو بودم كار نداشتم ول میگشتم





من دوست دارم تو چی؟

من دیوونتم تو چی؟
من شوخی کردم تو چی؟







ای کاش

کاش می توانستم همچون پرنده ای پروبال شکسته باشم... تا در کنج قلبت خانه ای بسازم...

تا آنفولانزای مرغی بگیری، بمیری...
!

 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

khayli chert bood man mundam in sms aru az koja miyarin

محمد گفت...

خوب بود بعضيا تكراري بود

ارسال یک نظر

مطالب قبلي