تغییر صدا پسر به دختر و برعکس با Fake Voice 1.7.13.0

۱۳۸۸/۰۸/۱۲ | برچسب‌ها: | 1نظرات

نرم افزاری بسیار جالب و سرگرم کننده در عین حال ساده که پیشنهاد می کنیم اگر هم اکنون میکروفن در اختیار دارید آن را از دست ندهید.
توسط این نرم افزار شما خواهید توانست با تغییر طول موج صداها که همان طور در شکل زیر مشاهده می کنید صدا را به پسر , دختر, بچه , فرد میان سال و هم چنین صداهای شخصیت های هولناک فیلم های ترسناک تبدیل کنید. ا
میدواریم از این نرم افزار جالب قرار گرفته در سایت نهایت لذت و استفاده را ببرید.


 دانلود - با حجم  4.35 مگابایت ( لینک مستقیم )
  پسورد : www.p30walk.com

1 نظرات:

امیر حسین گفت...

سلام به داش امیر گل خودم. خوبی سالار؟ تو دیگه از بی وفایی حرفی نزن؟ من چند بار بهت سر زدم و کامنت هم گذاشتم ولی دیدم خبری ازت نیست فکر کردم حتما سرت شلوغه وگرنه جز این فکری نکردم..
شما داداش احتیاجی به اسم منبع و اینا نداری شما صاحب اختیاری
اونی که نوشتم واسه یه بابایی که اسمشو گذاشته وبلاگ نویس هر چی من میارم اون کپی میکنه تو وبلاگش و به اسم اون تموم میشه تو گوگل!!! تا الان 165 تا از پستهای منو کپی کرده نمیدونم چه جوری میشه جلوی کپی کردن مطالب رو گرفت؟ بعضی وبها رو دیدم که اینجوریه. زحمتشو من میکشم به اسم یکی دیگه تموم میشه آخه خیلی زور داره به خدا.
برات کلیک هم کردم مطالب جالبی گذاشتی دمت گرم
یا حق

ارسال یک نظر

مطالب قبلي