میکرودرم ابریژن برای پوستی صافتر ونرم تر

۱۳۸۸/۰۸/۲۲ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

میکرودرم ابریژن برای پوستی صافتر ونرم تر

میکرودرم ابریژن
وقتی شما در آینه نگاه می کنید آیا احساس می کنید که پوستتان به نرمی وشادابی که می خواهید ،می باشد ؟یک تکنیک فوق العاده به نام میکرودرم ابر یژن می تواند سلولهای پوستی خشن و مرده را بردارد تا یک بهبود و پیشرفت آنی و فوری در پوست شما ایجاد کند این تکنیک بی نظیر ،تولید سلولهای پوستی جوان و شاداب و تولید کلا ژن را تحریک می کند .این روش آخرین تکنیک در باز سازی غیر جراحی پوست می باشد . درمان با میکرودرم ابر یژن ملایم است وزمان خیلی کمی نیاز دارد ،در نتیجه آن را نزد امروزی محبوب کرده است .این درمان ملایم ولی موثر چروکهای ریز و ظریف ولکهای مربوط به سن را از اطراف چشمها ولبها وصورت وگردن برطرف می کند .ترکهای حاملگی واسکارهای آکنه(جای جوش) نیز به میزان قا بل ملاحظه ای کاهش می یابد.
میکرودرم ابریژن چیست؟
میکرودرم ابریژن یک تکنیک مراقبت پوستی (  skin care )غیر جراحی،ظریف،بی خطر، مطمئن وموثر است که برای بازسازی وجوان کردن دوباره پوست ،کاهش اسکارها و برطرف کردن وچروکهای ریز وظریف و اثرات آکنه (جای جوش) بکار میرود. لایه فوقانی پوست مرده در طی درمان برداشته می شود و در عین حال تولید سلولهای جدید در لایه عمقی تر پوست تحریک می شود .با میکرودرم ابریژن شما می توانید بهبود وپیشرفت را دربافت وجنس پوست بدون توجه به رنگ پوست مشاهده کنید.
چگونه میکرودرم ابریژن انجام می گردد؟
پوست به وسیله کریستالهای اکسید آلومینیوماز طریق یک شلنگ مکنده شن پاشی (sandblast) میشود. بدلیل اینکه درمان تقریبا بدون درد است، معمولا بی حسی داده نمی شود .درمان حدود 20تا30 دقیقه طول می کشد (اگر فقط صورت درمان شود)ومی تواند تا یک ساعت طول بکشد (اگر گردن وقسمت بالای سینه هم درمان شود). دوره میکرودرم ابریژن شامل 4تا8 جلسه درمان با فواصل 1تا2 هفته می باشد.
چه نتایجی پس از درمان قابل انتظار است؟
میکرودرم ابریژن lunch-time peel (پپلینگ وقت ناهار) را لقب داده شده است، به این دلیل که درزمان کوتاهی انجام می شود و بیماران می توانند بلا فاصله به روتین روزانه شامل آرایش کردن خود برگردند. بیماران بطور تیپیک سوزش مختصری در حین درمان احساس می کنند ممکن است تا چند ساعت ادامه داشته باشد . بعلاوه پوست به رنگ صورتی در می آید که ممکن است برای یک روز ادامه داشته باشد .بدون توجه به وضعیت پوست ،بیشتر بیماران یک بهبود و پیشرفت را در ظاهر پوست خود احساس میکنند . چروکهای ریز وظریف و لکهای مربوط به سن ممکن است از بین بروند. اسکارهای آکنه (جای جوش) وترکهای حاملگی کمتر مشخص خواهند بود. خیلی از بیماران گزارش می کنند که پوستشان نرمتر،صافتر وجوان تر بنظر می رسد.

میکرودرم ابریژن برای چه کسانی ایده آل است؟

1-اشخاصی که نمی توانند برای بهبود پوست پس از استفاده از مواد شیمیایی یا لیزر وقت صرف کنند.

2-بیماران فعالی که نمی خواهند فعالیتهای اجتماعی و خارج از منزل مثل تنیس، اسکی یا گلف را کنار بگذارند.

3- پوستی که نسبت به مواد شیمایی یا آرایش حساس است.

4-پوست مستعد آکنه ای که بدرستی به درمانهای آکنه پاسخ نداده است .

5-بیماران جوان تر با تغییرات پوستی زودرس که آرزوی پوستی نرمتر و صافتر دارند.

کاندید های مناسب برای میکرودرم ابریژن چه کسانی هستند؟

افرادی که اسکارهای سطحی  یا پیگمانتاسیون (لک) مختصر یا مشکل آکنه (جوش) دارندو آرزو دارند پوستی سالمتر وجوانتر داشته باشند ،کاندیدهای خوبی برای میکرودرم ابریژن هستند. بیماران با آکنه شدید،زگیل و حملات اخیر تب خال برای درمان مناسب نیستند.

فواید میکرودرم ابریژن در مقابل سایرروشها چیست؟

1-      برای بهبود زمان کمتری نیاز دارد .

2-      جلسات درمان کوتاه تر است.

3-      ناراحتی جزئی است .

4-      فعالیتهای عادی بلافاصله میتواند شروع شود.   

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي