آقايان معمولا مي گويند دوست دارم با زني ازدواج کنم که...

۱۳۸۸/۰۸/۱۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

زن هايي که بيش از حد نسبت به قيافه و ظاهر خود حساس هستند,زن هايي که احساس مي کنند مجبورند هميشه آرايش کرده باشند,در بيشتر مواقع دچار اشتباه مي شوند.آنها هر روز ساعت هاي زيادي را صرف آرايش صورت و موهايشان مي کنندو اگر کوچکترين خدشه اي به آرايششان وارد شود,سريعا خود را مقابل آينه مي رسانند و مردان اغلب از اين وضع ناراحت هستند.اين گونه آقايان معمولا مي گويند دوست دارم با زني ازدواج کنم که بتواند سريع يک لباس ساده بپوشد تا بتوانيم بلافاصله از منزل بيرون برويم.باربارا دي آنجليس مي گويد:صدها بار اين شکايت را از مرد ها شنيده ام ,حقيقت آن است که مردها از آرايش غليظ بدشان مي آيد.مردها آرايش سبک و کمرنگ ,به خصوص آرايش چشم ها را خيلي هم مي پسندند و دوست دارند.در تحقيقاتي که انجام دادم چنين متوجه شدم که مردها بيش از هر موردي از کرم پودر و رژگونه بدشان مي آيد.هنگامي که مردها به صورت شما نگاه مي کنند به جاي آنکه پوستتان را ببينند با لايه اي از کرم پودر و ... روبه رو مي شوند.پس توجه کنيد که مردان به عبارتي به اين وضع وسواس دارند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي