ترجمه و دانلود ترانه ی کان نفسی اعرف - الیسا

۱۳۸۸/۰۸/۱۷ | برچسب‌ها: , , | 0نظرات

دانلود ترانه : كان نفسي اعرف

المغني : اليسا

الاغنيه : كان نفسي اعرف

كان نفسي اعرف قد ايه حبتني
دلم می خواست می فهمیدم که چه قدرمن را دوست داشتی
و فاكرني ولا خلاص يا غالي نسيتني
هنوز به من فکر می کنی یا دیگر من را فراموش کرده ای عزیزم

من يوم فراقنا و انا بشتاق اليك
از روزی که از هم جدا شدیم دلتنگ تو هستم
جربت بعدي ازاي قدرت تفوتنی
چگونه توانستی دوری از من را تجربه کنی

معرفش ليه فكرت فيك
نمی دانم چطور شد که به تو فکر می کنم
و سألت روحي ازاي تكون
و از خودم می پرسم که چگونه
حبيت بجد
در حالیکه با تمام وجودم عاشق تو شدم
و قدرت تبعد عني يوم
چگونه توانستی از من دور بشوی
و قدرت تتحمل فراقي
و چگونه درد جدایی از من را تحمل می کنی
و بينا وعد
در حالیکه ما با هم عهد بسته بودیم

مش عارفه بعدك ليه مأثر فيا
نمی دانم چرا دوری ازتو این قدر باعث عذاب من است
يمكن عشان يا حبيبي صعب عليا
شاید به خاطر اینکه نمی توانم دوریت را باور کنم عزیزم

معقول نسيتني اوام
یعنی واقعا به همین سرعت من را فراموش کردی
والله حرام
به خدا گناه دارد
طب فين كلام الحب و الحنيه
پس آن همه حرف عاشقانه و قولی که به من دادی کجا رفت

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي