عکس : بازیگر نقش مهتاب در سریال دلنوازان در نمایشگاه مطبوعات

۱۳۸۸/۰۸/۱۰ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

«سمانه پاكدل» بازیگر «دلنوازان» گفت: هنوز فیلمنامه 10 قسمت از این سریال تلویزیونی نوشته نشده است.
سمانه پاكدل، بازیگر نقش «مهتاب» دردر حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: حضور در مجموعه تلویزیونی «دلنوازان» اولین حضور جدی من در عرصه تصویر است و تا پیش از آن فقط در تئاتر كار كرده بودم.

9_8807300840_L600.jpg

وی افزود: آقای سهیلی زاده پس از گرفتن تست برای حضور در این سریال از من دعوت كردند و تا به حال هرچه هم در عرصه بازیگری فراگرفته‌ام، به كمك، مدد و همكاری ایشان بوده است.
وی درباره نقشش در این مجموعه تلویزیونی نیز اظهار داشت: مهتاب دختری تحصیلكرده و منطقی است كه از روی احساس تصمیم نمی‌گیرد و كارهایی كه انجام می‌دهد كاملا طبیعی است؛ چون هیجان كاذب ندارد.

پاكدل با بیان اینكه ما تا پایان آبان ماه درگیر تصویربرداری این سریال هستیم، ادامه داد: اگر تلاش و همدلی بازیگران و كمك‌های كارگردان اثر نبود، این كار با این میزان بالای موفقیت روبرو نمی‌شد و این قدر مخاطبان را به خود جذب نمی‌كرد.

ic20090609113114.jpg

وی درباره سایر كارهای بعدی كه در آنها حضور خواهد داشت نیز گفت: تا به حال چند پیشنهاد داشته‌ام كه مشغول بررسی آنها هستم؛ چون دوست ندارم كاری را بدون دقت و تامل انتخاب كنم؛ به دلیل اینكه فكر می‌كنم بر كل كارهایی كه ارائه خواهم كرد، تاثیر می‌گذارد و فعلا اول راه هستم و دوست دارم كارنامه درخشانی از خود به جای بگذارم.

سمانه پاكدل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بیان این مطلب، در مورد بهزاد بازیگر سریال دلنوازان افزود: بهزاد به دلیل عجله و نادانی در انتخاب پشیمان شده و سرش به سنگ می‌خورد.

وی همچنین در رابطه با سریال دلنوازان بیان كرد: هنوز فیلمنامه 10 قسمت از این سریال نوشته نشده است.

بازیگر سریال دلنوازان با اشاره به این كه موفقیت و محبوبیت در سینمای ایران را هدف خود قرار داده، در مورد الگوی بازیگری خود گفت: الگوی بازیگری من فاطمه معتمد‌آریا است زیرا او را بازیگری توانا در عرصه بازیگری می‌دانم.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي