عکس: محمد رضا گلزار در نقش عزرائیل

۱۳۸۸/۰۸/۲۵ | برچسب‌ها: | 0نظرات

فیلم سینمایی "دموکراسی تو روز روشن" به کارگردانی علی عطشانی هشتم آبان‌ماه همزمان با میلاد امام رضا (ع) کلید می‌خورد.
مراسم افتتاحیه پروژه سینمایی "دموکراسی تو روز روشن" عصر سه‌شنبه 28 مهر با حضور حجت‌الاسلام زم تهیه‌کننده، علی عطشانی کارگردان، محمدرضا فروتن، نیوشا ضیغمی و فخرالدین صدیق‌شریف بازیگران، حسن داها سرمایه‌گذار، شاهین یارمحمدی تدوینگر و مسئول جلوه‌های ویژه و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.
در ابتدا عطشانی داستان فیلم را زندگی شخصی به نام ستوده توصیف کرد که فرمانده جنگ بوده و در شرایط زندگی عادی به کما می‌ورد و در برزخ اتفاق‌های برایش می‌افتد. در ادامه حجت‌الاسلام زم گفت: از گذشته خیلی دور دو نگاه به سینما حاکم بوده است؛ یکی اینکه برای گذران اوغات فراغت و تفریح است و دیگر اینکه سینما مسئولیتی ورای سرگرمی دارد و آینده زندگی است.
وی افزود: فیلمبرداری در تهران و شهرک دفاع مقدس انجام می‌شود و برای آن 38 جلسه در نظر گرفته‌ایم. شخصیت ستوده این داستان با اتفاق‌های روبرو می‌شود و افراد مختلف به او کمک می‌کنند. یکی از آنها آقای نیکزاد است که نقش او را فروتن بازی می‌کند و دیگری حاج آقا مقدس که برای آن در خدمت صدیق شریف هستیم. ضیغمی نیز نقش دختر ستوده و جوانی همسر او را بازی می‌کند و بازیگر این شخصیت هم محمدرضا شریفی‌نیا است. نقش عزرائیل را هم محمدرضا گلزار بازی خواهد کرد. از دیگر بازیگران می‌توان به نیکی کریمی، نیما شاهرخشاهی، ارژنگ امیرفضلی، مهران رجبی، علی دهکردی و قاسم زارع اشاره کرد.


0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي