اپرا مینی۵ بتا با ویژگی‌های منحصر به فرد منتشر شد

۱۳۸۸/۰۸/۳۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

بعد از انتشار موفقیت آمیز نسخه‌ی ۱۰ اپرا، این‌بار کمپانی اپرا قصد دارد که محبوب‌ترین مرورگر موبایل را برای کاربرانش با ویژگی‌های منحصر به فرد منتشر کند. گویا اپرا قصد تسخیر همه‌جانبه‌ی دنیای مرورگرهای اینترنت را دارد چه برای کاربران کامپیوتری و چه کاربران موبایل. نسخه‌ی جدید این مرورگر با ویژگی‌های تحسین برانگیزی درحالی منتشر شد که مدتهاست موزیلا فایرفاکس در نسخه‌ی موبایل مرورگرش تغییرات آنچنانی نداده است و خبری از انتشار نسخه‌های جدیدتر از آن را نشنیده ایم.

مینی اپرای ۵ با امکان داشتن Speed Dial توانست اولین قدم را برای فاصله گرفتن از رقبای خود بردارد. با استفاده از این امکان در مینی اپرا می‌توانید آخرین سایت‌های بازدید شده و همچنین سایت‌های مورد علاقه‌تان را به صورت Thumbnail ببینید. این ویژگی مخصوصآ برای کاربران موبایل‌های دارای صفخات لمسی بسیار بسیار می‌تواند مفید باشد.

از طرفی با قرار دادن ویژگی استفاده از تب‌ها برای این مرورگر بازهم توانست خود را از دیگر رقیبان متمایز کند. ویژگی منحصر به فرد ذخیره‌ی اتوماتیک رمزهای عبور برای استفاده‌های مجدد بازهم ویژگی بدون رقیب دیگری از این مرورگر است.سرعت بازکردن صفخات مختلف وب با استفاده از این مرورگر نسبت به مرورگر پیش‌فرض موبایل‌ها فرسنگ‌ها فاصله دارد!

به نظر می  رسد که اینبار اپرا قلب سافاری اپل برای گوشی ایفونش هدف قرار داده است. چون ویژگی‌هایی که این مرورگر دارد دقیقآ در مسیر همان ویژگی‌های سافاری برای آی فون است، منتها یک سر و گردن بالاتر! اختصاصی‌تر شدن امکانات این مرورگر برای کاربران گوشی‌های لمسی خود دلیل دیگری بر این مدعا است.

پس هرچه سریع‌تر این نسخه‌ی فوق‌العاده از این مرورگر را دانلود کنید از وبگردی اینترنتیتان لذت ببرید! برای دانلود وارد این صفحه شوید و گوشی مورد نظرتان را انتخاب و دانلود کنید. لازم به ذکر است که  استفاده ازمرورگر اپرا برای همه‌ی کاربران موبایلی که گوشی هایشان از Java-me پشتیبانی می‌کند امکان پذیر است

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي