ویرایش تصاویر، این‌بار در خود وردپرس

۱۳۸۸/۰۸/۲۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

 

گویا خبرهای واصله از منابع رسمی و غیر رسمی! می‌گویند که قرار است وردپرس ۲/۹ شامل تغییرات پایه‌ای و بنیادی بزرگی باشد: امکان ویرایش آنلاین تصاویر قبل از انتشار! به شخصه از بخش تصاویر و آپلود وردپرس زیاد راضی نیستم و آن را نسبت به بخش های دیگر وردپرس ضعیف تر می‌بینم( به نظرم شما هم با من در این مورد هم عقیده باشید). وردپرسی که در همه‌ی زمینه‌ها از دیگر سیستم‌های مدیریت محتوی برتر بوده است، در این بخش  احساس کمبود می‌کرد.

امروز در بخش  ورد پرس عنوان شد که در بخش آپلود تصاویر تغییراتی به وجود آمده است و این تغییرات در نسخه‌ی ۲/۹ اعمال خواهد شد. گفته می شود که در نسخه‌ی جدید امکان بریدن، واژگونی( منظورم همان Rotate هست!) و ویژگی‌های پایه‌ای ادیت تصاویر اضافه شده است.

همچنین گفته می‌شود که قرار است که بازهم بخش داشبورد وبلاگ تغییر چهره بدهد. به نظرم این چهارمین باری است که وردپرس دارد قیافه‌اش را تغییر می‌دهد.از قبل از نسخه‌ی ۲/۵شرروع شد، از نسخه‌ی ۲/۵ تا ۲/۷ و از ۲/۷ تا ۲/۹، حال از ۲/۹ به بعد شاهد چهارمین تغییر چهره‌ی وردپرس خواهیم بود.

به نظر می رسد که وردپرسی‌ها دارند خودشان را برای نسخه‌ی ۳/۰ آماده می‌کنند و امکان ویرایش پایه‌ای تصاویر آغازی است بر این سری تغییرات در نسخه‌های بعدی که به نظر باید در نسخه‌ی ۳/۰ شامل تغییرات بزرگی باشیم.

به اشتراک بگذارید!

del.icio.us
Facebook
Google Bookmarks
E-mail this story to a friend!
FriendFeed
LinkedIn
Reddit
RSS
Twitter
Yahoo! Bookmarks
Yahoo! Buzz

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي