دانلود آهنگ تیتراژ سریال باغ مظفر با صدای مهران مدیری (به درخواست یکی از بازدید کنندگان)

۱۳۸۸/۰۸/۱۵ | برچسب‌ها: | 0نظرات

لینک درخواستی

http://tehranmix.persiangig.com/tv/sound/baghe_mozaffar_tehranmix.com.mp3

ضمناً شعر کامل این اثر زیبا را می توانید نیز در زیر بخوانید:

زمن نگارم عزیزم خبر ندارد
به حال زارم حبیبم نظر ندارد
خبر ندارم من از دل خود
دل من از من عزیزم خبر ندارد
دل من از من عزیزم خبر ندارد
كجا رود دل عزیز من ، آخ كه دلبرش نیست
كجا پرد مرغ حبیبم كه پر ندارد
كجا پرد مرغ حبیبم كه پر ندارد
بهار مضطر عزیز من آخ منال دیگر
كه آه و زاری اثر ندارد
همه سیاهی عزیزم همه تباهی حبیب من آخ
مگر شب ما عزیزم سحر ندارد عزیز من آخ
مگر شب ما حبیبم سحر ندارد
امان از این عشق عزیز من آخ فغان از این عشق
كه غیر خون جگر ندارد
ز هر دو سر بر سرش بكوبند
كسی كه تیغ عزیزم دو سر ندارد حبیب من آخ
كسی كه تیغ عزیزم دو سر ندارد
(ملک الشعرای بهار)

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي