کدام بازيکنان فوتبال بيني‌شان را عمل کرده اند؟!

۱۳۸۸/۰۸/۲۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

شهرت چه کارها که نمي کند! وقتي معروف و مطرح نيستي و کاري هم به کار کسي نداري و يک گوشه احيانا دنج داري و براي خودت بي سروصدا زندگي مي کني برايت چه اهميتي دارد که چهره ات چگونه باشد؟!

به نوشته ابتكار، مثلا بيني ات بيش از اندازه بزرگ باشد يا به قول فوتباليست ها در آفسايد قرار داشته باشد، گونه هايت کم و زياد باشد! ابروهايت پرپشت باشد يا نباشد! چانه ات چنين و چنان باشد و... اما وقتي معروف مي شوي و مثلا در خيابان همه تو را به يکديگر نشان مي دهند، روي جلد مي روي و حتي آب خوردنت هم براي جماعت فوتبال دوست مي شود خبر دست اول چرا که " خوش سيما " نباشي؟!

چرا اندکي بيني ات را به وسيله عمل پلاستيک و غيرپلاستيک کوچک نکني، چرا زير ابروهايت ريزش پيدا نکند! چرا سري به گونه ها و چانه هايت نکشي و هزار کار ديگر. آخر مردمي که قرار است هر روز عکس و تصوير تو را در رسانه ها ببينند مگر چه گناهي کرده اند که "بايد" چهره کريه المنظرت را تحمل کنند؟!

پس تو، به خاطر مردم هم که باشد بايد خوش چهره باشي، هرچه باشد "تو" ديگر متعلق به خودت نيستي و متعلق به "همه" هستي. پس هيچ ايرادي ندارد که بخواهي زيبا باشي و خوش چهره. حکايت امروز ما اما حکايت فوتباليست ها و اهالي فوتبال است که با عمل جراحي کمي تا قسمتي مثل فرهاد و فرزاد مجيدي و علي رضا نيکبخت واحدي زيباتر مي شوند يا شايد هم بدتر مي شوند مثل... يا مثل رضا عنايتي و حسين کعبي آن چنان تغييري نمي کنند و يا مثل فيروز کريمي براساس توصيه دکتر و براي برداشتن پوليپ بيني، عمل مي کنند و البته از اين فرصت هم استفاده مي کنند و دستي به بيني مبارک مي کشند... گزارش کوتاه زير مي پردازد به برخي اهالي فوتبال که بنابه هر دليلي که-هيچ ربطي به ما ندارد-بيني هاي خود را به دست جراحان پلاستيک سپرده اند. اميدواريم دوستاني که نامشان را مي بريم از ما دلگير نشوند.

فيروز کريمي(اعتراف در مثلث شيشه اي)
فيروز کريمي را کسي نيست که نشناسد، سرمربي فعلي صباي قم و سرمربي سابق تيم هايي چون استقلال تهران و اهواز، ابومسلم مشهد و... عموفيروز چندماه پيش رسما در برنامه مثلث شيشه اي به رضا رشيدپور مجري اين برنامه اعلام کرد که بنابر توصيه هاي پزشکي، بيني خود را عمل کرده و احتمالا اندکي نيز وضعيت آن را از "باب" زيبايي سروسامان داده است.

رضا عنايتي(انگار فرقي نکرده!)
به قول علي انصاريان شايد وقتي رضا عنايتي را براي عمل بيني به اتاق عمل بردند اشتباهي بيني فرد ديگري را به جاي بيني او عمل کردند زيرا به گواه تصاوير بيني رضا عنايتي چه قبل و چه بعد از عمل تغيير خاصي نکرده است!

حسين کعبي(منکر پلاستيک مي شود!)
حسين کعبي که به علت شکستگي بيني چند وقتي بيني خود را گچ گرفته بود، منکر عمل زيبايي برروي بيني خود مي شود اما مي گويند او بيني اش را جراحي پلاستيک کرده اما همان طور که گفتيم خودش اين قضيه را منکر مي شود و البته به نظر هم نمي رسد تغيير خاصي در بيني حسين کعبي ايجاد شده باشد.

علي رضا نيکبخت واحدي(هرروز بهتر از ديروز!)
مي گويند چندبار بيني اش را عمل کرده، اما ما به همان يک بار بسنده مي کنيم و اعتقاد داريم علي رضا يکي از خوش تيپ ترين و خوش چهره ترين بازيکنان فوتبال ايران است که عمل بيني حسابي به او ساخته و بهتر از گذشته اش که در ابومسلم مشهد بازي مي کرد شده است.

فرهاد مجيدي(رقيب سرسخت نيکبخت!)
در مورد فرهاد مجيدي نيز مثل نيکبخت مي گويند چندبار عمل بيني کرده اما يک بار عمل کردنش قطعي است و مثل نيکبخت جراحي پلاستيک به او هم ساخته و بزنيم به تخته خوش تيپ تر و خوش چهره تر شده است.

علي عليزاده(جراحي در شيراز)
علي عليزاده که سلطان اوت دستي ايران و آسياست زماني که شاگرد شاغلام در مقاومت سپاسي بود عمل بيني کرد و به همين خاطر چند بازي نيمکت نشين هم شد.

مهرزاد معدنچي(همانند عليزاده)
او به همراه علي عليزاده طي يک نقشه از پيش تعيين شده عمل بيني کردند و به فکر آينده خود بودند آينده اي که عليزاده را راهي پرسپوليس و استقلال کرد و معدنچي را راهي پرسپوليس و امارات کرد.

مهدي هاشمي نسب(واقعا بهتر شده!)
به قول خودش يکي از ياغي ترين فوتباليست هاي ايران است و انصافا بعد از عمل بيني خيلي بهتر شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي