چگونگی انتخاب لباس مناسب فرم بدن

۱۳۸۸/۰۸/۲۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

هیچ نظری در رابطه با لباس مناسب فرم اندامتان ندارید؟ باید قبول کنید که هر لباسی مناسب هر اندامی نیست و لباسی که برای خامهای قد بلند مناسب است هیچگاه برای خانمهای قد کوتاه مناسب نخواهد بود، همانطور که لباس مناسب خامهای لاغر با خانمهای چاق متفاوت می باشد. این مقاله را بخوانید تا بهتر بتوانید لباس مناسب با اندامتان را انتخاب کنید.

وسایلی که نیاز دارید:
1. آینه قدی
2. مداد
3. کاغذ

مرحله 1
شناخت نوع فرم بدن. قبل از هر چیز ما باید بدانیم که فرم بدن شما به چه شکلی است. اگر فرم بدن شما فرم ساعت شنی است که این فرم بهترین نوع اندام برای انواع پیراهن می باشد زیرا در آن کارور جلو و باسن تقریبا به یک اندازه است(در آینه به یک اندازه به نظر می رسد) اگر بالا تنه شما کوچکتر از پایین تنه باشد یعنی اندام گلابی شکل دارید و اگر بیشتر وزن شما در نیم تنه شما می باشد اندام شما سیبی شکل است در این صورت کمر شما در بدنتان زیاد مشخص نمی باشد. ادامه متن در ادامه مطلب

مرحله 2
اگر اندام ساعت شنی دارید در واقع میتوانید هر پیراهنی را انتخاب کنید. فقط اگر شما قدی کوتاه دارید سعی کنید پیراهن های کوتاه انتخاب نکنید و اگر قد شما بسیار بلند است پیراهن های تا زانو برای شما برازنده می باشد.

مرحله 3
اگر اندام شما گلابی شکل است شما باید کاری کنید که بالاتنه شما بزرگ تر از انچه که هست به نظر برسد تا تعادل با پایین تنه شما حفظ شود شما می توانید از لباسهای زیر بزرگ کننده استفاده کنید و یا از لباسهایی استفاده کنید که بالاتنه را بزرگ تر جلوه می دهند و در قسمت بالای آن از تزئیناتی استفاده شده است مثل گلدوزی یا سنگ دوزی و هیچ تزئیناتی در پایین تنه نداشته باشد تا چشم ها را به سمت بالا بکشاند. و یا در قسمت بالا تنه از رنگهای روشن تر از پایین تنه استفاده کنید.

مرحله 4
خانمهای زیبا در پیراهن های قرمز. اگر اندامی سیبی شکل دارید بهترین گزینه برای انتخاب لباسهایی است که اندام شما را به شکل ساعت شنی نزدیک کند. لباس هایی که انتخاب می کنید نه زیاد چسبان باشد و نه خیلی گشاد. لباسهایی که در ناحیه کم داره کمربند ضخیم یا نوار می باشند باعث می شوند که کمر شما باریکتر نشان داده شود. رنگهای سیاه و قهوه ای و سرمه ای و رنگهای تیره دیگر به شما کمک می کنند که شکم شما را کوچکتر نشان دهند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي