گفت و گوی جالب با حمید عسکری

۱۳۸۸/۰۸/۲۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

حميد عسكري


 آلبوم جديد حميد عسگری که قرار بود مهر 1387 به بازار بيايد، همچنان خبری از انتشارش نیست، خود حمید عسگری به‌نظرمان بهترین کسی بود که می‌توانست در مورد این طلسم عجيب صحبت کند:
طلسم انتشار آلبوم «کما 2» کی بالاخره قرار است که بشکند؟
والا باور کنید خود من هم از این امروز و فردا کردن‌ها خسته شده‌ام، اما انشاالله دیگر کارها تقریبا روبه اتمام است. تا خدا چه‌ بخواهد.
دلیل قانع‌کننده‌ای برای این تاخیر یک‌ساله در انتشار آلبوم واقعا وجود دارد؟
متاسفانه ما نگاه حرفه‌ای در کارمان، در همه شاخه‌های هنر نداریم. دلی کار می‌کنیم. هر‌وقت وقت‌مان خالی است کار می‌کنیم. هروقت فاز کار‌کردن هست، مشغول می‌شویم. بقیه کارها را به موسیقی مقدم‌تر می‌دانیم. یک‌سری ناهماهنگی‌های عجیب و غریب و ناخواسته پیش می‌آید و همین باعث می‌شود که آلبوم من با 2 سال تاخیر، یا مثلا بنیامین با 3 سال تاخیر یا آن‌یکی با تاخیر بیشتر وارد بازار شود.
آخرین تاریخی که قول آن‌را به هواداران‌ات می‌دهی کی است؟
قرار بود که 30 شهریور آلبوم منتشر شود. اما بنا‌به گفته آقای مشایخی فقط 20 روز چسب‌زدن جلد سی‌دی‌ها طول می‌کشد. یا تا‌زدن اینزرت‌ها یک‌هفته کار دارد. من امیدوارم که همه اين‌کارها بيش‌تر از بیستم مهر طول نکشد.
راجع‌به جزئیات اين آلبوم کمی اطلاعات به‌مان بده.
بله، قرار بود که 9 ترک در آلبوم گنجانده شود، اما دو ترک دیگر هم به آن اضافه کردیم. فعلا با تهیه‌کننده در مورد تعداد ترک‌ها در حال بحث و جدليم، اما قطعا این 2 قطعه آخر در آلبوم خواهند بود.

فضای آلبوم، به‌طور‌کلی چه تغییری با آلبوم قبلی‌ات دارد؟
تقریبا همان فضای عاشقانه در آلبوم حکمفرماست. شاید کمی قوی‌تر و ملموس‌تر شده.
برنامه اجرای زنده و کنسرت هم بعداز انتشار آلبوم، پیش‌بینی کرده‌ای؟
خود شما که قطعا می‌دانی که در موسیقی، آن‌هم با فضایی که الان در حول و حوش آن وجود دارد به هیچ‌وجه نمی‌شود قول و قرار قطعی گذاشت ولی صحبت‌هایی برای 10 و 11 مهر در شهریار و 22 و 23 همان ماه، در سالن برج میلاد انجام داده‌ایم که در صورت امکان، ترانه‌های آلبوم جدیدم را هم توی آن اجرا خواهم کرد.
خب، یک‌خط از آلبوم جدیدت را تقدیم‌کن به همه هوادارانت که دیگر از این همه بدقولی جان به لب شده‌اند!
«هیشکی مثه من تو رو دوس نداره گل من...»
این شعری از آلبوم جدیده؟!
بله، در یکی از قطعه‌های آلبوم جدید خواسته‌ایم فضا و خاطرات آلبوم قبلی را زنده کنیم و آن‌را تقدیم کرده‌ایم به همه هواداران دوست داشتنی‌ام.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي