کشتی تفریحی 400 میلیون دلاری صاحب باشگاه فوتبال چلسی

۱۳۸۸/۰۸/۲۶ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

آقای آبراموویچ را که می شناسید؟ میلیاردر معروف روس و صاحب باشگاه فوتبال چلسی. ایشان تصمیم به ساخت کشتی تفریحی جدیدی گرفته اند که مجهز به یک زیر دریایی اختصاصی است. این کشتی با طولی حدود 170 متر یکی از بزرگترین کشتی های تفریحی خصوصی جهان محسوب می شود.
اگر شما هم مثل آقای آبراموویچ ثروتمند باشید قطعا نگران امنیت خود خواهید بود. به همین دلیل هم ایشان سعی کرده اند که کشتی تفریحی خود را «امن» طراحی کنند.
در ساخت این کشتی از شیشه های ضد گلوله استفاده میشود. همچنین در آن تعدادی قایق، جهت پیش بینی های امنیتی تعبیه شده است. و دو سکوی ویژه فرود هلیکوپتر هم در دو طرف کشتی وجود دارد.
برای مقابله با حملات دزدان دریایی و یا حملات تروریستی کشتی به سیستم ردیاب موشکی مجهز است! و البته جهت اطمینان بیشتر 70 نفر از نیروهای سابق اس ا اس محافظت از کشتی را به عهده دارند.
امکانات تفریحی هم در کشتی فراموش نشده است. کشتی که Eclips نام دارد برای 24 مهمان اتاق دارد و دارای سینما، استخر، اکواریم، دیسکو و یک بیمارستان است. و البته تمام اینها 400 میلیون دلار خرج بر روی دست آقای آبراموویچ گذاشته است که خب برای ایشان عدد زیادی محسوب نمیشود.
به هر حال اگر خدای ناکرده خطری آقای آبراموویچ را تهدید کند. در حالی که 70 نفر نیروی ویژه پشت شیشه های ضد گلوله مشغول دفاع هستند. ایشان میتوان با خیال راحت سوار زیردریایی کوچک مخصوص کشتی بشود و از مهلکه فرار کند. درست مانند فیلم های سینمایی. البته در فیلم ها همیشه قهرمان داستان موفق به فرار می شود. اما در دنیای واقعی همیشه داستان به خوبی تمام نمیشود...

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي