بیوگرافی خواندنی از آقای فرید نادری خواننده ی فوق العاده خوش صدا، اصیل و محبوب ایرانی

۱۳۸۸/۱۱/۰۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

من فرید نادری متولد سال   1354 هستم . اول مهر در خانواده ای اهل موسیقی رشد کردم ،  از سن 10سالگی پدرم استاد هوشنگ نادری مرا با موسیقی آشنا کرد و دوره های ابتدایی کار را به من آموخت ( پدرم از خوانندگان و آهنگسازان زمان قدیم تا به الان  است) و من هم درس می خوندم هم دوره های موسیقی را می دیدم.

فوق دیپلم انسانی هستم و از سن 23 به بعد به طور حرفه ای و جدی موسیقی کارم رو آغاز کردم ، در رادیو برای خوانندگان زیادی آهنگ ساختم  و شروع کردم با خوانندگان مجوز دار کار کردن 2تارو نام میبرم آلبوم ردپا با صدای رضا روح پور که شاگرد فریدون فروغی خدا بیامرز بود وآلبوم فصل آغاز با صدای نامی بعد آلبوم جزیره بلور با صدای فرید نادری  که ارشاد اجازه نمیداد که قدرت مانور زییادی روی البوم انجام بدم و کار مجوز دارم با حنجره ای معمولی وارد فروشگاه های موسیقی شد .

  من آهنگساز و خواننده وصدا بردار موسیقی هستم  و یادم رفت که از آلبوم اضطراب با صدای <هوشنگ نادری>  پدر عزیزم نام ببرم ...

 استودییوی صدا برداری دارم ، تدریس موسیقی میکنم و 12 ساز مختلف را مینوازم . ساز مورد علاقه ام درام پیانو و گیتار میباشد  و عاشق موسیقی هستم چون منو به خدا نزدیک میکنه همیشه به مردنم فکر میکنم و همیشه و هر روز عاشقم ....

در تهران زندگی میکنم  در خیابان پیروزی... تمام انسانهارو دوست دارم ولی کسی منو دوست نداره . همیشه عاشقم چون کسی عاشقم نیست به همه دوست دارم کمک کنم ولی کسی جز خدا کمکم نکرد و روزی هم از جمع همه دوستان سفر میکنم به سوی ابدییت....

  اگر مردم مرا در گور نخوابانید...

 مرا با آتشی سوزان بسوزانید ...

من که یک عمر سوختم باز هم میسوزم...

  مرا با شادیی و خنده بسوزانید...

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي