عکسهائی از استادیوم های جام جهانی ٢٠١٠

۱۳۸۸/۱۱/۰۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی مجموعا ۶۴ دیدار در ۱۰ ورزشگاه مختلف برگزار می‌شود. شماری از آن‌ها نوساز هستند و شماری از آنها نیز استادیوم‌هایی قدیمی که مدرنیزه شده‌اند. این ورزشگاه‌ها در ۹ شهر مختلف قرار دارند.

شهر یوهانسبورگ:
استادیوم "ساکرسیتی" با ۹۴ هزار و ۷۰۰ نفر گنجایش، بزرگ‌ترین ورزشگاه آفریقای جنوبی محسوب می‌شود. در این استادیوم‌دیدارهای مراحل مختلف از جمله دیدار افتتاحیه و بازی فینال انجام می‌گیرد.


Bildunterschrift: استادیوم "الیس" پارک" در یوهانسبورگ

دیگر استادیوم شهر ژوهانسبورگ، "الیس پارک" نام دارد که ظرفیت آن بر ۶۰ هزار نفر بالغ می‌شود و قرار است که دیدارهای مرحله‌ی گروهی، یک هشتم و یک چهارم نهایی برگزار می‌شود.

شهر کیپ تاون:
استادیوم "گرین پوینت" در کیپ تاون نوساز است و ۷۰ هزار نفر گنجایش داردگ در این استادیوم نیز دیدارهای مراحل مختلف از جمله مرحله نیمه‌نهایی برگزار می‌شود.

Bildunterschrift: استادیوم "گرین پوینت" در شهر کیپ تاون


شهر پورت الیزابت:

استادیوم واقع در شهر پورت الیزابت که به نام نلسون ماندلا، رهبر اسطوره‌ای آفریقای جنوبی است، نوساز است و گنجایش آن بر ۴۶ هزار نفر بالغ می‌شود. در این ورزشگاه نیز دیدارهای مختلف از جمله دیدار بر سر مقام سوم جهان برگزار می‌شود.



Bildunterschrift: استادیوم "نسلون ماندلا" در شهر پورت الیزابت


شهر دوربان:

ورزشگاه نوساز "موزس مابیدا" در شهر دوربان ۷۰ هزار نفر ظرفیت دارد و از جمله قرار است که یکی از دو دیدار مرحله‌ی نیمه نهایی در آنجا برگزار شود.

Bildunterschrift:


شهر پرتوریا:

استادیوم واقع در شهر پرتوریا که ۵۰ هزار نفر گنجایش دارد، ورزشگاهی قدیمی است که مدرنیزه شده و "لوفتوس ورسفلد" نام دارد. در این ورزشگاه دیدارهای مرحله گروهی و یک هشتم نهایی برگزار می‌شود.

Bildunterschrift: استادیوم "لوفتوس ورسفلد" در پرتوریا


شهر بلوم‌فونتین:

ورزشگاه ۴۸ هزار نفری واقع در شهر بلوم‌فونتین "فری استیت" نام دارد و استادیومی است قدیمی که آن را برای جام جهانی ۲۰۱۰ مدرنیزه کرده‌اند.


شهر روستنبورگ:

ورزشگاه واقع در شهر روستنبورگ "رویال بافوکنگ" نام دارد و ظرفیت آن بر ۴۲ هزار نفر بالغ می‌شود. این استادیوم نیز برای برگزاری پیکارهای جام جهانی ۲۰۱۰ مدرنیزه شده است.

Bildunterschrift: استادیوم "رویال بافوکنگ" در شهر روستبورگ



شهر نلسپرویت:


Bildunterschrift: استادیوم "مبومبلا" در شهر نلسپرویت



استادیوم "مبومبلا" که در این شهر قرار دارد، نوساز است و گنجایش آن بر ۴۶ هزار نفر بالغ می‌گردد.


شهر پولوکوانه:

ورزشگاه شهر پولوکوانه "پیتر موکابا" نام دارد و گنجایش آن بر ۴۵ هزار بالغ می‌شود. این ورزشگاه نیز از جمله ورزشگاه‌هایی است که برای برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ مدرنیزه شده‌اند.


Bildunterschrift: استادیوم "پیتر موکابا" در شهر پولوکوانه

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي