ببینی باور می کنی:ظاهر شدن آیات قرآن برروی بدن یک کودک!!

۱۳۸۸/۱۱/۰۶ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

24076alsh3er.jpg

ELTAFL_282942858.jpg

آیات و سخنان رسول در پوست کودک در سن نه ماه ظاهر شد ، باعث پدر و مادر خود به عمل سکولار و مذهب اسلامی بازگشت.

عجله رسانه های روسی که اخیرا در گزارش اخبار و گفت که پزشکان آیا برای توضیح این وضعیت را پیدا کند. نماینده مسجد روستای Krasnow 'داغستان Octiabrskaya' گفت : 'خبرگزاری« نووستی »' به روسی : 'آیا کودکانی که در روستا وجود دارد در سن 9 ماه در بدن قرآنی ظاهر آیات ، و سپس ناپدید می شوند'.

وی اضافه کرد : 'تولد خانواده Yakubov ، زندگی می کند که در منطقه روستای Krasnow Octiabrskaya کودکان Kizlar آنها در نامیده می شود ، و بعد از چند روز از تولد شروع به روی بدن او ظاهر نوشتههای عربی'.

مادر می گوید که فرزند شهرستان Jakubova : 'است پس از تولد ظاهر شده در هماتوم دهان کودک ، و زمانی که هنوز در محل تومور ظاهر کلام خدا' ، 'افزود :' نمایش نوع در دوشنبه و جمعه ، و در عین حال ، حرارت تا 40 درجه و کودک را به سانتی گراد است ، در آنجا شروع به جیغ زدن گریه کند و به نوشتن ادامه دهید این کار را برای 3 روز تا ظاهر و سپس ناپدید می شوند بعد از نوشتههای جدید '.

هنوز professing به پدر و مادر ظاهر شد که در بدن کودک واژه : 'ما باید به آنها نشان دادن نشانه های ما'. اضافه کردن مادر و کودک را که علی است فرزند دوم خانواده بود در این وضعیت با خواهر خود ، اولین فرزند 'مشاهده نیست.

به نوبه خود ، نماینده وزارت امور مذهبی مسلمانان در داغستان است که او مانند دیگران '، روستا و مسجد امام تاکید عبدالله متعجب شد' که این نشانه ها را از خداوند متعال …………..

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي