محبوب‌ترين واژه جست‌وجوهاي اينترنتي در سال 2009

۱۳۸۸/۰۹/۲۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

بحران اقتصادي همچنان بر سر بيشتر کشورهاي دنيا سايه افکنده و در اين ميان، بيماري همه‌گير آنفلوآنزاي نوع A باعث بروز نگراني‌هاي فراوان بين کاربران شده است. اما اين جريان‌ها باعث نشده است تا محبوبيت اينترنت نزد کاربران کاهش پيدا کند و در اين ميان، يک بررسي جديد نشان داده است که نام "پادشاه موسيقي پاپ" يعني "مايکل جکسون"(Michael Jackson) همچنان به عنوان محبوب‌ترين واژه در جست‌وجوگرهاي اينترنتي محسوب مي‌شود.
جست‌وجوگرهاي اينترنتي گوگل، ياهو و AOL ليست محبوب‌ترين واژه‌هاي براي جست‌وجو در سال 2009 را منتشر کردند و در اين ميان مشخص شد، نام "مايکل جکسون" که در 25 ژوئن سال جاري جان خود را از دست داد همچنان به عنوان مهم‌ترين واژه براي جست‌وجوهاي اينترنتي در بين کاربران عمومي براي اين سه جست‌وجوگر اينترنتي بزرگ محسوب مي‌شود.
"ماريسا ماير"(Marissa Mayer) مدير مرکز ابزارهاي جست‌وجوگر و تجربيات کاربري گوگل گفت: «در سال 2009 شاهد افزايش محبوبيت جست‌وجوگرهاي اينترنتي نزد کاربران بوديم و در اين ميان، ما هم‌اکنون مي‌توانيم نگاه اجمالي به واژه‌هاي پراهميت کاربران براي جست‌وجوهاي اينترنتي در سال 2009 بياندازيم.
حال بايد توجه کرد که چه موضوعي بيش از همه براي کاربران اهميت داشته است؟ نام "مايکل جسکون" به عنوان محبوب‌ترين عنوان در ليست 10 موضوع برتر ما براي جست‌وجو در سايت گوگل انتخاب شده است».
اگرچه گوگل، ياهو و AOL عبارت "مايکل جکسون" را به عنوان محبوب‌ترين عنوان براي جست‌وجوهاي اينترنتي در سال جاري منتشر کرده‌اند، ليست منتشر شده از جانب هر يک از اين شرکت‌ها کاملا با يکديگر متفاوت است.
در ليست دو شرکت ياهو و AOL نام "فرح فاوست"(Farrah Fawcett) که سال جاري فوت کرد، "کيم قارداشيان"(Kim Kardashian) از شخصيت‌هاي برجسته دنيا، "مگان فوکس"(Megan Fox) بازيگر و ... به چشم مي‌خورد و ليست 10 موضوع برتر گوگل نيز بيشتر به جست‌وجو در مورد فناوري‌هاي جديد اختصاص يافته است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي