دانلود فیلم منحصر به فرد سنگسار ثریا

۱۳۸۸/۱۰/۰۴ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

دانلود فیلم ضد ایرانی سنگسار ثریا با بازی شهره آغداشلو و پرویز صیاد

هالیوود در تازه‌ترین اقدام خود فیلمی را تولید کرده است که به موضوع سنگسار در ایران اشاره می‌کند، فیلم «سنگسار ثریا.میم» به کارگردانی سیروس نورسته و به زبان فارسی ساخته شده است. کارگردان و نویسنده و حامیان این فیلم اصرار عجیبی دارند که بگویند داستان این فیلم واقعی است.
خلاصه داستان :
قربانعلی شوهر ثریا قصد دارد که با دختری ۱۴ ساله ازدواج کند اما وضع مالی‌ او چندان رضایت‌بخش نیست که خرج دو خانواده را متحمل شود، بخاطر همین تصمیم می‌گیرد که ثریا را طلاق دهد! در مقابل، ثریا هم که با داشتن ۴ فرزند نگران مخارج زندگی‌اش است با قربانعلی مخالفت می‌کند. قربانعلی برای رها شدن از این مشکل بزرگ چاره‌ای می‌اندیشد: پناه بردن به روحانی روستا و کمک خواستن از او برای تهمت زدن به ثریا و در نهایت محکوم کردن او به سنگسار! تنها بخاطر اینکه از شر همسر اولش راحت شود و اینکه بخواهد آزادانه با دختری دیگر ازدواج کند!با پایان یافتن داستان زندگی ثریا، داستان فرار روزنامه‌نگار فرانسوی از ایران در زمان حال ادامه می‌یابد. او قصد دارد نواری را که ضبط کرده به عنوان سندی علیه نقض حقوق بشر در ایران و سرکوب زنان ایرانی در غرب منتشر کند. فیلم بر اساس کتابی به همین نام، نوشته فریدون صاحب‌جمع ساخته شده که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده و ماجرای آن در سال ۱۹۸۶ اتفاق می‌افتد. شهره آغداشلو در نقش زهرا و جیمزکویزل بازیگر فیلم‌های «خط باریک قرمز» (ترنس مالیک) و «مصائب مسیح» (مل گیبسون)، در نقش خبرنگار فرانسوی ظاهر شده‌اند.
درباره ی فیلم :
تهیه‌کننده اصلی این فیلم، کمپانی «ام‌پاور‌پیکچرز» است و فیلمنامه آن را سیروس نورسته به همراه همسر خود بتسی گیفن نورسته نوشته است.نورسته در مصاحبه‌ای گفته که فیلم «سنگسار ثریا میم» را در منطقه خاورمیانه ساخته، اما به کشور آن اشاره‌ای نکرده است.سیروس نورسته فارغ‌التحصیل سینما از دانشگاه یو.اس.سی آمریکاست و سابقه بیست سال فعالیت تلویزیونی و سینمایی دارد. اما فیلم «سنگسار ثریا» نخستین فیلم سینمایی اوست. فیلمنامه این فیلم را بتسی نورسته همسرش نوشته که وی هم فارغ‌التحصیل فیلمنامه نویسی از دانشگاه میامی است. علاوه بر شهره آغداشلو و جیم کویزل، پرویز صیاد، ویدا قهرمانی، نوید نگهبان و علی پورتاش نیز در این فیلم بازی دارند. نقش ثریا را نیز بازیگر جوانی به نام مژان مارنو ایفا می‌کند. دیالوگ‌های «سنگسار ثریا میم» بیشتر به زبان فارسی است و فیلم با زیرنویس انگلیسی، پخش جهانی شده است.

| با کیفیت عالی / لینک مستقیم |

 

برای دانلود کلیک کنید.

http://www.tv2movie.com/content-82.html

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي