روايت بهاره رهنما از تذكر يك مامور به او به خاطر لم دادن در آگاهي

۱۳۸۸/۱۰/۰۳ | برچسب‌ها: | 0نظرات

 بهاره رهنما در ادامه صحبت هاي عزيزي به نمونه اي از مميزي هاي تلويزيون اشاره كرد و گفت: به هنگام ايفاي بازي من دوست دارم بزرگ بخندم; چراكه عقيده دارم، خنده اولين وسيله ارتباط آدم ها با هم بوده است; ولي در تلويزيون هميشه نگران هستم.
او درباره شيوه خنده اي كه در سريال «مرد هزار چهره» به كارگرداني مهران مديري، داشت، گفت: اين نحوه خنده در «مرد هزار چهره» كاريكاتورگونه بود; اما در كل تلويزيون براي خانم ها محدوديت دارد; در تلويزيون بازيگران خانم نبايد به ديوار تكيه بدهند يا پا روي پايشان بيندازند. در صحنه اي از سريال «گاوصندوق» در اداره آگاهي نشسته بودم و قبل از آغاز ضبط لم داده بودم; يكي از مسوولان اداره آگاهي به صورت دستوري از من خواست كه درست بنشينم كه من به او توضيح دادم كه صحنه بعد قرار است اين گونه تصويربرداري شود; اما بعد فكر كردم كه اگر از ديد اين آقا اين صحنه مشكل دارد حتما در پخش تلويزيوني هم با مشكل مواجه مي شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي