اولين قدم در پاكسازي پوست استفاده از شير پاك كن ميباشد

۱۳۸۸/۰۷/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

بسياري از مردم بر اين باورند كه استفاده از شير پاك كن تنها منحصر به پاك كردن آرايش خانم ها ميباشد در حالي كه شير پاك كن يك پاك كننده’ ايده آل براي پوست همه’ افراد مي باشدوهيچ گونه محدوديت جنسي يا سني ندارد.
مزيت شير پاك كن بر صابون اين است كه اسيديته(PH)شيرپاك كن متناسب با اسيديته’ پوست ميباشد وتركيبات موجود در آن به گونه اي است كه به چربي هاي لايه’ شاخي آسيب نميرساند.اما استفاده’ مكرر از صابون به عنوان پاك كننده’ صورت سبب خشكي پوست و در نتيجه بارزتر شدن چين و چروك هاي صورت ميگردد.
استفاده از شير پاك كن حد اقل دو مرتبه در روز توصيه ميشود.البته بنا بر موقعيت شغلي و محيطي فرد ممكن است تعداد دفعات استفاده در روز بيشتر شود.
مثلا فردي كه در يك محيط آلوده در مركز شهر تهران شاغل است نسبت به يك خانم خانه دار كه در يك شهرستان كوچك با آب و هواي پاك زندگي ميكند نياز بيشتري به استفاده از شير پاك كن دارد.
براي استفاده از شير پاك كن بهتر است آن را با انگشت روي صورت ماليده و با حركات دوراني انگشت روي صورت ماساژ دهيد سپس با آب صورت را آبكشي نماييد.
توجه نماييد كه هرگز نبايد شير پاك كن روي صورت بماند بلكه حتما بايد با آب و يا تونيك مكمل خود شسته شود.
در خاتمه متذكر ميشوم كه در انتخاب نوع شير پاك كن دقت كافي بفرماييد.شير پاك كن بايد متناسب با نوع پوست شما(چرب،خشك يامختلط)و از ماركي مطمئن و مرغوب باشد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي