غیبت احتمالی ديويد بکام در جام جهانی 2010

۱۳۸۸/۱۲/۲۵ | برچسب‌ها: | 0نظرات

ستاره انگلیسی به دلیل پارگی تاندون آشیل غیبتی طولانی مدت خواهد داشت و تنها در صورتی که معجزه ای رخ دهد، می تواند در رقابتهای جام جهانی حاضر باشد.

سران باشگاه میلان در خبری تائید کردند که دیوید بکام با پارگی تاندون آشیل پای چپش مواجه شده و دست کم برای سه ماه از میادین ورزشی به دور خواهد بود. بدین ترتیب بکام حاضر نخواهد بود تا در دیدار دیگری در رقابتهای سری آ به میدان برود و تنها در صورتی که معجزه ای رخ بدهد شانس حضور در جام جهانی را خواهد داشت.

این در حالی است که این ستاره آرزوهای فراوانی داشت تا با حضور در چهارمین جام جهانی کارنامه ورزشی اش، رکوردی را به نام خودش ثبت کند.

بکام در جریان دیدار دیشب تیمش مقابل کیه وو که در سن سیرو برگزار می شد، دچار این مصدومیت شد. این اتفاق در حالی که تنها چند دقیقه تا پایان این بازی باقی مانده بود، رخ داد و بکام با ترک زمین، تیمش را ده نفره گذاشت، چرا که لئوناردو هر سه تعویضش را انجام داده بود و همین شد که با خروج بکام از زمین مسابقه روسونری بازی را ده نفره دنبال کرد.

بکام را با برانکارد از زمین بیرون آوردند و او که برروی نیمکت تیم نشسته بود، تنها امیدوار بود که مشکل خاصی برایش پیش نیامده باشد که ناگهان از شدت درد بیهوش و نقش بر زمین شد.

این ستاره 34 ساله بغض کرده بود و پس از اعلام از وخامت اوضاع و پارگی تاندون آشیل پایش فهمید که باید قید جام جهانی را بزند.

بکام چندماه مانده به آغاز جام جهانی 2002 نیز دچار شکستگی در یکی از استخوانهای پایش شده بود.

البته این بار حضور بکام در رقابتهای جام جهانی تنها به معجزه بسته است ، چرا که بعید به نظر می رسد که او تا اواسط ماه ژوئن که رقابتهای جام جهانی آغاز خواهد شد، به روزهای اوجش بازگشته باشد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي