پول‌سازترین بازیكن جام جهانی 2010 کیست

۱۳۸۹/۰۴/۰۷ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

http://mh2008.persiangig.com/image/barcelona/messi/42-21098271.jpg
به گزارش ایسنا، مسی ستاره تیم ملی آرژانتین بیشترین سهم را در تبلیغات پول ساز جام جهانی به خود اختصاص داده است.

مسی نابغه 22 ساله آرژانتینی كه در جام جهانی 2010 كاپیتانی تیم ملی كشورش را نیز تجربه می كند، بیشترین سهم را در تبلیغات این رقابت ها به خود اختصاص داده است.

به گزارش الجزیره اسپورت، مسی با شركت در تبلیغات رایانه ای آدیداس و شركت گسترده در تبلیغات موزیكال پپسی در تازه ترین تبلیغات برای شبكه غذایی آمریكانا، ناگت مرغ كنتاكی را تبلیغ می كند.

بنابراین گزارش در این بین شركت نوشابه سازی پپسی آمریكا با بیشترین تبلیغات از بیش از ده ستاره جام جهانی برای نوشابه خود در سطح رسانه های جهان تبلیغ می كند. پپسی برای این كار با استفاده از حیات وحش قاره آفریقا و كشور آفریقای جنوبی و همچنین بهره جستن از موزیك هایی با تم آفریقایی از ستاره ای همچون مسی، تیری آنری، دروگبا، كاكا و چند ستاره نام آشنای دیگر استفاده كرده است.

كریستیانو رونالدو نیز از این خوان گسترده بی نصیب نمانده و در چرخه اقتصادی تبلیغات جام جهانی برای انواع شامپو و ژل تبلیغ می كند.

در این بین شبكه الجزیره اسپورت با پرداخت هزینه های هنگفت به بازیكنانی همچون وین رونی، پاتریس اورا، فرناندو تورس و چند ستاره دیگر تبلیغات گسترده ای را برای شبكه تلویزیونی خود انجام می دهد. از دیگر تبلیغات اقتصادی مهم جام جهانی می توان به رقابت دو غول بزرگ خودروسازی كره جنوبی یعنی شركت های كیا و هیوندای اشاره كرد.

شاه كلید این شركت ها در دست سرمایه گذاران آمریكایی است. صاحبان صنایع و شركت های بزرگ تجاری كره جنوبی نیز با قدردانی از زحمات بازیكنان تیم ملی این كشور در صعود به مرحله یك هشتم نهایی جام جهانی، اعلام كردند پیروزی های تیم كره جنوبی در جام جهانی رونق خاصی به وضعیت اقتصادی این كشور بخشیده است.

در ادامه این گزارش آمده است، با رونق بازار ووووزلا در جام جهانی كه به كشورهای دیگر هم سرایت كرده است، كارخانه های چینی با اضافه كردن ساعات كار خود، تجارت بوق را هم به لطف جام جهانی رونق بخشیده اند. قطری ها نیز به لطف پول های گسترده ی صادرات گاز خود، به شكلی باور نكردنی برای كسب میزبانی جام جهانی سال 2022 تلاش می كنند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي