معرفی فیلمهای سینمائی آخر هفته

۱۳۸۹/۰۸/۰۵ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://iscanews.ir/Media/Images/138808131551_IM_0128475329.jpg
شبکه های مختلف سیما با پخش ۱۰ فیلم سینمایی و تلویزیونی ایرانی و خارجی به استقبال روزهای پایانی هفته می روند.
روابط عمومی معاونت سیما روزچهارشنبه اعلام کرد، فیلم های سینمایی و تلویزیونی ‘غیرقابل ردیابی’، ‘این سرزمین’، ‘طعم شادی’، ‘تندرشکن’، ‘هشت’، ‘پسران بد ۲′، ‘پازل’، ‘دو مرد در شهر’، ‘پدال زن دیوانه’، ‘شتاب کن’ و ‘خار’ پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم آبان ماه جاری از شبکه های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان ها پخش می شـود.
** شـبـکـه یــک
—————-
فیلم سینمایی ‘غیـرقابـل ردیابی’ به کارگردانی گریگوری هابلیـت پنجشنبه ششم آبان ماه جاری ساعت ۲۲ از شبکـه یک سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: جنیفر مارش که افسر پلیس در دایره جنایات اینترنتی است با حضور در وب سایت عجیبی دراینترنت به نام ‘با من بکش’ مشکوک می‌شود. چند ساعت بعد از این وب سایت صحنه‌هایی مربوط به اذیت و آزار مرد میانسالی پخش می‌شود و سپس این مرد کشته می‌شود. کارآگاه ‘اریک باکس’ از دایره جنایی رسیدگی این پرونده را به عهده می‌گیرد.
فیلم سینمایی ‘غیـرقابـل ردیابی’ محصول سال ۲۰۰۸ کشور آمریکا است.
فیلم تلویزیونی ‘این سرزمین’ به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی سعید جهانیان و فرناز سپهرآرا جمعه هفتم آبان ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می شود.
در این فیلم می بینیم: به طور باورنکردنی تمامی دام ها، حوضچه های پرورش ماهی و محصولات کشاورزی منطقه ای، آلوده به مواد سمی شده اند و به صاحبان آنها خسارت های مالی فراوان وارد شده است. ‘سحر’ که در این زمینه تحقیق می کند ضمن همکاری با سازمان محیط زیست و در پی آزمایش های فراوان متوجه می شود که در آب موجود در منطقه، آلودگی شیمیایی به چشم می خورد که مربوط به بازیافت ها و پس زباله های یک کارخانه مواد شوینده است که در مکانی غیرمجازمدفون می شوند و آب رودخانه را آلوده می سازند.
جعفر دهقان، علی قربانزاده و نفیسه روشن به عنوان بازیگران اصلی در فیلم تلویزیونی ‘این سرزمین’ از تولیدات مرکز سیمافیلم بازی کرده انـد.
** شـبـکـه دو
————-
فیلم سینمایی ‘طعم شادی’ به کارگردانی و تهیه کنندگی میتسو هیرو می هارا جمعه هفتم آبان ماه ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود.
داستان فیلم در مورد تاکاکو زن جوانی است که به عنوان نماینده یک فروشگاه تجاری بزرگ، مسئول عقد قرارداد با وانگ صاحب رستوران شانگهای کوچک است تا غذاهای سنتی و بسیار لذیذ او را در نمایندگی های خود به فروش برسانند. ولی وانگ در این مورد رضایت نمی دهد.
تاتسویا فوجی و میکی ناکاتانی در فیلم سینمایی ‘طعم شادی’ محصول سال ۲۰۰۸ ژاپن به ایفای نقش پرداختند.
** شـبـکـه سـه
—————
فیلم سینمایی ‘تندر شکن’ پنجشنبه ششم آبان ماه ساعت ۲۰ از شبکـه ســه سیما به روی آنتن می رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: اسلحه ای سری را دولت انگلیس با همکاری آمریکا در یک مرکز تحقیقاتی مخفی در حال آماده سازی هستند ولی شخصی که مسئول این مرکز است خود کنترل را بدست می گیرد و می خواهد با چراغ سبز امریکا برضد انگلیس استفاده کند.
فیلم سینمایی ‘تندرشکن’ محصول سال ۲۰۰۷ انگلیس و کانادا است.
فیلم تلویزیونی ‘هشت’ به کارگردانی محمد رسولی و تهیه کنندگی مجید پری خواه و محمد رسولی جمعه هفتم آبان ماه ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود.
حمیدرضا پگاه، زیبا بروفه و یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی ‘هشت’ از تولیدات مرکز سیمافیلم به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده اند.
فیلم تلویزیونی ‘هشت’ داستان نادر را روایت می کند که یک چایخانه دارد. او در جاده شاهد یک تصادف است و خود را مقصر کشته شدن سرنشینان ماشین می داند و به همین دلیل عذاب وجدان دارد.
فیلم سینمایی ‘پسران بد ۲′ جمعه هفتم آبان مــاه ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود.
این فیلم داستان پلیسی را روایت می کند که به دنبال یک قاچاقچی بین‌المللی موادمخدر و قرص‌های روانگردان است. پس از شناسایی، او با شگرد خاص از کشور فرار می‌کند، ضمن اینکه یک پلیس زن را نیز گروگان می‌گیرد که خواهر یکی از مأمورین پلیس است.
ویل اسمیت و مارتین لاورنس در فیلم سینمایی ‘پسران بد ۲′ به کارگردانی مایکل بای محصول سال ۲۰۰۳ کشور آمریکا ایفای نقش کرده اند.
** شـبـکـه چـهـار
—————-
فیلم سینمایی ‘پازل’ به کارگردانی استنلی دانن پنجشنبه ششم آبان ماه ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه از شبکه چهار سیما به روی آنتن می رود.
در این فیلم می بینیم: شوهر یک زن پاریسی وقتی در حال مسافرت با قطار است کشته می شود. بعد از مدتی سر و کله چهار مرد پیدا می شود که در جستجوی ۲۵۰ هزار دلار هستند که فکر می کنند همسر مقتول محل آن را می داند.
کاری گرانت، ادری هپبورن و والتر ماتائو در فیلم سینمایی ‘پازل’ محصول سال ۱۹۶۴ آمریکا در ژانر کمدی و پلیسی بازی کرده اند.
فیلم سینمایی ‘دو مرد در شهر’ محصول سال ۱۹۷۳ فرانسه به کارگردانی خوزه جیووانی جمعه هفتم آبان ماه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در قالب ‘برنامه سینما ۴′ از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی آلن دلون و جین گابین آمده است: جینو به جرم سرقت در حال گذراندن محکومیت ۱۰ ساله خود در زندان است. او رفتار خوبی در زندان داشته و ژان مددکار زندان معتقد است که او می تواند به جامعه بازگردد. ژان تلاش می کند تا دو سال باقی مانده از محکومیت جینو مورد بخشش قرار بگیرد. مسئول زندان و پلیس مخالف آزادی زود هنگام او هستند. به همین دلیل ژان مجبور می شود که برای آزادی جینو به آنها تعهد بدهد.
** شـبـکـه تـهــران
——————
فیلم سینمایی ‘پدال زن دیوانه’ به کارگردانی هائو نینگ ۴۰ دقیقه بامداد جمعه هفتم آبان ماه از شبکه تهران پخش می شود.
در این فیلم می بینیم: پس از اینکه فردی در مسابقات دوچرخه سواری برنده و نفر اول می شود در بازبینی فیلم مسابقه، داوران متوجه اشتباه شان می شوند که نفر اول را به اشتباه معرفی کرده اند و او باید نفر دوم اعلام می شد. پس از اینکه داوران نتیجه را به نفع نفر دوم اعلام می کنند، قهرمان مسابقه سرخورده می شود و احساس بسیار بدی به وی دست می دهد و در اثر همین حس تهی بودن، پیشنهاد یک دلال را برای تبلیغات مواد نیروزا قبول می کند.
فـیـلـم سینمایی ‘پدال زن دیوانه’ با بازی لیفان دانگ، بو هیوانگ و کونگ جیو محصول سال ۲۰۰۹ کشور چین در ژانر حادثه ای، ماجراجویی و کمدی ساخته شده است.
فیلم تلویزیونی ‘شتاب کن’ به کارگردانی سعید اسدی و تهیه کنندگی علی کویج جمعه هفتم آبان ماه ساعت ۱۳ و ۳۰ از شبکه تهـران سیما پخـش می‌شــود.
فیلم تلویزیونی ‘شتاب کن’ با مضمون پلیسی، اجتماعی ماجراجویی چند جوان در دنیای مجازی و فضای اینترنت را به تصویر می کشد که باعث شناخت بیشتر آن ها به محیط حقیقی و پیرامون خود می شود.
خاطره اسدی و بابک انصاری در فیلم تلویزیونی ‘شتاب کن’ ایفای نقش پرداختند.
** سـیـمـای اسـتـان هـا
———————
فیلم سینمایی ‘خار’ به کارگردانی ماهاش جمعه هفتم آبان ماه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از سیمای استان ها پخش می شود.
این فیلم داستان شش مجرم هندی است که توسط پلیس لس آنجلس به جرم سرقت دستگیر می شوند. پس از آزادی نقشه سرقت از بانک خدماتی ایالات متحده را طراحی می کنند. آنها در حین سرقت یک کارمند را کشته و با محاصره پلیس رو به رو می شوند.
فیلم سینمایی ‘خار’ با بازی آمیتا باچان، لاکی و سونیل محصول هندوستان در ژانر درام ساخته شده است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي