کنترل وضعیت خانه با استفاده از موبایل نسل سوم

۱۳۸۹/۰۸/۰۴ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2010/08/564437_orig.jpg
مشترکان تلفن همراه با استفاده از سرویس کنترل وضعیت خانه می توانند گوشی خود را به دوربین آنلاین تبدیل کنند و در هر زمان و مکان از وضعیت خانه یا محل کار خود مطلع شوند.
تصاویر این سرویس که برای استفاده از آن بهره مندی از فناوری نسل سوم ضروری است با قابلیت زوم و حرکت دوربین در نقاط مختلف خانه و محل کار ارائه می شود و در آن واحد برای تعداد دیگری از کاربران قابل ارسال خواهد بود.
استفاده از خدمات ویژه پست الکترونیک با موبایل نسل سوم

بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه به کاربرانی که تمایل دارند از طریق گوشی تنها به تبادل ایمیل بپردازند خدمات ویژه ای شامل تبادل نامه های الکترونیکی همراه با فایل ضمیمه، امکان دریافت پیامهای الکترونیکی از چند آدرس شخصی ایمیل بر روی یک آدرس خاص و پشتیبانی از سرویس های ایمیل عمومی مانند جی میل و یاهو ارائه می دهند.  این خدمات بر بستر نسل های جدید تلفن همراه قابل ارائه خواهد بود.
امکان چت رایگان در موبایل های نسل سوم
این سرویس کارکردی مانند نرم افزارهای مسنجر دارد و با استفاده ازآن می توان به چت دو یا چندنفره از طریق گوشی پرداخت. این سرویس امکان چت میان کاربران موبایل که از فناوری نسل سوم استفاده می کنند و فرد یا افرادی که در حال کار با رایانه هستند را نیز فراهم می سازد که خدماتی از این دست از سوی اپراتورهای تلفن همراه کشورهای مختلف دنیا معمولا رایگان است. موبایل های نسل سوم به راهنمای شهری تبدیل می شوند
از جمله سرویس های بسیار جالب ارزش افزوده موبایل سرویس هایی هستند که تلفن همراه را به یک راهنمای شهری مبدل می کنند. برای استفاده از این سرویس ها دسترسی به اینترنت پرسرعت که از طریق فناوری نسل سوم عرضه می شود بر روی گوشی تلفن همراه ضروری است. از جمله مشهورترین این سرویس ها سرویس “گوگل مپ ” برای تلفن های همراه است.
تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی موبایل
مشترک نسل سوم موبایل از طریق این سرویس می تواند از تمامی اطلاعات موجود در گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آنها را بر روی یکی از سرورهای تحت پشتیبانی خود ذخیره کند تا در صورت خراب شده یا از دست رفتن اطلاعات شخصی به هر علت بتواند دوباره به آنها دسترسی پیدا کرده و داده های مهم را به گوشی خود منتقل کند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي