نتایج و اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ناپیوسته

۱۳۸۹/۰۸/۰۴ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://img.tebyan.net/big/1387/02/154246461851285224224372262211068413022383.jpg
اطلاعیه اعلام فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی و هم چنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محلهای بورسیه، دارای شرایط خاص، مجازی و بین‌الملل از کد رشته‌های امتحانی تکمیل ظرفیت و ظرفیتهای جدید در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل ) سال۱۳۸۹

پیرو انتشار اطلاعیه این سازمان در هفته نامه خبری و اطلاع رسانی پیک سنجش مورخ ۵/۷/۸۹ و ۱۲/۷/۸۹ و هم چنین پایگاه اینترنتی این سازمان در خصوص اعلام ظرفیت پذیرش رشته‌های تکمیل ظریفت و ظرفیتهای جدید در برخی از کد رشته‌های آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۸۹ بدین وسیله فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی برای ثبت نام در موسسه آموزش عالی ذیربط و همچنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته های محلهای بورسیه، دارای شرایط خاص، مجازی و بین‌الملل به همراه تاریخ و محل برگزاری مصاحبه به شرح ذیل اعلام می‌گردد.
الف – آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کد محلهای تحصیلی از کد رشته‌های امتحانی مندرج در  هفته نامه خبری و اطلاع رسانی پیک سنجش مورخ ۵/۷/۸۹ و ۱۲/۷/۸۹ و هم چنین پایگاه اینترنتی این سازمان بوده‌اند و فهرست اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در سایت اینترنتی این سازمان درج گردیده، لازم است در یکی از روزهای یکشنبه و یا دوشنبه مورخ ۹ و ۱۰/۸/۱۳۸۹ با همراه داشتن مدارک ثبت نامی (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ ۵/۶/۸۹ این سازمان در خصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی) برای ثبت نام به موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.
ب – آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کد رشته‌ محل یا کد رشته محلهای تحصیلی بورسیه، دارای شرایط خاص، مجازی و یا بین‌الملل از موسسات ذیل این اطلاعیه بوده‌اند و فهرست اسامی آنان در سایت اینترنتی در ردیف معرفی شدگان چند برابر نیز درج گردیده، لازم است برای انجام مصاحبه و سایر مراحل مورد لزوم به شرح زیر به ارگان بورسیه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.
یادآوری:
۱- نتایج نهایی کد رشته محلهای تحصیلی از رشته‌های بورسیه، دارای شرایط خاص، مجازی و بین‌الملل پس از دریافت نتایج مصاحبه و انجام گزینش نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.
۲- آندسته از داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان نهایی و هم چنین در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مراحل مصاحبه و سایر موارد مورد لزوم قرار گرفته‌اند « بندهای الف و ب فوق» لازم است مطابق مفاد هر دو بند در موعد مقرر اقدام نمایند.
۳- چنانچه داوطلبی با توجه به علاقه مندی خود، فقط یک مورد را پیگیری نماید، متعاقباً نمی‌تواند برای مورد دیگر، بعداز مهلت مقرر اقدام نماید

۱-پژوهشکده غیر انتفاعی علوم شناختی – تهران
برای شرکت در امتحان زبان، هوش و مصاحبه این پژوهشکده لازم است با همراه داشتن کارت ملی و ۲ قطعه عکس پشت نویسی شده مطابق برنامه زمانی مندرج در جدول ذیل به نشانی تهران – خیابان ولیعصر(عج) بالاتر از زرتشت شرقی – کوچه پزشکپور – پلاک ۱۸ مراجعه نمایند.
ضمناً در صورت ضرورت نیز می‌توانند با شماره ۸۸۸۰۲۰۶۳  - داخلی ۲ تماس حاصل نمایند.

جدول برنامه زمانی امتحان و مصاحبه پژوهشکده علوم شناختی
شرح
روز
تاریخ
ساعت
مدت
امتحان زبان
شنبه
۸ آبان ماه ۸۹
۹:۳۰
یک ساعت
امتحان هوش
شنبه
۸ آبان ماه ۸۹
۱۱:۰۰
یک ساعت
مصاحبه ۲۰ نفر اول به ترتیب حروف الفبا
دوشنبه
۱۰ آبان ماه ۸۹
۹:۰۰
هر نفر ۱۵ دقیقه
مصاحبه ۲۵ نفر دوم به ترتیب حروف الفبا
سه‌شنبه
۱۱ آبان ماه ۸۹
۹:۰۰

۲- دانشکده‌ اصول‌ الدین
(۱) معرفی‌شدگان کد رشته محل‌های ۱۸۴۰ و ۱۸۴۱  از کد رشته امتحانی ۱۱۱۱ می‌توانند با به همراه داشتن مدارک ذیل راس ساعت ۰۰/۹ صبح روز یک‌‌شنبه مورخ ۹/۸/۸۹ به نشانی قم – فلکه جهاد- خیابان ۱۵ خرداد – ۷۰ متری عمار یاسر- خیابان قدوسی- بالاتر از مجتمع مسکونی الغدیر- دانشکده اصول‌الدین مراجعه نمایند.
(۲) معرفی شدگان کد رشته محل ۱۸۳۹ از کد رشته امتحانی ۱۱۱۱ می توانند با به همراه داشتن مدارک ذیل راس ساعت ۰۰/۱۳ روز پنج‌‌شنبه مورخ ۶/۸/۸۹ به نشانی تهران– میدان قدس– خیابان شهید باهنر – خیابان شهید مصطفی مقدسی– کوچه شهید نواب کاشانی – پلاک ۱۲ – دانشکده اصول الدین مراجعه نمایند.در ضمن داوطلبان متقاضی تحصیل در قم می توانند با شماره تلفن ۶-۷۷۷۳۵۲۵ – ۰۲۵۱ و داوطلبان متقاضی تحصیل در تهران می توانند با شماره تلفنهای ۸۸۸۰۱۳۹۵ و ۲۲۷۱۶۶۰۳ تماس حاصل فرمایند.
(۳) مدارک مورد نیاز:(الف) ارائه مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا گواهی پایان تحصیلات. (ب) دو سری کپی از صفحه اول و دوم شناسنامه. (ج) دو قطعه عکس پشت‌نویسی شده. (د) کپی کارت ملی. (ه‍ ) یک عدد پوشه.
(۴)  منابع آزمون:(الف) نقش ائمه در احیاء دین «ج ۱۶ ۱». (ب) ترجمه معالم‌المدرستین «ج ۱». (ج) تفسیر المیزان سوره‌های حج، مومنون، واقعه، انبیاء، علق، طارق ، و اعلی (د) عربی: مبادی العربیه جلد ۴٫ (ه‍ ) احکام: رساله عملیه (طهارت و نماز) .
ضمناً حضور داوطلبان یک ساعت قبل از امتحان کتبی در دانشکده الزامی و زمان برگزاری مصاحبه شفاهی روز امتحان اعلام می‌شود.

۳- دانشگاه‌ امام‌ حسین‌ (ع‌)
معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت این دانشگاه می‌توانند برای اطلاع از زمان مصاحبه با شماره تلفن ۷۷۱۰۴۸۷۶ و ۷۷۱۰۴۸۶۶ با پیش شماره ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.
۴- دانشگاه‌ تبریز
از آنجایی که دانشگاه تبریز برای پذیرش دانشجو در دوره‌های بین‌الملل مصاحبه برگزار نمی‌نماید، لذا در این مرحله برای این دانشگاه تاریخ مصاحبه اعلام نمی‌شود و پذیرش نهایی بصورت متمرکز انجام خواهد شد.
۵- دانشگاه سیستان و بلوچستان
از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در تاریخهای ۲۲ لغایت ۲۵/۸/۸۹ در محل پردیس بین‌الملل سازمان مرکزی دانشگاه به نشانی زاهدانخیابان دانشگاهدانشگاه سیستان و بلوچستان مصاحبه بعمل خواهد آمد.
داوطلبان برای آشنایی، کسب اطلاعات بیشتر و آخرین اخبار می‌توانند به آدرس اینترنتی www.usb.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۰۵۶۲۲۳ – ۰۵۴۱ تماس حاصل نمایند.
۶- دانشگاه شاهد
آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان معرفی‌شدگان دانشگاه شاهد اعلام شده است؛ لازم است بر اساس مندرجات جداول ذیل و با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز در تاریخ مقرر برای بررسی صلاحیت عمومی مراجعه نمایند.
جدول زمانبندی دانشگاه شاهد
تاریخ مراجعه
ساعت مراجعه
پنج‌‌شنبه
۲۰/۸/۸۹
۸ صبح – خواهران
۱۰ صبح – برادران
مدارک مورد نیاز:۱-اصل شناسنامه یا کارت شناسایی به همراه یک برگ تصویر صفحه اول شناسنامه (درصورت توضیحات، به انضمام صفحه آخر) ۲- یک قطعه عکس ۴×۳٫
مکان:تهران، خیابان جمهوری، بعداز تقاطع ولیعصر(عج)، جنب مسجد جامع جمهوری، ساختمان شماره ۲ دانشکده هنر دانشگاه شاهد.
۷- دانشگاه شهید بهشتی
مدارک لازم برای انجام مصاحبه، نحوه ارسال مدارک، جدول زمان‌بندی مصاحبه و مکان آن از طریق وب سایت این دانشگاه به آدرس www.sbu.ac.ir به اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت خواهد رسید.
۸- دانشگاه شیراز
از آنجایی که دانشگاه شیراز برای پذیرش دانشجو در دوره‌های مجازی مصاحبه برگزار نمی‌نماید، لذا در این مرحله برای این دانشگاه تاریخ مصاحبه اعلام نمی‌شود و پذیرش نهایی بصورت متمرکز انجام خواهد شد.
۹- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت لازم است برای اطلاع از نحوه ادامه مراحل آزمون کتبی و مصاحبه به ۳ روز پس از انتشار این اطلاعیه به پایگاه اینترنتی دانشگاه به آدرس www.kntu.ac.ir/gradufaمراجعه نمایند.
۱۰- دانشگاه‌ صنعتی‌ مالک‌ اشتر
معرفی‌شدگان لازم است با توجه به جدول زمانبندی ذیل و با در دست داشتن شش قطعه عکس ۴*۳ (گرفته شده در سال جاری با پشت نویسی)، کپی کارت ملی ۲ نسخه، اصل شناسنامه به همراه ۳ نسخه رو گرفت کامل از تمام صفحات، اصل مدرک وضعیت نظام وظیفه (کارت پایان خدمت معافی دفترچه آماده به خدمت دارای اعتبار فارغ‌التحصیلان تا تاریخ ۳۱/۶/۸۹ نیاز به ارائه مدرک ندارند)، گواهی پایان دوره مقطع کارشناسی یا گواهی معادل مبنی بر فارغ‌التحصیلی تا تاریخ ۳۱/۶/۸۹ و گواهی اشتغال بکار برای داوطلبان شاغل در نیروهای مسلح، راس ساعت ۰۰/۸ صبح برای انجام مصاحبه در روزهای تعیین شده در جدول ذیل به نشانی تهران- لویزان خیابان شهید شعبانلو – دانشگاه صنعتی مالک اشتر سالن باقرالعلوم (ع) مراجعه نمایند.

جدول برنامه زمانی مراجعه داوطلبان به دانشگاه صنعتی مالک اشتر
روز مراجعه
دو شنبه ۱۰/۸/۸۹
سه‌شنبه ۱۱/۸/۸۹
چهارشنبه ۱۲/۸/۸۹
پنج شنبه ۱۳/۸/۸۹
شنبه ۱۵/۸/۸۹
حرف اول نام خانوادگی
الف- ب- پ- ت- ث
ج- چ- ح- خ- د- ذ
ر- ز- ژ- س- ش- ص- ض- ط- ظ
ع- غ- ف- ق- ک- گ- ل
م- ن- و- ه- ی
تذکرات: ۱- داطلبان قبل از مراجعه حتماً نسبت به مطالعه دقیق شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه مندرج در صفحات ۱۵۲ و ۱۵۳ دفترچه شماره ۲ انتخاب رشته‌های تحصیلی سال ۱۳۸۹ سازمان اقدام نمایند.
۲- داوطلبانی که طبق جدول زمانبندی اعلام شده به هر دلیلی، به دانشگاه مراجعه ننمایند به عنوان انصرافی تلقی شده و به هیچ عنوان از آنان گزینش به عمل نخواهد آمد.
۳- شماره تلفن‌های ۲۲۵۴۴۰۱۷- ۲۲۹۷۰۲۲۳- ۲۲۵۴۹۶۰۸ در روزهای اداری از ساعت ۹ الی ۱۲ پاسخگویی سولات احتمالی داوطلبان خواهد بود.
۱۱- دانشگاه‌ علوم‌ و فنون‌ هوایی‌ شهیدستاری‌
زمان و محل مراجعه داوطلبان معرفی شده این دانشگاه طی اطلاعیه‌ای متعاقباً اعلام خواهد شد.

۱۲ - موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی مهر البرز (تهران)
معرفی شدگان این موسسه لازم است برای انجام و تکمیل فرم مصاحبه از زمان انتشار این اطلاعیه به مدت ۵ روز به سایت موسسه به نشانی اینترنتی www.mehralborz.ac.ir مراجعه نمایند.
۱۳- مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سوره
معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت لازم است در روز دوشنبه ۱۰/۸/۸۹ از ساعت ۳۰/۸ صبح الی ۱۵ بعدازظهر با همراه داشتن یک قطعه عکس، اصل و تصویر کارت ملی، اصل و تصویر شناسنامه و پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۸۹ به نشانی تهران ـ خیابان آزادی- بین خوش و آذربایجان- نبش کوچه کامیاران – پلاک ۲ مراجعه نمایند.
تذکرات مهم:
۱- نظر به اینکه در کد رشته امتحانی ۱۱۵۲ فرد واجد شرایط نهایی وجود ندارد و برای کد رشته امتحانی ۱۲۸۹ هیچ داوطلبی متقاضی نشده است، لذا در این کد رشت‌ها فردی به عنوان قبولی اعلام نخواهد شد.
۲- پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت نامی افراد مذکور از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌گردد. ضمناً لازم به ذکر است قبولی قبلی آن دسته داوطلبانی که اسامی آنان در این اطلاعیه نیز به عنوان پذیرفته شده درج گردیده است، لغو می‌باشد.
۳- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در سایت اینترنتی این سازمان درج گردیده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه نیز، حق ثبت نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۰ را ندارند.
۴- از آنجایی که موسسه غیر انتفاعی مجازی نور طوبی در رشته ‌های تکمیل ظرفیت خود مصاحبه برگزار نمی‌نماید، لذا اسامی پذیرفته شدگان بصورت نهایی اعلام شده است.
۵- عدم مراجعه در تاریخهای مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌گردد.
ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را با شماره تلفنهای ۹-۸۸۹۲۳۵۹۵ (کد۰۲۱) مطرح و یا با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org درمیان بگذارند.
معرفی شدگان بر اساس حرف اول نام خانوادگی ( الف – ب )
معرفی شدگان بر اساس حرف اول نام خانوادگی ( پ – ذ )
معرفی شدگان بر اساس حرف اول نام خانوادگی ( ر – غ )
معرفی شدگان بر اساس حرف اول نام خانوادگی ( ف – ی )
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي