خبر های جدید از کنسرت و آلبوم جدید محمد اصفهانی

۱۳۸۹/۰۵/۱۳ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.rasamir.com/%5Cmusic%20album%20R%5C%5Cmohammad%20esfahani.jpg

«محمد اصفهانی» در کنسرت خود که ۱۳ و ۱۴ مرداد برگزار می‌شود قطعه «سامی یوسف» را که در وصف پیامبر است به زبان انگلیسی می‌خواند.
به گزارش فارس، در نشست خبری که با حضور «محمد اصفهانی» خواننده و «میثم مروستی» نوازنده ویلن در موسسه آوای هنر برگزار شد.
اصفهانی در خصوص کنسرت خود گفت: در این کنسرت که بعد از چهار سال برگزار می‌شود با ارکستر زهی و با همراهی میثم مروستی در تالار بزرگ کشور به روی صحنه می‌رویم و ۱۴ قطعه از کارهای قدیمی‌ام را اجرا می‌کنیم.
وی ادامه داد: در این کنسرت همچنین قطعه معروف سامی یوسف را که در وصف حضرت محمد(ص) است را به زبان انگلیسی می‌خوانم.
این خواننده در خصوص اجرای قطعات قدیمی در این کنسرت بیان داشت: این قطعات را به جهت نوستالژی و تغییر در ارکستراسیون و سازبندی که می‌تواند ارتباط حسی خوبی با مخاطب برقرار کند را انتخاب کرده‌ام.
اصفهانی با اشاره به عدم حضورش چهار ساله‌اش در موسیقی گفت: هر کسی حضور خود را به یک گونه تجربه می‌کند برای من همین موضوع که مردم آثارم را گوش کنند اهمیت دارد چرا که مطمئن هستم آنها در جریان موسیقی قرار دارند. البته ناگفته نماند که اوضاع روحی من در چند سال گذشته مساعد نبود.
خواننده موسیقی سریال «ولایت عشق» در ادامه نشست گفت: هم اکنون مشغول کار کردن روی آلبوم جدیدم هستم به طوری که در حال حاضر مرحله میکس را می‌گذراند.
وی ادامه داد: در این آلبوم ۱۵ نفر از نوازنده‌های معروف ترکیه مانند حسنی شولگین‌رف، اندیوف، گروه بندن حضور دارند که یک تجربه جدید در حوزه موسیقی به شمار می‌رود.
اصفهانی درباره مجوز این اثر بیان داشت: اگر گروهی آلبومش مجوز نگیرد و آن آلبوم به اصطلاح لو برود و بعد از چند صباحی متولیان فرهنگی به همان آلبوم اجازه انتشار بدهند، این مشکل تشکیلات را می‌رساند.
وی درباره مجوز دادن به گروه‌های زیرزمینی از طرف وزارت ارشاد گفت: این قضیه زیاد مهم نیست و هر کسی که هنری دارد و می‌تواند آن را در سطح عمومی منتشر کند، بهتر است که تشکیلات به کمک آن بیاید. به عقیده من باید استعدادهای گروه‌های زیرزمینی شناسایی و با آنها تعامل برقرار شود، تا آنها نیز بتوانند فعالیت رسمی خود را ادامه دهند.
اصفهانی افزود: گسترش فعالیت زیرزمینی گروه‌های موسیقی ناشی از کم‌کاری خانواده فرهنگی است که اجازه می‌دهد یک بچه نااهل از دلش بیرون بیاید. چرا که جامعه باید سیستم جذب و دفع را به خوبی خود اعمال کند.
این خواننده درباره برخورد سلیقه‌ای مسئولان با کنسرت‌ها و فعالیت‌های موسیقی،خاطر نشان کرد: همه باید به قانون احترام بگذاریم و نباید هیچ گروه خودسری جلوی هیچ فعالیت هنری و اجتماعی را بگیرد. اما هم‌اکنون شاهدیم که بعضی مواقع کنسرت‌ها با برخورد گروه‌های خودسر مواجه می‌شود که من این روند را نمی‌پسندم.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي