مهلت ۴۸ ساعته فیفا به رییس جمهور نیجریه

۱۳۸۹/۰۴/۱۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

در صورتی که ظرف ۴۸ ساعت آینده این خبر توسط مقامات رسمی نیجریه تایید شود، محرومیت بسیار سنگینی برای این کشور در نظر گرفته خواهد شد.
ایسنا: پس از محرومیت تیم ملی نیجریه از دو سال حضور در میادین بین‌المللی توسط رییس جمهور، فیفا ۴۸ ساعت به این کشور فرصت داد تا با پس گرفتن تصمیم خود، زمینه را برای حضور مجدد این تیم در رقابت‌های بین‌المللی فراهم کند.
جاناتان گودلاک، رییس جمهور نیجریه، پنجشنبه در اقدامی بحث‌برانگیز تمام بازیکنان تیم ملی این کشور را از دو سال حضور در تمام رقابت‌های بین‌المللی محروم کرد.
پس از اعلام این خبر فیفا سریعا واکنش نشان داد و طی پیامی از نیجریه خواست هرچه سریع‌تر این تصمیم را پس بگیرد.
در این بیانیه آمده است: در صورتی که ظرف ۴۸ ساعت آینده این خبر توسط مقامات رسمی نیجریه تایید شود، محرومیت بسیار سنگینی برای این کشور در نظر گرفته خواهد شد.
جروم والکه دبیرکل فیفا درباره تصمیم عجیب رییس جمهور نیجریه گفت: وقتی این خبر را شنیدم، شوک زده شدم. به هیچ وجه نمی‌توانیم به مقامات سیاسی اجازه دهیم در فوتبال دخالت کنند. آن‌ها ۴۸ ساعت فرصت دارند تا از این تصمیم بازگردند، در غیر این صورت با آن‌ها به شدت برخورد خواهیم کرد.
ایما نیبورو سخنگوی دولت نیجریه پیش از این اعلام کرده بود این تصمیم برای جلوگیری از به بار آمدن افتضاح بیشتر گرفته شده است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي