اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران 10 تیر 89

۱۳۸۹/۰۴/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

نوروزی: جباری مشكلی ندارد
مسئول كمیته پزشكی باشگاه استقلال اعلام كرد مجتبی جباری مشكلی از نظر مصدومیت ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، امین نوروزی درباره آخرین وضعیت مصدومیت مجتبی جباری گفت: دیروز در تمرینات پرفشار بدنسازی جباری مقداری احساس ناراحتی كرد اما امروز با معاینات انجام شده مشخص شد مشكل خاصی ندارد و در تمرینات امروز صبح نیز پا به پای سایرین به تمرین پرداخت.

مظلومی: یك روز باید از استقلال بروم اما 2 سال وقت می‌خواهم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از روز اول حضورم در استقلال ساكم روی دوشم است اما فعلاً 2 سال فرصت می‌خواهم.
پرویز مظلومی در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس پیرامون اتفاقات روز فوتبال ایران، برنامه‌ریزی سازمان لیگ، باشگاه استقلال و دیگر مسائل صحبت‌های زیر را مطرح كرد.

* از برنامه‌ریزی فدراسیون و تقویم فوتبالی در سال 90 - 89 صحبت كنید.

با توجه به اینكه در اردوی كردان هستیم و از وضعیت روزنامه‌ها و اینترنت خبر ندارم به تازگی تقویم فوتبالی سال آینده را مرور كردم. در این تقویم عملاً می‌بینیم كه برنامه‌های تیم ملی با لیگ برتر تداخل پیدا كرده است. مسابقات مهمی چون المپیك، بازی‌های آسیایی گوانگجو و جام ملت‌های آسیا را پیش‌رو داریم و معتقدم باشگاه‌ها و فدراسیون باید تعامل بیشتری داشته باشند. كم‌ و كاستی‌هایی وجود دارد اما می‌شد با هماهنگی بیشتر برنامه بهتری تدوین كرد.

* حتماً خبر دارید تیم ملی قصد دارد قبل از شروع لیگ برتر راهی اردوی اتریش شود؟

این برنامه و سفر تیم ملی به اتریش بی‌مطالعه انجام شده است. آقای قطبی باید خودش را جای ما بگذارد. 10 روز بازیكنان ملی‌پوش را در اختیار نداشته باشیم یعنی عملاً‌ باید در بهترین فصل آماده‌سازی عقب بیفتیم. آقایان می‌خواهند درست 4 روز مانده به آغاز لیگ برتر بازیكنان ما را تحویل بدهند كه این مسئله به ضرر ما خواهد بود. آن هم در تیمی مثل استقلال كه تغییرات زیادی در تركیب بازیكنان ایجاد كرده است. ما برنامه‌هایمان را زمان‌بندی كرده‌ایم و حتی برای تورنمنت جام ولایت برنامه‌ریزی كرده بودیم.

* چگونه می‌خواهید با این وضعیت در تورنمنت جام ولایت شركت كنید؟

اگر تیم ملی به اتریش برود صراحتاً اعلام می‌كنم در این تورنمنت شركت نخواهیم كرد. حتی نظرمان را به آقای فتح‌الله‌زاده هم گفته‌ایم. با یك تیم ناقص در این مسابقات شركت نخواهیم كرد.

* یعنی شما مخالف برگزاری اردوی اتریش برای تیم ملی هستید؟

بحث مخالفت یا بازیكن ندادن به تیم ملی نیست. من 10 روز نمی‌توانم بازیكنانم را از تمرینات استقلال دور كنم. تیم ملی تا دی‌ماه هیچ برنامه‌ای ندارد و زمان‌ زیادی وجود دارد كه مسئولان فدراسیون برای تیم ملی اردو در نظر بگیرند. مشخص است كه برنامه‌ریزی برای این اردو به درستی سازماندهی نشده است.

* شایعه شده شما با نظری جویباری برای جذب بازیكنان جدید دچار اختلاف شدید و با بازیكنان موردنظر خودتان صحبت می‌كنید. آیا چنین مسئله‌ای صحت دارد؟

شدیداً این مسئله را تكذیب می‌كنم. از همان روز اولی كه به استقلال آمدم فهرستی را در اختیار آقای نظری و باشگاه قرار دادم و آنها پیگیر مسائل بودند. حتی چند بازیكن دیگر هم مدنظر ما هست كه آقای نظری با آنها مذاكره می‌كند. البته من با بازیكنان به صورت تلفنی در تماس هستم. به طور مثال فرهاد مجیدی قبل از توافق نهایی با تیم صبح روز گذشته با من تماس گرفت و صحبت‌هایی در خصوص حضورش با او مطرح كردم.

* قبل از تمدید قرارداد مجیدی شایعه شده بود او با چند نفر در باشگاه مشكل دارد.

منظور شما را می‌فهمم اما باید بگویم خود آقای نظری جویباری هم اصرار داشتند فرهاد مجیدی را جذب كنیم. برخلاف شایعات كه از بیرون مطرح می‌كنند مجیدی مشكلی نداشت و قراردادش را ثبت نیز كرد.

* بین شما و فرهاد مجیدی در تماس تلفنی چه صحبت‌هایی ردوبدل شد؟

به او گفتم سال‌های آخر فوتبالت را باید در استقلال بگذارنی و اشتباهاتی كه دیگران مرتكب شدند را تو انجام ندهی.

* ظاهراً‌ تا امروز قراردادی با استقلال امضا نكرده‌اید، درست است؟

تا همین حالا كه با شما صحبت می‌كنم هیچ قراردادی بین اعضای كادر فنی و باشگاه امضا نشده است. از ما خواسته‌اند كه به تیم بیاییم و ما هم شرط‌ و شروطی نداشته‌ایم اما تأكید زیادی روی این مسئله دارم كه قراردادم 2 ساله باشد. به آقای فتح‌‌الله‌زاده هم گفته‌ام امسال در حال جمع‌ كردن تیم هستیم و یك فرصت 2 ساله می‌خواهیم كه حداقل در همین فاصله دو جام برای هواداران استقلال هدیه كنیم.

* اتفاقات زیادی بین باشگاه استقلال، شما و خسرو حیدری رخ داد. لطفاً در این باره صحبت كنید.

خسرو مثل فرزند من است و در مسابقات غرب آسیا او را به تیم ملی دعوت كردم. اگر به او اعتقاد نداشتم اصلاً انتخابش نمی‌كردم باور كنید اگر خسرو حیدری در آن زمان شرایط و آمادگی امروز را داشت در تیم من فیكس بود. من تركیب تیمم را در آن زمان شناخته بودم و همانطور كه همه دیدند عنوان قهرمانی را هم كسب كردیم. در مجموع برای خسرو حیدری آرزوی موفقیت می‌كنم.

* در خصوص جناح راست استقلال حرف های زیادی مطرح شده است. آیا با محمد پروین مذاكره كرده‌اید؟

با تمام احترامی كه برای علی پروین قائل هستم اما باید بگویم كه از پرسپولیس بازیكن نمی گیریم. حتی بازیكنان دیگری از پرسپولیس برای حضور در استقلال ابراز تمایل كرده بودند اما طبق توافق مدیران دو باشگاه از پرسپولیس بازیكنی به خدمت نخواهیم گرفت.

* در این چند سال استقلال با سیستم‌های مختلفی بازی كرده است. شما تیم‌تان را با چه سیستمی به زمین می‌فرستید؟

در كل اعتقادی به مسائل سیستمی در فوتبال ایران ندارم. سیستم یك عدد است و گاهی یك تیم می‌تواند با 5 مهاجم بازی كند. در خصوص سیستم اولیه استقلال صحبتی در حال حاضر انجام نمی‌دهم اما در شرایط فعلی نظرم روی بازی با 4 دفاع است مگر اینكه به مشكل بخوریم. در حال حاضر سی‌دی‌هایی وجود دارد كه سیستم 3 دفاعه را در كل دنیا آموزش می‌دهد اما این سی‌دی‌ها مربوط به سیستم 3-4-3 است. من دوست دارم تیمم كاملاً تهاجمی بازی كند و امیدوارم این اتفاق در بازی‌های این فصل بیفتد.

* یكی از مشكلات فصل گذشته استقلال عدم حضور بازیكنان در پست‌‌های اصلی‌شان بود...

فوتبالیست باید نیاز یك تیم را برآورده كند و حتی در چند پست نیز به میدان برود. بازیكن نباید ناراحت شود و ما به اجبار كسی را در زمین نمی‌گذاریم. روز اولی كه تمرین را برگزار كردم به بازیكنان گفتم كه تمامی شما ذخیره این تیم هستید. تلاش كنید تا پیراهن اصلی تیم را به دست بیاورید. شرایط آمادگی جسمانی برای من خیلی مهم است و اگر احساس كنم بازیكنی دلش با تیم نیست هرچند هم بزرگ باشد شك نداشته باشید او را از تیم كنار خواهم گذاشت.
من دوست دارم كسی كه روی نیمكت می‌نشیند و یا كسی كه در تركیب اصلی است دلش با تیم باشد. به این شكل كمبودها رفع خواهد شد و تلاش ما در همین اردو نیز نزدیك كردن بازیكنان به یكدیگر بود.

* اما همیشه اعتراضات در طول فصل و به خاطر نیمكت‌نشینی اتفاق می‌افتد؟

حرف شما را قبول دارم. مشكلات از زمانی آغاز می‌شود كه تركیب یك تیم مشخص شود اما مربی هم اشتباه می‌كند. شاید یك نفر تعویض درستی انجام ندهد و شاید هم تركیب اشتباه چیده شود اما اگر هم اشتباهی صورت بگیرد از روی غرض‌ورزی نخواهد بود.

*‌ برای تزریق كردن انگیزه به بازیكنان تیم‌تان چه تدابیری اندیشیده‌اید؟

استقلال خودش انگیزه است. ما به بازیكنان گفته‌ایم كه 17 فینال در نیم‌فصل اول و به همین تعداد در نیم‌فصل دوم پیش‌رو داریم پس باید تمام تلاشمان را در زمین انجام دهیم. یادم می‌آید در تیم‌های دیگر كه بودم یك هفته مانده به بازی مقابل استقلال و یا پرسپولیس هیچ سخت‌گیری به بازیكنانم نمی‌كردم چون آنها خودشان انگیزه دارند. حالا هم می‌دانم كه تیم‌های مقابل ما چقدر انگیزه دارند بنابراین بازیكنان من باید این مسئله را خوب بفهمند.

* فكر می‌كنید استقلال واقعی را از چه زمانی خواهیم دید؟

ما در نیم‌فصل اول تمام تلاش خود را برای كسب نتایج خوب انجام می‌دهیم ولی فوتبالی كه مدنظر پرویز مظلومی است در نیم‌فصل دوم ارائه خواهد شد. همین‌جا قول می‌دهم یك فوتبال زیبا از استقلال این فصل خواهید دید. البته نمی‌توانم بگویم همه بازی‌ها را می‌بریم چون جام جهانی 2010 همه چیز را به فوتبال‌دوستان نشان داده است. تیم‌های بزرگی مثل ایتالیا و فرانسه كه برای قهرمانی به این مسابقات آمدند حذف شدند و رفتند. پس مشخص است كه نمی‌توان فوتبال را پیش‌بینی كرد و این جزو جذابیت‌های این رشته است.

* صحبت از جام جهانی شد، آیا با دیدن این مسابقات حسرت نمی‌خورید كه چرا در این مسابقات بزرگ حضور نداریم و چه پیشنهادی برای موفقیت فوتبال در سال‌های آینده ارائه می‌كنید؟

هر مربی برنامه‌های خاص خودش را دارد و افشین قطبی نیز مطابق دیسیپلین خود رفتار می‌كند. قطبی بیشتر به دنبال منافع خودش است. اگر من هم جای او بودم دوست داشتم تمام ملی‌پوشان را یك سال پشت‌سر هم در اختیار داشته باشم. تیم ملی ما از دل باشگاه‌ها بیرون می‌آید و اگر باشگاه‌ها حمایت شوند تیم ملی موفق خواهد بود. با این برنامه‌ریزی كه من دیده‌ام صددرصد باشگاه‌ها متضرر خواهند شد. ما علاقمندیم تیم ملی امید و بزرگسالان‌مان موفق شوند و همه نوع همكاری انجام می‌دهیم اما امیدواریم آنها هم طوری رفتار كنند كه تیم بزرگی مثل استقلال صدمه نبیند. همه توقع دارند پرویز مظلومی كه پس از 9 سال به استقلال آمده خودش را نشان دهد اما من با چه تیمی باید این كار را انجام دهم؟

* به اعتقاد شما چه تیمی قهرمان جام جهانی می‌شود؟

تیم‌های خوب و یكدستی در این جام حضور دارند. برزیل، آرژانتین و اسپانیا شانس اول هستند اما شاگردان دل‌ بوسكه انگیزه بیشتری برای قهرمانی دارند. البته در جام جهانی چاشنی شانس هم مهم است. به طور مثال برزیل و هلند كه از شانس‌های قهرمانی بودند به یكدیگر خوردند و یكی از این دو تیم باید حذف شود اما از آن سو پاراگوئه و ژاپن مقابل یكدیگر قرار گرفتند و یك تیم به هشت تیم برتر راه پیدا كرد.

* در این اواخر هر كس به نوعی به فوتبال پاك و ناپاك اشاره می‌كرد. شما به این مسئله اعتقاد دارید مثلاً سقف قراردادهایی كه فدراسیون تعیین كرده آیا واقعی است یا خیر؟

استقلال و پرسپولیس تیم‌هایی هستند كه بودجه آنها نامحدود است و 50 درصد هزینه‌های خود را باید تأمین كنند. همانطور كه مطلع هستید همین حالا استقلال بابت سال‌های گذشته به بازیكنانش 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بدهكار است. البته این در حیطه وظایف من نیست اما در خصوص جذب بازیكنان دچار مشكل هستیم و واقعاً با ارقام پیشنهادی بازیكنان سردرد می‌گیریم. مگر اینكه بودجه‌ها افزایش پیدا كند و درآمدزایی بیشتر شود. تیمی كه می‌خواهد در مسابقات آسیایی شركت كند حداقل 12 میلیارد تومان بودجه می‌خواهد. اگر باشگاه استقلال پول داشت شاید این همه بازیكن از تیم جدا نمی‌شدند. شاید اگر این حرف‌ها را بگویم خیلی‌ها ناراحت شوند و ارقامی كه در قرارداد بازیكنان نوشته می‌شود معلوم نباشد اما در فوتبال ما سرمایه‌ها به درستی تقسیم نمی‌شود.

* بیشتر توضیح می‌دهید؟

یك روز با آقای تاج صحبت می‌كردم كه ایشان می‌گفت با وزیر صنایع صحبت كردیم كه تیم‌های صنعتی از سقف قرارداد به بازیكنان بیشتر پرداخت نكنند اما آیا دستور وزیر صنایع انجام شد؟ من به تیم‌های دیگر كاری ندارم اما جذب ستاره‌ها هزینه‌بر است و همین بازیكنانی كه از امارات به فوتبال ما برگشتند پول‌ زیادی می‌خواهند.

* آقای مظلومی یادتان می‌آید آخرین پولی كه از استقلال گرفتید چقدر بود؟

یادم نیست پولی از این تیم گرفته باشم (با خنده). یك روز اصغر حاجیلو به شوخی به من گفت چیزی در قراردادهای تو وجود ندارد اصلاً تو از این تیم پول می‌گیری؟ اما اگر واضح بخواهم بگویم آخرین بار در سال هشتاد، 9 میلیون تومان از استقلال گرفتم كه باور كنید 2 میلیون آن باقی مانده است.

* شما به قدرت سكوها در فوتبال ایران اعتقاد دارید؟

قدرت در سكوها است. استقلال 20 میلیون هوادار دارد و آنها همیشه به این تیم محبت كرده‌اند. آن 30، 40 هزار نفری كه در ورزشگاه هستند نماینده آن 20 میلیون هوادار هستند و من تنها نباید پاسخگوی حاضران در ورزشگاه باشم. می‌دانم كار سختی است اما هواداران باید سكوها را كنترل كنند و امیدوارم آنها با ما همكاری كنند نه به خاطر مظلومی بلكه به خاطر استقلال. بارها گفته‌ام مظلومی نیاز به تشویق ندارد چون ما در جوانی‌ تشویق‌ شده‌ایم. در شرایطی كه تیم ما ببرد نیاز به حمایت نداریم زمانی كه استقلال در شرایط بدی قرار گرفته چشم به یاری هوادارانمان داریم.

* به عنوان آخرین سؤال فكر این را كرده‌اید كه یك روز باید از استقلال بروید؟

صراحتاً می‌گویم از روز اولی كه آمده‌ام ساكم روی دوشم است. همانطور كه قبلاً‌ آمده‌ایم و رفته‌ایم. حالا هم با این مسئله كنار آمده‌ایم ولی برنامه من 2 ساله است و باشگاه و مردم باید حمایت كنند كه در این 2 سال بهترین نتایج را بگیریم.
گفت‌وگو از میثم رحمانی

پرسپولیس با 8 غایب به آلمان رفت
تیم فوتبال پرسپولیس با 8 غایب راهی آلمان شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، پرسپولیس امروز در حالی راهی اردوی آلمان شد كه 8 نفر از اعضا نتوانستند تیم را همراهی كنند.

مهدی تارتار به دلیل شركت در كلاس های مربیگری A آسیا، رحمان احمدی و مجتبی زارع و نائیجی و ماساژور تیم به دلیل درخواست دیر هنگام برای دریافت ویزا و جلال اكبری به دلیل دیر تحویل دادن پاسپورت خود به باشگاه برای تهیه ویزا نتوانستند پرسپولیس را در این سفر همراهی كنند.
قرار است تارتار، رحمان احمدی، مجتبی زارع و نائیجی و ماساژور تیم تا دو روز دیگر راهی آلمان شوند.

همچنین علیرضا حقیقی كه از روز گذشته در اردوی تیم امید شركت كرده امروز با اجازه غلامحسین پیروانی اردوی تیم امید را ترك كرد تا هر چه زودتر خود را به اردوی پرسپولیس در آلمان برساند. این تیم در آلمان فعلا گلر ندارد.
سامان آقازمانی دیگر بازیكن پرسپولیس كه در تیم امید عضویت دارد روز جمعه می تواند به اردوی پرسپولیس در آلمان ملحق شود.

رباط صلیبی رمضانی آسیب ندیده است
رباط صلیبی هافبك تیم فوتبال فولاد خوزستان آسیب ندیده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، سعید رمضانی كه در اردوی ارومیه فولاد دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شده با گرفتن MRI مشخص شد كه از ناحیه رباط مشكلی ندارد اما این بازیكن برای فیزیوتراپی و درمان زانوی خود شب گذشته به تهران بازگشت.

* امروز آخرین روز اردوی فولاد در ارومیه است. این تیم پس از بازگشت از ارومیه در اهواز تمرینات خود را دنبال می كند و 17 تیر راهی تركیه می شود.

* در ارومیه 3 بازیكن لیگ دسته اولی حضور پیدا كردند كه از بین آنها مجید جلالی دو بازیكن را نپسندید اما جراح كار بازیكن تیم شیرین فراز مورد توجه جلالی قرار گرفت.

* حسین آشنا دروازه بان تیم فولاد به دلیل مصدومیت به تازگی نرم دویدن را آغاز كرده است.

* قرار است بازیكنی از بلوك شرق اروپا به زودی در تمرینات فولاد حضور پیدا كند. جلالی اگر نتواند بازیكنان مورد نیازش را پیدا كند به زودی راهی برزیل می شود.

اولروم در پرسپولیس و آرفی در تراكتورسازی
باشگاه‌ پرسپولیس خواهان عرفان اولروم است و این در حالی است كه باشگاه تراكتورسازی آرفی را می‌خواهد.
به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن عرفان اولروم است. این بازیكن نیجریه ای با تراكتورسازی یك فصل دیگر قرارداد دارد.
فراز كمالوند در شرایطی حاضر می شود این بازیكن را از دست بدهد كه باشگاه پرسپولیس در ازای اولروم، اشپیتیم آرفی را به تراكتورسازی بدهد.
این معاوضه یار به یار بین مسئولان دو باشگاه مطرح شده اما هنوز در اجرای این موضوع ابهام وجود دارد.

تكلیف خلیلی با تراكتورسازی 72 ساعت دیگر مشخص می‌شود
باشگاه تراكتورسازی برای قرارداد با مهاجم فصل گذشته پرسپولیس تا 3 روز آینده تكلیف را مشخص می‌كند.
به گزارش خبرگزاری فارس، با وجودی كه گفته می شود مذاكرات بین محسن خلیلی و باشگاه تراكتورسازی به دلیل مسائل مالی به بن بست رسیده باشگاه تبریزی همچنان به دنبال جذب این بازیكن است و قرار شده ظرف 72 ساعت آینده این مذاكرات از سر گرفته شود.

* فراز كمالوند برای تقویت خط حمله تراكتورسازی روی علی مولایی حساب باز كرده است. بازیكن فصل گذشته سپاهان كه چند روزی در تمرینات تراكتورسازی حاضر شد برای گرفتن رضایتنامه خود از باشگاه سپاهان تبریز را ترك كرده ولی هنوز به تبریز بازنگشته تا تكلیف خود را با تراكتورسازی روشن كند.

* داود دانش دوست و مصطفی اكرامی بازیكنانی هستند كه قراردادهای خود را با تراكتورسازی در هیات فوتبال به ثبت رساندند.

كلاه كج به اردوی مس در تركیه پیوست
هافبك فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس به اردوی مس كرمان در تركیه پیوست.
ساسان موسوی سرپرست تیم فوتبال مس كرمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: عادل كلاه كج قراردادی دو ساله با باشگاه مس امضا كرد و اكنون به اردوی تیم در تركیه اضافه شده است. اردوی تداركاتی ما تا روز 17 تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این اردو كه در منطقه‌ای در آنكارا است برخی روزها دو جلسه و برخی از روزها 3 جلسه تمرین می‌كنیم و قرار است دو دیدار تداركاتی نیز داشته باشیم كه البته حریفان هنوز مشخص نشده‌اند.
سرپرست مس در مورد بازیكنان جذب شده اظهار داشت: احتمالا دو بازیكن دیگر جذب خواهیم كرد كه این نفرات با نظر سرمربی تیم استخدام می‌شوند.

محمدی: لیگ برتر قطعا از 4 مرداد آغاز می‌شود
رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: لیگ برتر قطعا از 4 مرداد آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، عزیز محمدی درباره آغاز رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: لیگ برتر قطعا از 4 مرداد آغاز می شود و هیچ عاملی آغاز این رقابت ها را به تاخیر نمی اندازد. گرچه منتظر پیشنهادات باشگاه ها هستیم كه اصلاحات را انجام دهیم.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: قرعه كشی لیگ برتر 16 تیر ماه انجام می شود و برنامه لیگ برتر را هم بلافاصله اعلام می كنیم. امسال برنامه هایی برای برگزاری لیگ داریم كه به عنوان مثال می توان به یكسان سازی توپ های مسابقات اشاره كرد. قرار است همه رقابت های امسال با توپ یكسان و یك برند انجام شود.
عزیزمحمدی نامی از این برند تا تصویب این مساله در هیات رئیسه سازمان لیگ نبرد و اعلام كرد این مساله به موقع اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه امسال فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای مساله حق پخش تاكید وی‍ژه ای دارند گفت:حق پخش تلویزیونی باید با نرخ واقعی به فوتبال ایران داده شود و ما هم به شدت به دنبال این مسال هستیم.تمام تلاشمان را برای استاندارد سازی لیگ برتر و كمتر شدن فاصله ها با آیین نامه ها و اساسنامه های AFC و كمیته لیگ حرفه ای آسیا انجام داده ایم اما همچنان معتقدم كه با ایده آل ها فاصله داریم.

در صورت سفر تیم ملی فوتبال به اتریش، استقلال در تورنمنت جام ولایت شركت نمی‌كند
به گزارش خبرگزاری فارس، در صورتی كه تیم ملی فوتبال راهی اردوی اتریش شود باشگاه استقلال از حضور در تورنمنت جام ولایت انصراف خواهد داد.

پرویز مظلومی سرمربی استقلال با تایید این خبر به خبرنگار فارس گفت: از آنجا كه با سفر 10 روزه بازیكنانمان برای حضور در تیم ملی مخالف هستیم در صورتی كه این تیم راهی اتریش شود از حضور در جام ولایت انصراف خواهیم داد.
وی افزود: قصد نداریم با تیمی ناقص در این مسابقات حاضر شویم و در نبود ملی پوشان، استقلال در راه آماده سازی برای حضور در لیگ برتر دچار مشكل خواهد شد.

قرار است مسابقات جام ولایت روز 26 تیر با حضور تیم های استقلال، راه آهن، پرسپولیس، سایپا، تیم امید و استیل آذین برگزار شود. تیم ملی نیز قرار است 20 تیر به اردوی اتریش برود.

قرارداد ویسی با راه‌آهن ثبت شد
دستیار اول رسول كربكندی امروز قرارداد خود را در هیات فوتبال تهران ثبت كرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی به عنوان دستیار اول كربكندی با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود را با راه آهن ثبت كرد.
همچنین پزشك، فیزیوتراپ و ماساژور راه آهن نیز قراردادهای خود را با راه آهن به ثبت رساندند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي