مرگ شیرین// عبادی ....؟

۱۳۸۹/۰۳/۱۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://plejaden.files.wordpress.com/2009/08/ebadi.jpg

برخی قرائن از مرگ خاموش شیرین عبادی حكایت می كند!
کیهان نوشت:آنچه این گمانه را تقویت می كند، سكوت سنگین وی در قبال جنایت 48 ساعت پیش رژیم صهیونیستی و حمله به كاروان صلح و آزادی (كمك به مردم محاصره شده غزه) است. 

تاكنون عبادی و گروهك متبوع وی (كانون مدافعان حقوق بشر) نه تنها جنایت بی سابقه رژیم صهیونیستی را محكوم نكرده اند بلكه حتی كوچك ترین تأسفی هم ابراز نداشته اند. این سكوت سنگین دقیقاً همانند سكوت سران جنایتكار آمریكا و انگلیس و به ویژه دیگر برنده جایزه صلح نوبل- باراك اوباما- می باشد و عین جانبداری از جنایتكاران است. نهادهایی نظیر دیدبان حقوق بشر و عفو بین الملل و... نیز موضع مشابهی در پیش گرفته اند.
البته با توجه به سابقه سیاه شیرین عبادی در حمایت از جنایات رژیم پهلوی علیه ملت مسلمان ایران و اوباش خواندن انقلابیون در آن روزگار، سكوت امروز وی هم طبیعی است و در واقع تاریخ مرگ امثال عبادی را نه سال 89 بلكه باید همان سال های 57-56 فرض كرد كه خواستار سركوب و كشتار مردم انقلابی و مسلمان شده بودند.
سكوت عبادی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در حالی است كه وی مكرراً از اعضای محارب گروهك هایی چون منافقین، بهائیت و سلطنت طلبان دفاع كرده و در توجیه این اقدام ادعا كرده كه صرف نظر از گرایش سیاسی، از حقوق انسانی آنان دفاع می كند!
اغلب گروهك های ضدانقلاب و رسانه های آنها در برابر وحشی گری جدید اسرائیل در سواحل غزه سكوت اختیار كرده اند و برخی دیگر حتی به توجیه این جنایت مبادرت كرده و با لحنی مضحك مدعی شده اند جنایتكاران صهیونیست از خود در برابر كاروان غذا و دارو دفاع كرده اند!

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي