عکس العمل رسانه ها از شکست انگلیس

۱۳۸۹/۰۴/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

رسانه های ورزشی انگلیس در تحلیلهای خود راجع به شکست روز یکشنبه این تیم مقابل تیم ملی فوتبال آلمان بیشتر از همه انتقادهای خود را متوجه عملکرد ضعیف این تیم کردند، نه گل پذیرفته نشده ای که فرانک لمپارد در نیمه نخست بازی به ثمر رساند. آلن هانسن مدافع سابق باشگاه لیورپول انگلیس در این باره گفت “من عقیده داشتم تیم انگلیس در بازی خود مقابل الجزایر عملکردی بسیار بد داشت، اما بازی امروز این تیم حتی چهار درجه پایینتر از عملکرد قبلی بود.
آلمان با بازی خود باعث شد تیم انگلیس یک تیم بسیار بسیار ضعیف به چشم بیاید.” ُُبه گـزارش خبـرگزاری آلمان از لندن، کریس وادل بازیکن سابق تیم ملی فوتبال انگلیس که در سال یکهزار و نهصد و نود در رقابتهای نیمه نهایی جام جهانی مقابل تیم ملی فوتبال آلمان به میدان رفته بود نیز در این باره گفت “این شکست بسیار خجالت آور است.” هری ردنپ مربی تیم تاتنهام هاتسپر نیز در این باره گفت “آنها مانع شدند ما بتوانیم بازی خود را نشان دهیم.
ما نتوانستیم خود را به بهترین بازیکنان آنها نزدیک کنیم.
آنها بسیار بسیار بهتر از ما بازی کردند.” نشریه سان علاوه بر انتقاد از عملکرد تیم ملی فوتبال انگلیس، به گل پذیرفته نشده فرانک لمپارد نیز اشاره کرد.
بیست و پنج میلیون نفر انگلیسی این بازی را از طریق گیرنده های تلویزیونی خود تماشا می کردند.
این در حالی بود که روز یکشنبه گرمترین روز تابستان امسال انگلیس بود.
روزنامه دیلی میل نیز با اشاره به این موضوع و به منظور تسلی دادن مخاطبان خود نوشت “حد اقل هنوز هوا آفتابی است”. پایگاه اینترنتی معروف فوتبال سیصد و شصت و پنج انگلیس نیز در گزارش خود به روحیه تضعیف شده دوستداران فوتبال در این کشور اشاره کرد و عملکرد این تیم را مایه شرمساری دانست.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي