اعلام محدودیت ترافیکی جاده های تهران ۳ و ۴ تیرماه

۱۳۸۹/۰۴/۰۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

اعلام محدودیت ترافیکی جاده های تهران
در اجرای این محدودیت ها عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز جمعه چهارم تیرماه و همچنین از ساعت ۱۲الی ۲۴ روز شنبه پنجم تیر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
ایرنا:رییس پلیس راه استان تهران محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی محورهای ارتباطی این استان در روزهای آخر هفته را اعلام کرد.
سرهنگ “همایون شریفی” گفت: در اجرای این محدودیت ها عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز جمعه چهارم تیرماه و همچنین از ساعت ۱۲الی ۲۴ روز شنبه پنجم تیر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
وی یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه پنجم تیرماه از مرزن آباد (دزدبن ) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
وی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر از محور هراز، تاکید کرد: تردد انواع کامیون ها به جز کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴روز پنج شنبه سوم تیرماه و ازساعت ۵ الی ۲۴ روز جمعه و شنبه چهارم و پنجم تیرماه جاری در این محور ممنوع است.
وی ادامه داد: همچنین تردد وسایل نقلیه ازساعت ۱۲الی ۲۴روز شنبه پنجم تیرماه جاری از محور رودهن (بلوار کریتون) به سمت آمل ممنوع و ازساعت ۱۵الی ۲۴درهمان روز از آب اسک تا دوراهی رودهن یکطرفه خواهد بود.
در محور دماوند نیز تردد تمام تریلرها به جز تریلرهای حامل مواد سوخت و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه و شنبه چهارم و پنجم تیرماه از تهران به سمت قائم شهر و برعکس ممنوع است.
سرهنگ شریفی تاکید کرد: در زمان اجرای محدودیت های ترافیکی، تردد موتورسیکلت ها در کلیه محورهای ارتباطی استان تهران ممنوع خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت های ترافیکی از محور مورد نظر خود عبور کنند، در غیر این ‌صورت از حرکت آنان جلوگیری به عمل می آید.
استان تهران دارای سه هزار و ۴۵۹ کیلومتر راه است که ۹۰۴ کیلومتر آن آزاد راه و بزرگراه است

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي