فال فردا 10 مرداد 89

۱۳۸۹/۰۵/۰۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات



فروردین: شما امروز احساس می‌كنید كه از خواب غفلت بیدار شده‌اید، برای اینكه در بخشهای مهمی از زندگیتان خیلی سریع عمل كرده‌اید. با وجود اینكه هم اكنون كیفیت كار شما بهتر شده است، اما برایتان لازم است كه كارتان را متوقف كرده تا نتایج واقعی آن را نظاره كنید. اگر شما برای منتظر ماندن و فكر كردن زمان كافی ندارید، فقط پس از اینكه فهمیدید كه تمام برنامه‌هایتان را طوری پرداخت كرده‌اید كه بتوانید به رویاهایتان برسید، به راحتی می‌توانید خودتان را مقاعد كنید كه انسان كاملی هستید.

اردیبهشت: اهداف غیر عادی كاری شما امروز باعث ناامیدی‌تان می‌شوند. از سوی دیگر شما با استفاده از رویاهایی كه برای تمام كردن كارهایتان بهتان انگیزه می‌دهند می‌توانید تصویر بسیار روشنی از آینده خود در ذهنتان مجسم كنید. نگران رسیدن به اهدافی كه در ذهنتان تجسم كرده‌اید نباشید. در حال حاضر فقط حركت كردن در مسیری معمولی برایتان كافی خواهد بود.

خرداد: حتی اگر شما از زندگی روزمره‌تان راضی هم هستید، با فكر كردن و تمركز كردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینكه بی هدف رویاپردازی كنید، در حالیكه با احتیاط افكارتان را به مسیری می‌كشانید كه تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت كنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید كه خودتان فكر می‌كردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی كه نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

تیر: با وجود اینكه شما چند فرد بسیارخلاق و سازنده را می‌شناسید، زمانی كه شما از ورای فیلترهای ذهنی خود به آنها نگه می‌كنید، می‌توانید ارزش كارهای آنها را درك كنید. تشویق كردن دیگران برای استفاده كردن از استعدادهایشان عملی در خور تحسین است، اما نباید استعدادهای خودتان را هم نادیده بگیرید. به جای اینكه احساس خود از زیبایی را به فرد دیگری نسبت دهید برای تخیلات زنده و روشن خود یك راه خروجی خلاقانه بیابید.

مرداد: اعتماد كردن به یك داستان خوب كاری كاملاً جذاب است، اما شما باید بیشتر مواظب باشید، برای اینكه سادگی و بی‌تجربگی شما هم كنون می‌تواند باعث فریب خوردن شما شود. به دیگران انگیزه دادن برای اعتمادكردن به خودشان كار پسندیده‌ای است، اما سادگی مبرهن شما می‌تواند به افراد دیگر برای فریفتن شما شهامت دهد. امروز به ندای درونتان بیشتر از حرفهای دیگران گوش كنید.

شهریور: امروز باید حواستان جمع باشد كه خودتان را به دردسر نیندازید و قربانی نكنید. قبل از اینكه مسئولیتهای بیشتری را قبول كنید، به وعده‌هایی كه باید بهشان عمل كنید با جدیت بیشتری توجه كنید. شما با تأمل كردن به راحتی می‌توانید یك مأموریت پیچیده را به یك شغل ساده تبدیل كنید. اما در حال حاضر ذهن شما با جزئیات بخصوصی كه باید وجود داشته باشند ارتباط برقرار نمی‌كند، بنابراین باید بخشهای مهم شغلی‌تان را پراهمیت تر نشان دهید. وقتی كه واقعاً نمی‌توانید كاری را انجام دهید، فكر نكنید مجبورید جواب مثبت بدهید.

مهر: امروز شما به راحتی می‌توانید زیبایی‌های دنیای بچه‌ها را ببینید-- به خاطر اینكه شما می‌توانید كودك درون خودتان را هم ببینید. حتی اگر امروز مجبورید كار كنید، در زمان حال بودن را تجربه كنید و لذت ببرید. اگر در اطراف شما افراد جوان زیادی وجود دارند، شادی طبیعی آنها نیاز شما به شاد بودن و تفریح كردن را ارضا خواهد كرد و شما را راضی نگه خواهد داشت.

آبان: امروز وقتی كه شما به دوران كودكی خود نگاهی می‌اندازید، بر خاطرات بدتان تمركز نكنید. درعوض به روزهای لذت بخش فكر كنید، روزهایی كه لبخند را به لبان شما نشانده‌اند. اگرچه شما می‌توانید در مورد زندگیتان كاملاً واقع بین باشید، حتی اگر مجبورید از قدرت تخیل خود برای تغییر دادن آنچه كه در گذشته اتفاق افتاده استفاده كنید، یادآوری گذشته هم می‌تواند آرامش بخش باشد. برای داشتن دوران كودكی شاد هیچ وقت دیر نیست.

آذر: امروز شما از برنامه‌های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را كه قصد مشكل درست كردن برای شما را داشتند ناراحت كند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینكه درگیر و بند عقربه‌های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی كنید. شاید چشم پوشی و گذشت كردن لازم شود، پس سعی كنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید كه از قبل بدانند شما به خاطر اینكه مانع از ناراحتی كسی شوید، ممكن است كمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

دی: امروز هیچ تصمیم مالی مهمی نگیرید، برای اینكه شما همه حقایق را نمی‌دانید. قضاوتهای كاربردی شما ممكن است درگیر اعتقادات معنویتان باشد، اما وقتی كه به مسائل مالی دقت می‌كنید، زمانی كه باید این كار را بكنید، باور این موضوع كه همه چیز عالی پیش خواهد رفت كار خیلی سختی خواهد بود.

بهمن: امروز حتی اگر مشا بارها و بارها در مورد خود با دوستان و همكارانتان حرف بزنید، آنها نمی‌توانند شما را درك كنند. اما آنها به جای ایجاد كردن جو متشنج در حالی كه فكر می‌كنند منظور شما را درك كرده‌اند به علامت توافق فقط سر خود را تكان می‌دهند. با وجود این ممكن است كه شما به طرز ناراحت كننده‌ای متوجه اختلاف نظرهای خود بشوید. سعی نكنید كه این خلاء را پر كنید، فردا وقتی كه مشكلات برطرف شد همه چیز به حالت طبیعی خود برمی‌گردد.

اسفند: امروز به شما توصیه می‌شود كه فكر خود را بر روی جهان مادی متمركز كنید، چون شما به خاطر اینكه بیشتر به فعالیتها و مشغولیتهای معنوی فكر كرده‌اید احساس رضایت می‌كنید. در حالی كه سیر كردن در مسیر پر پیچ و خم متافیزیك هیچ اشكالی ندارد، اما لازم است كه حضور خود در شغل و وظایف كاری خود را نیز ادامه بدهید. خوشبختانه مادامی كه شما وظایفی كه برگردنتان است را انجام می‌دهید، امروز امكان این را هم دارید كه به طور یك در میان هم به واقعیت و هم به  معنویات رسیدگی كنید.
» ادامه مطلب ...

هنرنمایی یک گربه عکاس با ۱۰ هزار طرفدار در ف.یس. بو.ک!

| برچسب‌ها: | 0نظرات

یک گربه عکاس که از حدود یکسال و نیم قبل شروع به عکاسی کردن کرده است علاوه بر سایت شخصی و برگزاری نمایشگاههای عکس بیش از ۱۰ هزار طرفدار در فیس بوک دارد. به گزارش خبرگزاری مهر، مایکل کراس و همسرش دایردر صاحبان این گربه هنرمند هستند. ایده عکاسی کردن این حیوان حدود یکسال و نیم قبل به ذهن مایکل رسید و از همان زمان یک دوربین عکاسی که به طور خودکار هر دو دقیقه یکبار عکس می گیرد را به گردن این گربه انداخت و به این ترتیب توانست دنیا را از نگاه این گربه ۵ ساله به انسانها نشان دهد. این اقدام با چنان موفقیتی همراه بود که خانواده کراس تاکنون دو نمایشگاه عکس را با عکسهای این گربه که “کوپر” نام دارد برگزار کرده اند. بیش از ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاهی که “کوپر” به مدت ۶ ماه در موزه تاریخ طبیعی شیکاگو برگزار کرده بود بازدید کردند.
براساس گزارش لاستمپا، این گربه که سایتی با عنوان “کوپر؛ گربه عکاس” دارد که در آن آخرین اخبار مربوط به فعالیتهای هنری گربه منتشر می شود. صفحه ای نیز در شبکه  اجتماعی ف.یس بوک به خود اختصاص داده است و به این ترتیب به یک شخصیت جهانی تبدیل شده است.
تصاویر این گربه هنرمند و عکسهایش:

کوپر هنگام خروج از خانه

کوپر در نمایشگاه عکس موزه شیکاگو

عکاسی از سگ همسایه پشت پنجره

کوتوله های باغ

پرتره از مایکل

آسمان از میان درختان

در تعطیلات

در تعطیلات
» ادامه مطلب ...

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۸۹ از فردا ۱۰ مرداد

| برچسب‌ها: | 0نظرات

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام نتیجه اولیه کنکور و صدور کارنامه اولیه برای داوطلبان گفت: امیدواریم بتوانیم نتایج اولیه کنکور سراسری را در روز ۱۰ مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش در دست داوطلبان قرار دهیم.
محمد حسین سرورالدین افزود: یک هفته پس از اعلام نتیجه اولیه انتخاب رشته داوطلبان مجاز به انتخاب رشته به صورت اینترنتی آغاز می شود.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی نیز نیمه شهریورماه اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه نرم افزار تقلب یاب کنکور موارد غیر معمول و غیرآماری را تشخیص می دهد، گفت: این نرم افزار با مشاهده پاسخنامه هایی که ۷۰ درصد و بالاتر مشابه هستند، تقلب را شناسایی می کند و نتیجه در کمیته های مربوط مورد بررسی قرار می گیرد.
سرورالدین گفت: امسال ۷۵۵ هزار نفر ظرفیت پذیرش وجود دارد که در صورت محاسبه داوطلبان شرکت کننده نسبت افراد به پذیرش ۵۵ درصد است در واقع بیش از نیمی از شرکت کنندگان در آزمون سراسری پذیرفته می شوند.
وی همچنین گفت: اگر پشت کنکوری نداشته باشیم در واقع برای ۴۵۰ هزار نفر دانش آموز که می خواهند به آموزش عالی وارد شوند ظرفیت وجود دارد.
کنکور سراسری سال ۱۳۸۹ با رقابت تعداد یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۸۱۳ شرکت کننده از صبح پنجشنبه ۱۰ تیر ماه با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی فنی و ریاضی آغاز به کار کرد که در این آزمون ۳۲۰ هزار و ۳۶۲ نفر شرکت کردند. کنکور گروه هنر نیز بعدازظهر این روز با شرکت ۲۵ هزار و ۱۹ داوطلب برگزار شد.
آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی نیز با شرکت ۴۶۴ هزار و ۶۲۹ شرکت کننده صبح روز جمعه ۱۱ تیرماه برگزار شد. ۱۸ هزار و ۲۲۹ داوطلب نیز بعدازظهر این روز در کنکور زبانهای خارجی به رقابت پرداختند.
آخرین آزمون امسال نیز با رقابت ۴۶۰ هزار و ۸۳۰ نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی صبح شنبه ۱۲ تیر ماه شد تا به این ترتیب ماراتن کنکور سال ۱۳۸۹ به پایان برسد.
» ادامه مطلب ...

برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال در ماه رمضان

| برچسب‌ها: | 0نظرات

از سوی سازمان لیگ؛
برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال در ماه رمضان اعلام شد
سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برنامه دیدارهای هفته‌های پنجم تا نهم مسابقات لیگ برتر و پیگیری رقابت‌ها در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان لیگ برتر برنامه هفته‌های پنجم تا نهم مسابقات لیگ برتر را که در ماه رمضان و پس از افطار برگزار خواهد شد را به این شرح اعلام کرد:
هفته پنجم
سه شنبه – ۲۶/۵/۸۹
* فولاد خوزستان – صبای قم (ورزشگاه تختی – اهواز)
* ملوان بندرانزلی - سایپا البرز (ورزشگاه تختی – انزلی)
* استیل آذین – مس کرمان (ورزشگاه دستگردی – تهران)
* پاس همدان – نفت تهران (ورزشگاه قدس – همدان)
* شاهین بوشهر – تراکتورسازی تبریز (ورزشگاه بهشتی – بوشهر)
* ذوب آهن اصفهان – سپاهان اصفهان (ورزشگاه ذوب آهن - فولاد شهر)
* استقلال تهران – پیکان قزوین (ورزشگاه آزادی – تهران)
چهارشنبه - ۲۷/۵/۸۹
* شهرداری تبریز – صنعت نفت آبادان ( ورزشگاه یادگار امام (ره) – تبریز)
* راه آهن شهرری – پرسپولیس (ورزشگاه آزادی – تهران)
هفته ششم
یکشنبه – ۳۱/۵/۸۹
* نفت تهران – استقلال تهران (ورزشگاه اکباتان- تهران)
* مس کرمان – فولاد خوزستان (ورزشگاه شهید باهنر – کرمان)
* پیکان قزوین – استیل آذین (ورزشگاه شهید رجایی – قزوین)
* سپاهان اصفهان – پاس همدان (ورزشگاه ذوب آهن - فولاد شهر)
* تراکتورسازی تبریز – ملوان بندرانزلی (ورزشگاه یادگار امام (ره) - تبریز)
دوشنبه - ۱/۶/۸۹
* سایپا البرز – راه آهن شهرری (ورزشگاه انقلاب – کرج)
* صبای قم – شهرداری تبریز (ورزشگاه یادگار امام – قم)
* صنعت نفت آبادان – ذوب آهن اصفهان (ورزشگاه تختی – آبادان)
* پرسپولیس – شاهین بوشهر (ورزشگاه آزادی – تهران)
هفته هفتم
جمعه - ۵/۶/۸۹
* استقلال تهران - سپاهان اصفهان (ورزشگاه آزادی – تهران)
* نفت تهران – مس کرمان (ورزشگاه اکباتان – تهران)
شنبه - ۶/۶/۸۹
* استیل آذین – تراکتورسازی تبریز (ورزشگاه دستگردی – تهران)
* فولاد خوزستان – پرسپولیس (ورزشگاه تختی – اهواز)
* شاهین بوشهر – راه آهن شهرری (ورزشگاه شهید بهشتی – بوشهر)
* ملوان بندرانزلی – صنعت نفت آبادان (ورزشگاه تختی – انزلی)
* ذوب آهن اصفهان – صبای قم (ورزشگاه  ذوب آهن – فولادشهراصفهان)
* شهرداری تبریز – پیکان قزوین (ورزشگاه یادگار امام (ره) – تبریز)
* پاس همدان – سایپا البرز (ورزشگاه قدس – همدان)
کلیه این دیدارهای فوق راس ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد .
هفته هشتم
جمعه - ۱۹/۶/۸۹
* سایپا البرز – شاهین بوشهر، ساعت ۱۷ (ورزشگاه  انقلاب – کرج)
* پیکان قزوین – نفت تهران، ساعت ۱۷ (ورزشگاه شهید رجایی – قزوین)
* تراکتورسازی تبریز – ذوب آهن اصفهان، ساعت ۱۷ (ورزشگاه یادگار امام (ره) - تبریز)
* صنعت نفت آبادان – فولاد خوزستان، ساعت ۱۸:۴۵ (ورزشگاه تختی – آبادان)
* مس کرمان – استقلال ساعت، ۱۸:۴۵ (ورزشگاه شهید باهنر – کرمان)
شنبه - ۲۰/۶/۸۹
* راه آهن شهرری – ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۷:۱۵ (ورزشگاه اکباتان – تهران)
* سپاهان اصفهان – شهرداری تبریز، ساعت ۱۷:۱۵ (ورزشگاه  ذوب آهن – فولادشهر)
* پرسپولیس – پاس همدان، ساعت ۱۹:۴۵ (ورزشگاه آزادی – تهران)
* صبای قم – استیل آذین، ساعت ۱۹:۴۵ (ورزشگاه یادگار امام (ره) - قم)

هفته نهم
جمعه - ۲۶/۶/۸۹
* نفت تهران – سپاهان اصفهان، ساعت ۱۷:۱۵ (ورزشگاه اکباتان – تهران)
* ملوان بندرانزلی – شاهین بوشهر، ساعت ۱۷:۱۵ (ورزشگاه تختی – انزلی)
* پاس همدان – صبای قم، ساعت ۱۷:۱۵ (ورزشگاه قدس – همدان)
* مس کرمان – تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۸:۱۰ (ورزشگاه شهید باهنر – کرمان)
* فولاد خوزستان – پیکان قزوین، ساعت ۱۹:۴۵ (ورزشگاه تختی – اهواز)
* استقلال تهران – سایپا البرز، ساعت ۱۹:۴۵ (ورزشگاه آزادی – تهران)
شنبه - ۲۷/۶/۸۹
* شهرداری تبریز – پرسپولیس، ساعت ۱۶:۳۰ (ورزشگاه یادگار امام (ره) – تبریز)
* استیل آذین – صنعت نفت آبادان، ساعت ۱۸:۳۰ (ورزشگاه دستگردی - تهران)
» ادامه مطلب ...

پر فروش‌ترین موبایل‌ های هوشمند در بازار جهانی

| برچسب‌ها: | 0نظرات

حکومت اپل به پایان نزدیک می‌شود؟
بازار تکنولوژی هر روز شاهد حضور محصولات جدید و به دنبال آن ایجاد بازارهای جدید و رقابتی‌تر است. در میان محصولات تازه وارد عرصه تکنولوژی اما معمولا بعضی محصولات با اقبال بیشتری از طرف کاربران و خریداران مواجه می‌شوند.
شاید بهترین نمونه برای این مورد گوشی‌های موبایل هستند که در سال‌های اخیر به تدریج جای خودشان را به موبایل‌های هوشمند می‌دهند، در حالی که همچنان موبایل‌ها پر طرفدارترین محصولات عرصه تکنولوژی محسوب می‌شوند، اما حالا گویا موبایل‌های هوشمند قرار است این عنوان را از آن خودشان بکنند.
آمار و تحقیقاتی که در این مورد انجام می‌شوند هم این موضوع را تایید می‌کنند. حالا دیگر در بازار، موبایل‌های هوشمند به یک بازار رقابتی تبدیل شده است که اعداد و ارقام مربوط به رشد صادرات و سهم بازار برندها در آن هر روز بیشتر و بیشتر می‌شوند. درست به همین دلیل هم هست که این بازار به بازاری سودآور و درآمدزا برای شرکت‌های تولید کننده تبدیل شده است و آنها را به طراحی و تولید محصولاتی جدید و البته پیچیده‌تر ترغیب می‌کند.
تشدید رقابت و رشد بازار
آخرین آمار در این مورد را موسسه تحقیقاتی Strategy Analytics منتشر کرده است. بر اساس این آمار جدید، بازار جهانی موبایل‌های هوشمند رشد ۴۳ درصدی را نسبت به سال میلادی گذشته تجربه کرده است. به این ترتیب این بازار در فصل دوم سال ۲۰۱۰ شاهد صادرات ۶۰ میلیون دستگاه موبایل هوشمند به سرتاسر دنیا بوده است که این میزان برابر با رشد ۴۳ درصدی نسبت به فصل دوم سال ۲۰۰۹ است. به عقیده کارشناسان این رشد در واقع به دنبال افزایش قیمت مالیات برای ارائه دهندگان سرویس، تشدید فضای رقابتی در میان تولیدکنندگان و افزایش قدرت انتخاب خریداران در میان حجم زیاد موبایل‌های ارزان قیمت مبتنی بر سیستم عامل‌های آندرویید و سیمبین اتفاق افتاده است. با این همه اما تحلیل‌گران بازار اعلام کرده‌اند که به طور کلی موبایل‌های هوشمند ۱۹ درصد از کل حجم صادرات جهانی گوشی‌های موبایل به سرتاسر جهان را در طول دوره فصل دوم سال ۲۰۱۰ به خودشان اختصاص داده‌اند.در حقیقت تشدید رقابت در بازار باعث ایجاد چالشی میان شرکت‌های تولیدکننده برای افزایش سهم و سود خود در این بازار می‌شود که این در نهایت می‌تواند به نفع خریداران و کاربران باشد تا انتخاب‌هایی متنوع‌تر با قیمت‌های مناسب در اختیار داشته باشند.
«نیل ماوستون» یکی از کارشناسان موسسه Strategy Analytics در این مورد می‌گوید: «صنعت جهانی موبایل‌های هوشمند رشد خوبی را در حجم صادراتش تجربه کرده است، در حالی که ارزش مالی این بازار تحت تاثیر افزایش رقابت در آن، بیشتر و بیشتر می‌شود. این روزها اغلب شرکت‌های تولید کننده در بازار محصولات مخابراتی، کامپیوترهای شخصی و لوازم مصرفی الکترونیک در حال کاهش قیمت محصولاتشان برای محکم کردن پایه‌های خود در این بازار هستند. این اتفاق برای شرکت‌های فعال در بازار موبایل مانند Nokia، RIM و Apple هم به شکلی کاملا رقابتی تکرار می‌شود».
ثبت تنها رشد برای Apple
طبق آمار اخیر در میان سه بازیگر اصلی بازار جهانی موبایل‌های هوشمند یعنی Nokia، RIM و Apple، تنها تولید کننده موفق گوشی موبایل iPhone توانسته است در فصل دوم امسال رشد را برای سهم بازار خودش به ثبت برساند. به این ترتیب سهم بازار Nokia در این فصل به اندکی کاهش از ۷/۴۰ درصد در فصل دوم سال ۲۰۰۹ به ۳/۴۰ درصد در فصل دوم امسال رسیده است.
این در حالی است که دومین تولید کننده پر فروش این بازار یعنی RIM هم شرایطی مشابه Nokia را در این فصل تجربه کرده است. سهم بازار این شرکت هم از ۳/۱۹ درصد در فصل دوم سال ۲۰۰۹ به ۸/۱۸ درصد در فصل دوم سال ۲۰۱۰ سقوط کرده است. با این همه اگرچه Apple جایگاه سومین تولیدکننده پرفروش بازار جهانی موبایل‌های هوشمند را در اختیار دارد، اما سهم بازار آن در فصل دوم امسال با رشد مواجه بوده است. به این ترتیب سهم Apple از بازار جهانی موبایل‌های هوشمند از ۵/۱۲ درصد در همین زمان در سال ۲۰۰۹ به ۱/۱۴ درصد در فصل دوم امسال رسیده است.
با این حال که RIM بزرگ‌ترین تولید کننده موبایل‌های هوشمند در منطقه آمریکای شمالی و جنوبی است، اما Nokia همچنان رهبری خود بر بازار موبایل در سطح دنیا را حفظ کرده است. درست به  همین دلیل هم این شرکت در فصل دوم امسال ۲۴ میلیون دستگاه موبایل هوشمند را به سرتاسر جهان صادر کرده است، در حالی که این رقم برای شرکت‌های RIM و Apple در همین زمان به ترتیب برابر ۲/۱۱ میلیون دستگاه و ۴/۸ میلیون دستگاه است.
Apple و روزهای سخت آینده
در حالی که Apple همچنان شاهد افزایش صادرات، فروش و سود حاصل از فروش موبایل پر طرفدار iPhone است، اما کارشناسان معتقدند که انتقادهای اخیر درباره آنتن دهی iPhone4 می‌تواند روی سهم بازار این شرکت تاثیر بگذارد. این در حالی است که موضوع خودکشی کارمندان شرکت تولید کننده آن در چین یعنی Foxconn و شرایط سخت کار آنها می‌تواند این وضعیت را برای Apple بدتر بکند.  کارشناسان موسسهStrategy Analytics در این مورد می‌گویند: «دوره ماه عسل Apple رو به پایان است و لازم است این شرکت برای نیمه دوم باقیمانده از سال تلاش بیشتری بکند تا سهم بازارش را از دست ندهد.» آنها معتقدند که رشد Apple در این سال‌ها واقعا چشمگیر بوده است و آنها برای حفظ این روند رشد باید تلاش بیشتری بکنند. آمار نشان می‌دهد که سهم Apple از بازار موبایل‌های هوشمند در سال ۲۰۰۸  تنها ۲ درصد بوده است و این میزان در سال ۲۰۰۹ به ۵/۱۲ درصد رسیده است. این میزان تا پایان فصل دوم سال ۲۰۱۰ برابر ۵/۱۴ درصد است.
با این همه اما تحلیل‌گران بازار بر این باورند که بهتر است Apple با دیگر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مخابراتی هم قرارداد همکاری امضا کند تا به تعداد کاربرانش اضافه شود و به این ترتیب سهم بازار آن بیشتر از گذشته افزایش پیدا کند. هر چند Apple این کار در کشورهایی مانند فرانسه و انگلستان انجام داده است؛ اما این شرکت نیاز دارد تا در کشورهای بزرگ دیگری هم این کار را تکرار کند.
برترین موبایل‌های هوشمند
در بازار پر رونق و رقابتی موبایل‌های هوشمند انتخاب کار سختی است. با این حال اما کارشناسان مجله معتبر PCWORLD به تازگی بهترین موبایل‌های هوشمند برای تابستان امسال را انتخاب و معرفی کرده‌اند. آنها علاوه بر موبایل‌های هوشمند، بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات برای هر کدام را هم انتخاب و معرفی کرده‌اند. این موبایل‌ها به ترتیب عبارتند از:
(iPhone4 (AT&T :
این موبایل هوشمند بسیار هوشمندتر از یک گوشی موبایل است. قدرت پردازش سریع، قابلیت نصب برنامه‌های کاربردی متنوع، نمایشگر با کیفیت و البته دوربین عکاسی مناسب آن همه و همه این گوشی را به بهترین موبایل هوشمند بازار تبدیل کرده‌اند.
Motorola Droid X
(Verizon Wireless):
این موبایل هوشمند مبتنی بر سیستم عامل آندرویید بوده و به خاطر نمایشگر بسیار با کیفیتش در بازار شناخته می‌شود. این گوشی قدرت پردازش سریعی داشته و می‌تواند به عنوان یک هات‌اسپات wi-fi برای دیگر دستگاه‌های دیجیتال شما عمل کند.
(HTC EVO 4G (Sprint :
اولین گوشی موبایل هوشمند ۴G این تولیدکننده مجهز به سیستم WiMax بوده و مبتنی بر سیستم عامل آندرویید است. با این حال اما عمر باتری مناسب آن هم یکی دیگر از قابلیت‌های جالب توجه برای خریدارانش است.
Samsung Captivate
(AT&T):
این گوشی هم مبتنی بر آندرویید بوده و به عنوان یک سوپر موبایل مجهز به نمایشگری با وضوح تصویر بسیار بالا در بازار شناخته می‌شود. قابلیت‌های چند رسانه‌ای این گوشی هم یکی دیگر از نقاط قوت آن به حساب می‌آید.
Samsung Vibrant
(T-Mobile):
این نمایشگر از نوع AMOLED بوده و تصاویر را با وضوح تصویر بالا برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. قدرت پردازش با سرعت این گوشی و قابلیت‌های چند رسانه‌ای آن هم از دیگر امکانات جالب توجه آن برای خریداران محسوب می‌شوند.
HTC Droid Incredible (Verizon Wireless):
اگر گوشی Droid X برای دستانتان بزرگ بوده و کار با آن برایتان سخت است، می‌توانید این مدل از Droid را انتخاب کنید. این گوشی با طراحی زیبا و مدرن خودش همان قابلیت‌های مناسب گوشی Droid X را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
(iPhone 3GS(AT&T :
این گوشی هم با وجود آمدن مدل جدیدترش به بازار، همچنان پر طرفدار بوده و به قولی بازار دارد. مهم‌ترین ویژگی آن دسترسی کاربرانش به بیش از ۲۲۵ هزار برنامه کاربردی متنوع است.
BlackBerry Bold 9700
(T-Mobile/AT&T):
این گوشی اگرچه مدل چندان جدیدی در بازار به روز موبایل‌های هوشمند به حساب نمی‌آید، اما به خاطر قابلیت‌های مناسب آن به خصوص برای طرفداران پیام‌های متنی و چند رسانه‌ای همچنان پر فروش است.
(Palm Pre Plus (Verizon Wireless/AT&T :
این گوشی در رقابت با موبایل‌های هوشمند شرکت HP توانسته است
به خاطر داشتن قابلیت‌های متنوع و بهتر گوشی سبقت را از آنها برباید و فروش خوبی را نصیب تولید کننده‌اش بکند.
(HTC HD2(T-Mobile :
این گوشی هم مجهز به سخت‌افزارهای حرفه‌ای و مناسب بوده و مبتنی بر سیستم عامل ویندوز موبایل ۶ است. این گوشی همچنان در فهرست پر فروش‌ترین موبایل‌های هوشمند بازار جهانی قرار دارد.
» ادامه مطلب ...

اجرای حبیب در جشنواره شهرداری تهران

| برچسب‌ها: | 0نظرات

شنیده شده حبیب محبیان، که به تازگی به ایران آمده و درخواست مجوز برای انتشار آلبوم کرده است، در یکی از جشنواره های شهرداری تهران روی صحنه خواهد رفت.
شهرداری تهران قرار است از ۱۰ تا ۱۵ مرداد جشنواره ای با عنوان «مشارکت شهروندی و خدمات شهری» برگزار کند که بر اساس برخی اخبار، از حبیب محبیان برای اجرای برنامه زنده در این جشنواره دعوت به عمل آمده است. این جشنواره قرار است در نمایشگاه دائمی شهرداری تهران واقع در ضلع جنوبی پارک گفت و گو برگزار شود و احتمالاً حبیب یازدهم مرداد روی صحنه می رود. حبیب محبیان چند ماه پیش به ایران آمد و درخواست مجوز برای انتشار آلبوم در کشور نمود که این موضع از سوی مقام های دولتی تائید شد. همچنین شنیده شده است که او برای برگزاری کنسرت در ایران نیز درخواست مجوز کرده است.
» ادامه مطلب ...

آغاز هفته دوم لیگ برتر با برگزاری ۳ دیدار

| برچسب‌ها: | 0نظرات

در مهم‌ترین بازی‌های این روز سپاهان در اولین بازی خانگی خود به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت و پرسپولیس نیز پس از غلبه بر تراکتورسازی در بازی‌ای که برگزاری یک دیدار بدون تماشاگر را برایش به دنبال داشت، نخستین نمایش خارج از خانه‌اش را در برابر شاگردان محمود یاوری در قم انجام خواهد داد.
* تراکتورسازی – راه‌آهن، ورزشگاه یادگار امام تبریز، ساعت ۱۷:۳۰
پس از اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی رخ داد،‌ نماینده تبریز به دلیل تخلفات تماشاگرانش به برگزاری ۲ دیدار بدون حضور تماشاگر محکوم شد. بازی با راه‌آهن اولین دیدار خانگی این فصل تراکتورسازی است که باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود.
این موضوع امتیاز بزرگی برای شاگردان کربکندی محسوب می‌شود تا در خارج از خانه بتوانند از تراکتورسازی امتیاز بگیرند. این در حالی است که شاگردان فراز کمالوند برای اینکه هواداران خود را راضی نگه دارند، چاره‌ای جز برد ندارند.
صرف نظر از اینکه هواداران تراکتورسازی در جنجال تماشاگران بازی پرسپولیس – تراکتور مقصر بودند یا نه، نبود تبریز‌ی‌ها در استادیوم، شاگردان کمالوند را بسیار اذیت خواهد کرد اما در آن سوی میدان به گفته‌ی کربکندی میزبان بدون تماشاگر با بازی در خانه‌ی میهمان برای این تیم هیچ فرقی ندارد و آنها در هر شرایطی بازی خود را انجام خواهند داد.
شاگردان کربکندی پس از متوقف کردن قهرمان فصل قبل می‌خواهند با دست پر از ورزشگاه یادگار امام بازگردند.
* پیکان – شاهین بوشهر، ورزشگاه شهید رجایی قزوین ساعت ۱۸:۱۵
۲ تیم شکست‌خورده هفته اول در قزوین به مصاف هم می‌روند. پیکانی‌ها پس از ارائه‌ی یک بازی خوب و نزدیک مقابل ذوب آهن، مدعی قهرمانی در فصل قبل و در نهایت قبول شکست دو بر یک می‌خواهند اولین سه امتیاز خود را در لیگ دشت کنند.
آنها برای این کار شاگردان حمید استیلی را پیشرو خواهند داشت که در بازی قبل باختی خانگی را به تیم تازه صعود کرده‌ی نفت آبادان تقدیم کرده‌اند و دیگر دوست ندارند در دومین بازی نیز امتیازی از دست بدهند. هر دو مربی دوست دارند با کسب سه امتیاز این بازی از بار انتقادات بر روی دوش خود کم کنند.
شاهین که هفته پیش در خانه مغلوب نفت آبادان شده بود، کار دشواری برابر شاگردان احمدزاده پیش رو دارد چرا که پیکان نیز با توجه به شکست هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن برای اینکه در همین ابتدای لیگ به وضعیت خود سر و سامان بدهد، چشم به ۳ امتیاز خانگی دوخته است.
* نفت تهران – شهرداری تبریز، ورزشگاه اکباتان ساعت ۱۸:۱۵
۲ تیمی که فصل گذشته در لیگ یک عملکرد خوبی داشته‌اند و به عنوان تیم‌های اول گروه خود راهی لیگ برتر شدند، در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف هم می‌روند. این دو تیم که به طور مستقیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردند باید در دومین گام به مصاف هم بروند.
نکته‌ی مشترک دو تیم نمایش نسبتا خوبی بود که در هفته‌ی اول بازی‌ها داشتند. نفت در انزلی موفق شد ملوان را متوقف کند و شهرداری هم توانست در برابر آبی‌های پایتخت بازی خوبی انجام دهد و علیرغم باخت توانست دو گل وارد دروازه‌ی استقلالی‌ها کند. حسین فرکی و اکبر میثاقیان هر دو پس از مدت زیادی به لیگ برتر بازگشته‌اند و درصدد هستند اولین سه امتیاز خود را کسب کنند.
هر دو تیم از عدم آمادگی لازم رنج می برند و این  با توجه به وقت اندک تیم‌های لیگ یکی برای آماده ‌سازی امری عادی است. با این حال نفت هفته گذشته در خارج از خانه از ملوان یک امتیاز گرفت و شهرداری در خانه مغلوب استقلال شد. ۳ امتیاز این مسابقه برای هر دو تیم ارزش زیادی دارد.
* سپاهان – ملوان انزلی، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، ساعت ۱۸:۱۵
امیر قلعه‌نویی دوست ندارد با یدک کشیدن عنوان مدافع قهرمانی در دومین بازی نیز بدون برد بماند. رضا عنایتی که انگار فقط در تیم‌های قلعه‌نویی پایش به گلزنی باز می‌شود در این بازی هم عصای دست اصفهانی‌ها خواهد بود. در آن سو ملوان با پژمان نوری و محسن مسلمان امیدوار به کسب امتیاز از حریف قدرتمند خود هستند. سپاهانی‌ها باز هم باید در فولاد شهر از میهمانان‌شان پذیرایی کنند و خودشان هم هنوز نمی‌دانند که چه زمانی دوباره می‌توانند به نقش جهان بازگردند.
سپاهان هفته گذشته مقابل راه‌آهن متوقف شد و فردا در شرایطی به مصاف ملوان می‌رود که هواداران این تیم چیزی جزء پیروزی از تیم‌شان توقع ندارند.
* نفت آبادان – سایپا، ورزشگاه تختی آبادان، ساعت ۲۰:۴۵
نفت آبادان شروع خوبی در لیگ برتر داشت و با پیروزی خارج از خانه هواداران خود را به آینده امیدوار کرد.
نفتی‌ها که به مهلت کم خود برای آماده‌سازی و انجام نقل و انتقالاتشان خیلی معترض بودند و به سازمان لیگ می‌گفتند اگر دو بازی اول‌مان را عقب نیندازید قطعا آن‌ها را واگذار خواهیم کرد، در نخستین نمایش خود توانستند شاهینی‌ها را در زمین خودشان شکست دهند تا نشان دهند زمانی که فکر می‌کنند می‌بازند نیز بازی را می‌برند چه برسد به وقتی که از برد خود مطمئن باشند!
اما در مقابل آن‌ها شاگردان محمد مایلی‌کهن بازی خواهند کرد که تواسته‌اند بازی اول خود را ببرند و با آمادگی کامل در هوای گرم آبادان به فکر امتیازگیری از شاگردان آلفرد کاسیمیرو باشند.
‌ نفتی ها فردا در گرمای آبادان پذیرای سایپا هستند و می‌خواهند در هفته دوم جزء تیم‌های ۶ امتیازی جدول لقب بگیرند. این همان هدفی است که مایلی‌کهن با سایپا آن را دنبال می‌کند.
* صبای قم – پرسپولیس، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم، ساعت ۲۰:۴۵
شاگردان علی دایی برای اینکه بتوانند از پیروزی خود مقابل تراکتورسازی دفاع کنند باید در اولین آزمون خارج از خانه خود به مصاف صبا بروند. پرسپولیسی‌ها که کریم باقری را برای سه هفته از دست داد‌ه‌اند می‌توانند برای اولین بار در این بازی از مهاجم جدید خود “هروه” استفاده کنند. در طرف مقابل محمود یاوری می‌خواهد با ادامه‌ی روند مصاحبه نکردنش باخت هفته‌ی قبل مقابل سایپا را جبران کند و در این راه می‌تواند از مهاجم حاشیه‌ای و سابق پرسپولیس یعنی علیرضا نیکبخت نیز استفاده کند. قرار گرفتن نیکبخت برابر پرسپولیس می‌تواند از نکات جالب این بازی باشد.
صبا با محمود یاوری در شرایطی میزبان پرسپولیس است که در بازی اول خود طعم شکست را چشیده است. یاوری به خوبی می‌داند که برد در این دیدار چه اهمیتی دارد و به همین دلیل برای این مسابقه نقشه‌های زیادی کشیده است. رویارویی این مربی و علی دایی یادآور دیدار فصل گذشته پرسپولیس و شاهین است که طی آن نماینده بوشهر با مربیگری یاوری ۴ بر یک پرسپولیس را شکست داد.
این دیدار می‌تواند جنبه انتقامی برای علی دایی داشته باشد تا او علاوه بر فراموش کردن آن شکست از یاوری تیمش را به دومین برد پیاپی لیگ دهم برساند.
حضور نیکبخت واحدی در صبا از نکات قابل توجه است. اگر او برای این دیدار آماده باشد و رو در روی پرسپولیس قرار بگیرد می‌تواند انتظار صحنه‌های جذابی را داشت.
برنامه هفته دوم
شنبه ۹ مرداد
استیل آذین – پاس ساعت :۱۷:۳۰ دستگردی – تهران   داور:  تورج حق وردی – محبت علی رضایی تبار – حسن یوسفی –حسین زرگر- رحیم رحیمی مقدم
مس کرمان – ذوب آهن ساعت: ۱۷:۳۰ شهید باهنر – کرمان داور:  غلامرضا جباری – علی موغلی – بابک داوری – قاسم واحدی – ابراهیم میرزابیگی
استقلال – فولاد خوزستان ساعت:۱۹:۴۰ آزادی – تهران   داور:  یدالله جهانبازی – حیدر شکور – رسول فروغی – محمدرضا اکبریان – محمد حاتم
یکشنبه ۱۰ مرداد
تراکتورسازی – راه آهن ساعت:۱۷:۳۰ یادگار امام – تبریز  داور:  علیرضا فغانی – صادق نوری – بهرام کیانی – محمد ملکی – محمدرضا فلاح
پیکان – شاهین بوشهر ساعت:۱۸:۱۵ شهید رجایی – قزوین  داور:  شاهین حاج بابایی – رحیم شاهین – مصطفی فراهانی – منصور نوری – نادر جعفری
نفت تهران – شهرداری تبریز ساعت:۱۸:۱۵ اکباتان – تهران   داور:  جمشید دانش مهر – حمید غمزه – تورج عیوض محمدی – سعید فتاحی – عبود سنگاشکن
سپاهان – ملوان انزلی ساعت:۱۸:۱۵ فولادشهر – اصفهان   داور:  محسن قهرمانی – مجید شمس – سعید زارع – جواد شرفی – محمدعلی فروغی
نفت آبادان – سایپا ساعت:۲۰:۴۵ تختی – آبادان   داور: احمد صالحی – حمید نظری – سعید قاسمی – رضا کرمانشاهی – حسین عسگری
صبای قم – پرسپولیس ساعت:۲۰:۴۵ یادگار امام – قم   داور:  محسن ترکی – رضا سخندان – مسعود فرح نیا – جمشید محمدی – فرج الله یثربی
» ادامه مطلب ...

زمین لرزه ای شدید کرمان را لرزاند

| برچسب‌ها: | 0نظرات

زمین لرزه ای شدید کرمان را لرزاند
مهر: زمین لرزه ای شدید با شدت ۵٫۸ ریشتر دقایقی پیش بخش نگار از توابع شهر کرمان را لرزاند.
به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، دقایقی پیش زمین لرزه ای بسیار شدید شهر کرمان را لرزاند شدت این زمین لرزه ۵٫۸ ریشتر گزارش شده است. مرکز این زمین لرزه شدید منطقه روستایی نگار در چند کیلومتری کرمان است که دارای بافت قدیمی و خشت و گلی است.
هنوز گزارشی از این زمین لرزه دریافت نشده است اما ارتباطات تلفنی با نگار قطع شده است.
مشخصات جغرافیایی این زمین لرزه شدید ۵۶٫۷۴ درجه طول جغرافیایی و ۲۹٫۶۸ درجه عرض جغرافیایی است و به دلیل عمق کم و چهار کیلومتری زمین لرزه احتمال خسارات زیاد است.
اخبار بعدی متعاقبا ارسال می شود.
» ادامه مطلب ...

برنامه‌ های ویژه فردوسی‌ پور برای انتقاد از تیم ملی در نود

| برچسب‌ها: | 0نظرات

http://media.farsnews.com/Media/8711/ImageReports/8711030761/21_8711030761_L600.jpg

عادل فردوسی‌پور در اولین برنامه نود که جمعه آینده پخش می‌شود، برنامه‌های ویژه‌ای برای انتقاد از تیم ملی دارد.
او که طبق روال هر سال، برنامه‌اش را بین دو فصل تعطیل کرده، می‌خواهد در اولین فرصت، انتقادهای زیادی نسبت به اردوی تیم ملی در اتریش انجام دهد. ظاهرا مدتی که او برای انتقاد از تیم ملی و افشین قطبی و فدراسیون فوتبال در نظر گرفته حدود ۴۰ دقیقه است.
اولین برنامه نود در فصل جاری لیگ برتر که جمعه آینده پخش می‌شود، در استودیو قبلی این برنامه تولید خواهد شد. البته عادل برای این برنامه، تنها نیمی از فضای استودیو را در اختیار دارد چراکه صدا و سیما برای آن ساعت، برنامه‌هایی مخصوص ماه رمضان در نظر دارد که برای تولید آن برنامه‌ها، نیمی از فضای استودیو برنامه نود در اختیار تهیه‌کننده برنامه ویژه ماه رمضان قرار می‌گیرد.
با این حساب عادل فردوسی‌پور تا پایان ماه رمضان مجبور است به سختی برنامه خود را روی آنتن ببرد.
» ادامه مطلب ...

اس ام اس ها ويژه ماه مبارك رمضان (سری اول)

| برچسب‌ها: | 0نظرات

http://dl.davoodonline.com/Upload/img/ramezan.jpg


به غضنفرمیگن پاشو سحره. میگه ب
زار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ میزنم


**************
به حیف نون میگن تو که روزه نمی گیری،
چرا سحری می خوری؟ می گه نماز که نخونم،...
روزه که نگیرم... سحری هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟

**************
خدایا
یادم بده
یادم باشه
یادت باشم
************** آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهكار توییم
ای داور بخشنده بما كن نظری
**************
ماه مبارک آمد، اي دوستان بشارت
کز سوي دوست ما را هر دم رسد اشارت
آمد نويد رحمت، اي دل ز خواب برخيز
باشد که باقي عمر، جبران شود خسارت

**************
فرا رسيدن ماه ضيافت الهي بر شما و خانواده محترم مبارک باد

**************
امام صادق-ع:
خواب روزه دار عبادت،
خاموشي او تسبيح،
عمل وي پذيرفته شده
و دعاي او مستجاب است."
**************
آمد گه آمرزش و شهرُ الله عظمي
توفيق خدايا، تو ز ما سلب مفرما
**************

شد باز در رحمت خالق به روي خلق
چون ماه مبارک ز افق گشت هويدا
مژده که شد ماه مبارک پديد
**************
به عاصيان وعده ي رحمت رسيد
ماهي سرشار از برکت و رحمت و عبادت هاي پذيرفته شده
برايتان آرزومندم
**************

» ادامه مطلب ...

قاب آفتاب و بزرگ موندنی از حامی

| برچسب‌ها: , | 0نظرات

» ادامه مطلب ...

یوزرنیم و پسوورد نود 9مرداد 89

| برچسب‌ها: | 0نظرات


USERNAME: TRIAL-33061289 – PASSWORD: kksk5umtd8
USERNAME: TRIAL-33061311 – PASSWORD: tvcshxehrs
USERNAME: TRIAL-33061877 – PASSWORD: j47bda6vj6
USERNAME: TRIAL-33061913 – PASSWORD: nkcj34727d
USERNAME: TRIAL-33061942 – PASSWORD: pkubrf8hnb
USERNAME: TRIAL-33061957 – PASSWORD: ht2ktms2fn
USERNAME: TRIAL-33062036 – PASSWORD: frjhxt38rf
USERNAME: TRIAL-33061216 – PASSWORD: mjvn58vmfx
USERNAME: TRIAL-33061235 – PASSWORD: s62pt35jb2
USERNAME: TRIAL-33061255 – PASSWORD: ۶e4penk57u
USERNAME: TRIAL-33061273 – PASSWORD: xuxk7prtbf
USERNAME: TRIAL-33061175 – PASSWORD: x3prxxxfp7
USERNAME: EAV-32449304 USERNAME: EAV-32449305
PASSWORD: jkspe5jstc PASSWORD: vs2udvj2js
LAST DATE :۲۰۱۰-۱۰-۱۰ LAST DATE:۲۰۱۰-۱۰-۱۰
» ادامه مطلب ...

تصویری جدید و بسیار زیبای امیر علی زمانیان به نام برگرد عش.ق من

| برچسب‌ها: , | 0نظرات

» ادامه مطلب ...

نرخ امروز طلا سکه ارز در بازار ایران9 مرداد 89

| برچسب‌ها: | 0نظرات


قيمت طلا در بازار ايران(تومان)-
قيمت هر مثقال طلای 17 عيار: 128900
قيمت هر مثقال طلای 18 عيار: 137130
قيمت هر گرم طلای 18 عيار: 29760
قيمت هر مثقال طلای 19 عيار: 144440
قيمت هر  گرم طلای 19 عيار: 31400
قيمت هر مثقال طلای 20 عيار: 152300
قيمت هر  گرم طلای 20 عيار: 33110
قيمت هر مثقال طلای 21 عيار: 159980
قيمت هر  گرم طلای 21 عيار: 34780
قيمت هر مثقال طلای 22 عيار: 167480
قيمت هر  گرم طلای 22 عيار: 36410
قيمت هر مثقال طلای 24 عيار: 182840
قيمت هر  گرم طلای 24 عيار: 39750
 پيش بيني قيمت سکه  (تومان)-
تمام سکه بهار آزادی طرح قديم: 316600
تمام سکه بهار آزادی طرح جديد: 297600
نيم سکه بهار آزادی :   149800
ربع سکه بهار آزادی : 76400


 قيمت ارز در بازار ايران(تومان) 
ارز خريد فروش
دلار آمريکا 1046 1048
دلار کانادا 1018 1025
يورو 1361 1364
پوند انگلستان 1628 1635
دلار استراليا 927 933
فرانک سوئيس 987 995
کورون سوئد 142 145
کورون نروژ 167 170
کورون دانمارک 179 183
يکصد ين ژاپن 1180 1190
دلار هنگ کنگ 133 136
رینگیت مالزي 322 330
لير ترکيه 688 695
ريال عربستان 275 278
دينار کويت 3590 3650
درهم امارات 284 286
هزاردينار عراق 865 875
يوان چين 155 159

» ادامه مطلب ...

مجموعه تم جدید نوکیا سری 60 ورژن 5 N97 5800 5320

| برچسب‌ها: , | 0نظرات


Nokia.S60v5.Theme.Pack.8_www.MihanDownload.com.jpg


» ادامه مطلب ...

شهاب حسینی در فیلم جدید نیکی کریمی

| برچسب‌ها: | 0نظرات

http://iractor.persiangig.com/document/photo/niki-karimi/Niki_Karimi_2.jpg

فیلمبرداری «روایت» سومین فیلم بلند نیکی کریمی در مقام کارگردان در تهران ادامه دارد. «روایت» که عنوان موقت این پروژه است، همچون «یک شب» و «چند روز بعد» از ساخته‌های قبلی این فیلمساز، اثری اجتماعی است که نیکی کریمی نگارش فیلمنامه آن را برعهده داشته است. در این فیلم زوج مستندسازی درگیر مشکلات سوژه فیلم خود می‌شوند و تا پایان راه او را همراهی می‌کنند.
پروژه«روایت» چند ویژگی قابل توجه نسبت به دو فیلم قبلی نیکی کریمی دارد. سرمایه‌گذار این فیلم شرکت عصر نوین بی­تا است که با حضور در این پروژه سرفصل جدیدی از حضور بخش خصوصی صنعت، در سینمای ایران را رقم زده است. این موسسه صنعتی به زودی در سایت خود، آخرین اخبار و عکس‌های پروژه روایت را منتشر می‌کند.
ویژگی دیگر این فیلم حضور بازیگر حرفه‌ای چون شهاب حسینی در کنار ، اشکان خطیبی و هستی مهدوی‌فر در کنار نیکی کریمی با حضور تعدادی از مطرح­ترین ستاره­های سینمای ایران در نقش‌های مختلف آن است.
جهانگیر کوثری تهیه‌کنندگی «روایت» را بر عهده دارد و طبق برنامه‌ریزی مرحله فیلمبرداری آن با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی در ۴۵ جلسه به پایان خواهد رسید.
» ادامه مطلب ...

اسامی جان باختگان و مجروحان سانحه رانندگی زائران ایرانی در عراق

| برچسب‌ها: | 0نظرات

نماینده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در عراق ، اسامی جان باختگان و مجروحان سانحه تصادف اتوبوس زائران ایرانی با یک قطار در عراق را اعلام کرد.


ماشاالله رضایی به خبرنگار واحد مرکزی خبر در بغداد گفت: سکینه نهاردانی ۶۳ ساله و انسیه بیانی ۷۰ ساله دو زائر ایرانی هستند که متاسفانه در این سانحه رانندگی جان باخته اند.
وی افزود: عبدالرحمان مالکی ۸۰ ساله ، فاطمه کهن دل نیا ۵۰ ساله و معصومه کهن دل نیا ۵۶ ساله زخمی های این سانحه هستند که در بیمارستان شهر حله عراق بستری اند.
رضایی گفت: خدیجه سرچشمه و محسن کردی دو زائر مجروح دیگر هستند که خوشبختانه سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شده اند.
کاروان زایران ایرانی که امروز در سانحه رانندگی نزدیک شهر حله عراق دچار آسیب شد ، از آژانس مسافری کاج مهر در خیابان ولی عصر تهران به عتبات عالیات اعزام شده است.
این اتوبوس از نجف اشرف عازم کاظمین بود.
» ادامه مطلب ...

تاثیر خوردن خرما بر خواب راحت

| برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.irrest.com/pictures/L/989568361326004.JPG




مصرف به اندازه خرما می‌تواند جایگزین خوبی برای مصرف قند و شکر باشد که بهتر است همراه با چای مصرف شود و به عنوان یک منبع غنی قند در هنگام افطار محسوب می‌شود.
یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی گفت: مصرف همزمان خرما و شیر در هنگام عصر، سبب تنظیم سروتنین خون می‌شود و کسانی که خوابی آشفته دارند می‌توانند با خوردن خرما، خواب آرام را تجربه کنند.
منصور رضایی در گفت و گو با شبکه ایران با اشاره به اینکه ماده غذایی خرما از نظر تقسیم‌بندی گروه تغذیه جزء میوه محسوب می‌شود، اظهارکرد: خرما منبع غنی قندهای ساده یا کربوهیدرات‌ها بوده که از نظر پروتئین فقیر است.
به گفته وی، خرما انرژی سهل‌الوصولی را به بافت‌های بدن می‌رساند اما این انرژی تداوم ندارد.
رئیس اداره تغذیه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با بیان اینکه خرما دارای فیبر غذایی بالایی است، عنوان کرد: این ماده غذایی خوشمزه به عنوان یک ماده ملین است و کمک به پیشگیری و درمان یبوست می‌کند.
رضایی افزود: مصرف درازمدت خرما از ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش مانند کلون و معده جلوگیری می‌کند و به دلیل آنکه منبع غنی آنتی اکسیدان‌هاست از ابتلاء به بیماری‌های مزمن جلوگیری کرده و بدن را از نظر رادیکال‌های آزاد پاک می‌کند.
این متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی معتقد است، مصرف به اندازه خرما می‌تواند جایگزین خوبی برای مصرف قند و شکر باشد که بهتر است همراه با چای مصرف شود و به عنوان یک منبع غنی قند در هنگام افطار محسوب می‌شود.
وی گفت: خرما دارویی شیرین است و در هر ۴۰ گرم آن ۱۵ گرم قند وجود دارد که معادل ۶۰ کالری است.
» ادامه مطلب ...

آهنگ جدید و بسیار زیبای متین 2. حنجره با و مصی به نام شیرین

| برچسب‌ها: , | 0نظرات

آهنگ جدید و بسیار زیبای متین 2 حنجره با و مصی (راش گروپ) به نام شیرین . با 3 کیفیت متفاوت ...| Excluisve |

( تنظیم : محسن جانلو )

آهنگ با كیفیت MP3 128

شیرین

آهنگ با كیفیت 64 OGG
آهنگ با كیفیت WMA 20 ( مخصوص تلفن همراه )


» ادامه مطلب ...

آلبوم جدید و بسیار زیبای آبتین به نام محافظ

| برچسب‌ها: , | 0نظرات


فایل زیپ شده از کل آلبوم : Download

1 - Koche Pas Koche.mp3      
02 - Mohafez.mp3      
03 - Navaye Baran.mp3      
04 - Eshghe Vahii.mp3      
05 - Makhroobe Haye Ehsas.mp3      
06 - Panjereh.mp3      
07 - Shahre Ghazal.mp3      
08 - Bahar.mp3      



فایل زیپ شده از کل آلبوم : Download

01 - Koche Pas Koche.mp3      
02 - Mohafez.mp3      
03 - Navaye Baran.mp3      
04 - Eshghe Vahii.mp3      
05 - Makhroobe Haye Ehsas.mp3      
06 - Panjereh.mp3      
07 - Shahre Ghazal.mp3      
08 - Bahar.mp3      



فایل زیپ شده از کل آلبوم : Download

01 - Koche Pas Koche.ogg      
02 - Mohafez.ogg      
03 - Navaye Baran.ogg      
04 - Eshghe Vahii.ogg      
05 - Makhroobe Haye Ehsas.ogg      
06 - Panjereh.ogg      
07 - Shahre Ghazal.ogg      
08 - Bahar.ogg      



فایل زیپ شده از کل آلبوم : Download


01 - Koche Pas Koche.wma      
02 - Mohafez.wma      
03 - Navaye Baran.wma      
04 - Eshghe Vahii.wma      
05 - Makhroobe Haye Ehsas.wma      
06 - Panjereh.wma      
07 - Shahre Ghazal.wma      
08 - Bahar.wma      
» ادامه مطلب ...

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای هامون و رامتین به نام من و تو

| برچسب‌ها: , | 0نظرات




دانلود كل آلبوم در یك فایل زیپ        Rapidshare       Directlink

01 - Toto Miduni [ Exclusive MusicBaran ].mp3      
02 - Delroba [ Exclusive MusicBaran ].mp3      
03 - Doret Begardam [ Exclusive MusicBaran ].mp3      
04 - Yeki Bud Yeki Nabud [ Exclusive MusicBaran ].mp3      
05 - Mano To [ Exclusive MusicBaran ].mp3      
06 - Doktar Irooni [ Exclusive MusicBaran ].mp3      
07 - Toope Toope [ Exclusive MusicBaran ].mp3      
08 - Delroba Remix [ Exclusive MusicBaran ].mp3      




دانلود كل آلبوم در یك فایل زیپ        Rapidshare       Directlink

01 - Toto Miduni [ Exclusive MusicBaran ].mp3      
02 - Delroba [ Exclusive MusicBaran ].mp3      
03 - Doret Begardam [ Exclusive MusicBaran ].mp3      
04 - Yeki Bud Yeki Nabud [ Exclusive MusicBaran ].mp3      
05 - Mano To [ Exclusive MusicBaran ].mp3      
06 - Doktar Irooni [ Exclusive MusicBaran ].mp3      
07 - Toope Toope [ Exclusive MusicBaran ].mp3      
08 - Delroba Remix [ Exclusive MusicBaran ].mp3      




دانلود كل آلبوم در یك فایل زیپ        Rapidshare       Directlink

01 - Toto Miduni [ Exclusive MusicBaran ].ogg      
02 - Delroba [ Exclusive MusicBaran ].ogg      
03 - Doret Begardam [ Exclusive MusicBaran ].ogg      
04 - Yeki Bud Yeki Nabud [ Exclusive MusicBaran ].ogg      
05 - Mano To [ Exclusive MusicBaran ].ogg      
06 - Doktar Irooni [ Exclusive MusicBaran ].ogg      
07 - Toope Toope [ Exclusive MusicBaran ].ogg      
08 - Delroba Remix [ Exclusive MusicBaran ].ogg      


WMA 20

       Rapidshare       Directlink

01 - Toto Miduni [ Exclusive MusicBaran ].wma      
02 - Delroba [ Exclusive MusicBaran ].wma      
03 - Doret Begardam [ Exclusive MusicBaran ].wma      
04 - Yeki Bud Yeki Nabud [ Exclusive MusicBaran ].wma      
05 - Mano To [ Exclusive MusicBaran ].wma      
06 - Doktar Irooni [ Exclusive MusicBaran ].wma      
07 - Toope Toope [ Exclusive MusicBaran ].wma      
08 - Delroba Remix [ Exclusive MusicBaran ].wma      
» ادامه مطلب ...

فال امروز 9 مرداد 89

| برچسب‌ها: | 0نظرات

فروردين: امروز شما بى‌نهايت خوش بين هستيد و حتى براى يك لحظه مى‌توانيد به خودتان بقبولانيد كه همه چيز عالى است. اما شما مسائل و مشكلات حل نشده‌اى هم داريد كه مربوط به گذشته‌تان هستند. به جاى اينكه وانمود كنيد كه هميشه در زمان حال زندگي مى‌كنيد با صحبت كردن در مورد موضوعاتى كه شما را به دردسر انداخته‌اند آسيب پذيرى خود را نشان دهيد. شما از نتايج اين گفتگوها شگفت زده خواهيد شد.

ارديبشهت: امروز شما خيلى پرمشغله هستيد و زياد از اين موضوع راضى نيستيد، اما اطرافيانتان هم فعاليتهاى شما را محدود كرده‌اند و به شما فرصت زياد كار كردن را نمى‌دهند. فراموش نكنيد كه نگرش‌هاى شما به اندازه چيزهاى ديگر مى‌توانند در خوشبختى شما تأثير داشته باشند. اگر شما شكايت كرده و غر بزنيد مطمئناً روز خوبى نخواهيد داشت. اما اگر انرژى‌هاى مثبت را جذب كنيد و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهيد روزى بسيار خوب و عالى خواهيد داشت.

خرداد: اگر حوادث غير منتظره اى در محل كارتان روى داده و تقاضاهاى زيادى از شما مى شود واقعاً مهم نيست كه شما چه احساسى داريد. هنوز هم لازم است شما رقابت و عملكرد خود را به خوبى نشان بدهيد. اما شما نمى‌توانيد حدس بزنيد كه تمام كردن كارهايتان چقدر طول خواهد كشيد، بنابراين بهتر است كه هرچه زودتر كارتان را شروع كنيد. اگر شما بيشتر از حد لازم صبر كنيد، نمى‌توانيد از استعدادهاى خارق العاده‌تان به نحو مطلوب استفاده كنيد.

تير:
امروز كه ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نسبت به هميشه سرحال‌تر هستيد، اما زياد مشتاق نيستيد كه ديگران بفهمند كه چه احساسي داريد. اما اين موضوع مي‌تواند يك گسستگى بين تفكرات منطقي و احساسات قلبى شما ايجاد كند. سعى نكنيد كه ديگران را هم درگير اين كشكمش‌هاي درونى خودتان بكنيد، براي اينكه آنها نمى‌توانند هيچ كمكى بهتان بكنند. حتي اگر شما تصميم گرفته ايد كه احساساتتان به صورت محرمانه و خصوصى باقى بمانند، ولي بايد بيشتر بهشان توجه كنيد.

مرداد:
گاهى اوقات وقتى كه شما در كارى موفق مى شويد برايتان سخت است كه خودتان را كنترل كرده و احساساتتان را ابراز نكنيد، با وجود اين زمانى كه شما از نظر احساسى ضربه مى‌خوريد توانايى انجام اين كار را داريد. به ياد داشته باشيد حالا كه احساسات شما شكننده و  حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمى‌توانند به اين شكلى كه در حال حاضر هستند مدت زيادى دوام بياورند. در مورد خودتان با ديد منفى قضاوت نكنيد؛ شما خودتان مى دانيد كه چه موقع احساسات خود را ابراز كنيد.

شهريور:
امروز هيچ حرف ناگفته‌اى باقي نمانده است، اما شما باز هم نمى‌دانيد كه چگونه در مورد تجربيات خود صحبت كنيد. به جاى اينكه سعى كنيد جملاتى مناسب براي تعريف كردن روياها و تخليات خود پيدا كنيد، در مورد آنها با كسى صحبت نكنيد، چون اكنون از اين كار هيچ نفعي عايد شما نمى‌شود. شما بعدها براى تجزيه و تحليل كردن و بحث كردن در مورد آنها وقت كافى خواهيد داشت.

مهر:
زمانى كه شما نياز به حمايت عاطفى داريد، برايتان خيلى سخت است كه از يك دوست تقاضاى كمك كنيد. درحالي‌كه ونوس سياره بخت شما ازتان مى خواهد در مورد عواطف و كمكهايتان به ديگران صحبت كنيد، اورانوس به شما مى گويد كه بايد از شرايطى كه در آن قرار گرفته‌ايد فرار كنيد. شايد فرار كردن ايده خوبى به نظر برسد، اما هر وقت كه لازم باشد، شما دوست داريد همچنان پافشارى كرده و به ديگران كمك كنيد.

آبان:
احساسات شما نسبت به هميشه ژرف‌تر شده‌اند، اما در حال حاضر شما الزاماً دوست نداريد كه آنها را با كس ديگرى مطرح كنيد. متأسفانه شما در شرايطى قرار خواهيد گرفت كه نگه داشتن آنها پيش خود به صورت يك راز برايتان مشكل مى‌شود. حتي اگر شما دوست نداشته باشيد كسى خلوتتان را به هم بزند ولى اين اتفاق مي‌تواند آزمون جالبى براپ شما باشد تا بتوانيد به كسانى كه دوستشان داريد چيزى ياد بدهيد.

آذر:
زمانى كه به نظر مي رسد شما روز خيلى خوبى را آغاز كرده‌ايد، موردى پيدا مي شود كه از شما را از درون عذاب مى‌دهد و جلوى خوشحالپ شما را مي‌گيرد. وقتى كه يك موضوع احساسى لاينحل ظاهر مى‌شود شما نمی‌دانيد چگونه با آن برخورد كرده و چگونه آن را حل كنيد. به جاى تغيير دادن شرايط اخير، اكنون سخت تر كار كردن مفيد واقع خواهد شد. لازم نيست كه به افراد ديگر وابسته باشيد تا شما را خوشحال كنند. فقط بايد ديد خود را تغيير بدهيد.

دى:
اعتماد كردن به احساسات دروني تان كار خيلى خوبى است، ولي وقتي كه يك نفر دچار دردسر مى‌شود، اين اعتماد مى‌تواند كمي گمراه كننده باشد. شما مى‌خواهيد به آن شخص نشان بدهيد كه واقعاً نگران او هستيد، اما ترديد داريد. ترديد شما به خاطر اين است كه اگر يك بار احساسات خود را نشان بدهيد، از اين به بعد ديگران توقعات خيلي زيادی از شما خواهند داشت. ولى بايد ريسك كرده و اين كار را بكنيد. درستكار بودن نسبت به فريب دادن ديگران نتايج خيلي بهترى برايتان به ارمغان مى آورد.

بهمن:
در حال حاضر حتى مواقعي كه شما در محل كار هستيد، زندگى شما در روابطتان خلاصه شده است. همكارانتان در سر كار در مورد كارهايى كه انجام داده‌اند سر و صداى زيادى به راه مي‌اندازند، اما شما زياد تحت تأثير قرار نمى‌گيريد. متأسفانه شما اصلاً نبايد آنها را نقد كنيد و هيچ قضاوت منفى اى داشته باشيد، براى اينكه اگر امروز نقطه نظرهاى انتقادانه خود را ابراز كنيد مؤثر واقع نخواهند شد. تا آخر اين هفته از انجام اين كار صرف نظر كنيد و نظرات خود را ابراز نكنيد.

اسفند:
شما امروز با ديگران به مهربانى رفتار مى‌كنيد، ولى دوست نداريد احساسات خود را نشان دهيد. نگرانى شما به خاطر  واكنشهاى ديگران نيست، نگرانى‌تان به خاطر اين است كه زمانى كه نمى‌توانيد عملكرهاى خود را كنترل كنيد احساس ناراحتى مى‌كنيد. پس الان بهتر است كه از اين كار صرف نظر كنيد. خوشبختانه شما مى‌توانيد توانايى‌هايى كه در موردش صحبت نمى‌كنيد را در كارتان نشان دهيد و اين موضوع تحسين همگان را برخواهد انگيخت.
» ادامه مطلب ...

آهنگ جدید و بسیار زیبای مهرشاد و هادی آرمین با نام بی خبرم

| برچسب‌ها: , | 0نظرات

» ادامه مطلب ...

فیلم کمدی جدید با بازی ترانه علیدوستی، رضا عطاران، حامد کمیلی ،پوریا پورسرخ،...

۱۳۸۹/۰۵/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

سینما روز _ هر چی خدا بخواهد به کار گردانی نوید میهن دوست که این روزها مراحل پایانی خود را برای آما ده نمایش شدن سپری می کند را باید از همین حالا از جمله فیلمهای خوب عرصه سینمای طنز  ایران محسوب کرد .فیلمی که همه صحنه های آن در جزیره کیش فیلمبرداری شده است .
این فیلم که تهیه کننده آن پرویز شهبازی از کار گردانان مطرح سینمای یران است پخش آن را شرکت فیلمیران برعهده دارد و ترکیب جالبی از بازیگران مطرح سینما وتلویزیون در آن حضور دارند .
 ترانه علیدوستی، رضا عطاران، حامد کمیلی ،پوریا پورسرخ، بهاره رهنما ،سعید آقا خانی، فرهاد اصلانی، ارژنگ امیر فضلی، بهنوش بختیاری و…بازیگران اصلی این فیلم هستند که انتظار می رود بازیهای خوبی دراین فیلم ارائه کرده باشند .
در سالهای اخیر که موج فیلمهای سخیف کمدی باانتقادات گسترده ای از سوی علاقه مندان جدی سینما مواجه شده ،تلاش برای ساخت یک کمدی خوب سالم ومتفاوت ودرعین حال مفرح وتماشاگر پسند  توسط دست اندر کاران فیلم “ هرچی خدا بخواهد“تلاشی ستودنی است .
 نوید میهن دوست کار گردان فیلم “هرچی خدا بخواهد  “در فیلمهای عیار ۱۴ و نفس عمیق دستیار پرویز شهبازی کار گردان این دوفیلم بوده است .
 ماهنامه فیلم درباره این فیلم نوشته که :خط اصلی قصه برداشتی آزاد از فیلم “آوانتی “ (بیلی وایلدر)است اما پرداخت متفاوتی دارد ونمی توان آن را اقتباس تلقی کرد و در واقع ایده اصلی فیلمنامه از آوانتی گرفته شده وهمان قدر که عیار ۱۴شبیه ماجرای نیمروز بود هرچی خدا بخواهد هم به آوانتی شباهت دارد.
» ادامه مطلب ...

تصویری جدید و زیبای هومن سزاوار به نام دلشوره با سه كیفیت

| برچسب‌ها: , | 0نظرات

کیفیت بالا با حجم 43 مگابایت
 کیفیت متوسط با حجم 17 مگابایت
 قابل اجرا در تلفن همراه با حجم 6 مگابایت
» ادامه مطلب ...

برنامه‌ و ساعت برگزاری هفته پنجم تا نهم لیگ برتر

| برچسب‌ها: | 0نظرات

برنامه‌ و ساعت برگزاری هفته پنجم تا نهم لیگ برتر
ایسکانیوز: سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه‌ و ساعت برگزاری هفته پنجم تا نهم دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر (جام خلیج فارس) را اعلام کرد.


به گزارش روز پنجشنبه گروه ورزشی ایسکانیوز، بر این اساس برنامه ۵ هفته از رقابت های لیگ برتر به شر زیر است:
*هفته پنجم ۲۶ مرداد ساعت ۲۱:۳۰ پس از مراسم افطار
هفته گرامیداشت جایگاه رفیع قران در ماه مبارک رمضان و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی
سه شنبه:
فولاد – صبای قم
ملوان – سایپا
استیل‌آذین – مس
استقلال – پیکان
پاس همدان – نفت
شاهین بوشهر – تراکتورسازی
ذوب‌آهن – سپاهان
چهارشنبه ۲۷ مرداد:
شهرداری تبریز – نفت آبادان
راه‌آهن – پرسپولیس
*هفته ششم ۳۱ مرداد ساعت ۲۱:۳۰ پس از مراسم افطار
گرامیداشت وفات حضرت خدیجه(س) و روز جهانی مدارس
یکشنبه:
مس کرمان – فولاد
سپاهان – پاس همدان
پیکان قزوین – استیل‌آذین
نفت تهران – استقلال
تراکتورسازی – ملوان
دوشنبه ۱ شهریور:
نفت آبادان – ذوب‌آهن
صبای قم – شهرداری تبریز
پرسپولیس – شاهین بوشهر
سایپا – راه‌آهن
*هفته هفتم ۵ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ پس از مراسم افطار
هفته گرامیداشت ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) و هفته دولت و جانفشانی قهرمانی جنگ بدر امیرالمومنین حضرت علی(ع)
جمعه:
نفت تهران – مس کرمان
استقلال – سپاهان
شنبه ۶ شهریور:
پاس همدان – سایپا
استیل آذین – تراکتورسازی
فولاد – پرسپولیس
شاهین بوشهر – راه‌آهن
ملوان – نفت آبادان
شهرداری تبریز- پیکان قزوین
ذوب‌آهن – صبای قم
*هفته هشتم ۱۹ شهریور
هفته گرامیداشت عید سعید فطر و سالروز شهدای قیام ۱۷ شهریور
جمعه ساعت ۱۷:۰۰
سایپا – شاهین بوشهر
پیکان قزوین – نفت تهران
تراکتورسازی – ذوب‌آهن
نفت آبادان – فولاد خوزستان ساعت ۱۸:۴۵
مس کرمان- استقلال ساعت ۱۸:۴۵
شنبه ۲۰ شهریور:
راه‌آهن- ملوان ساعت ۱۷:۱۵
سپاهان – شهرداری تبریز ساعت ۱۷:۱۵
صبای قم – استیل آذین ساعت ۱۹:۴۵
پرسپولیس – پاس همدان ساعت ۱۹:۴۵
*هفته نهم ۲۶ شهریور
تعظیم و گرامیداشت هفته دفاع مقدش
جمعه ساعت ۱۷:۱۵
ملوان – شاهین
پاس – صبای قم
نفت – سپاهان
مس – تراکتورسازی ساعت ۱۸:۱۰
استقلال – سایپا ساعت ۱۹:۴۵
فولاد – پیکان ساعت ۱۹:۴۵
شنبه ۲۷ شهریور:
شهرداری تبریز – پرسپولیس ساعت ۱۶:۳۰
استیل‌آذین – نفت آبادان ساعت ۱۸:۳۰
ذوب‌آهن – راه‌آهن – متعاقبا اعلام خواهد شد
» ادامه مطلب ...

آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا روزگار به نام عادت

| برچسب‌ها: , | 0نظرات

» ادامه مطلب ...

مطالب قبلي