لغو دیدار استقلال - شهرداری تبریز

۱۳۸۹/۰۹/۱۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات


http://tacklesevvom.com/media/image/webKhabar/estegh%20arm.jpg
با وجود تاکید سازمان لیگ فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری کلیه دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر و مخالفت این سازمان با لغو دیدارهایی که قرار است در شهر تهران برگزار شود، استانداری استان تهران در نامه‌ای به سازمان لیگ تاکید کرد دیدار امروز استقلال با شهرداری تبریز برگزار نشود.
به دنبال تاکید استانداری استان تهران مبنی بر لغو دیدار تیم‌های استقلال تهران - شهرداری تبریز در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر، سازمان لیگ برتر از برگزاری این مسابقه با 24 ساعت تاخیر خبر داد.
دیدارهای تیم‌های استقلال تهران - شهرداری تبریز قرار بود ساعت 15 امروز با قضاوت محمود رفیعی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود که به دلیل آلودگی هوا این بازی لغو شد.
براساس نشست مسئولان سازمان لیگ قرار است این دیدار با 24 ساعت تاخیر عصر فردا شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود. البته این به شرطی است که تا فردا وضعیت هوای تهران شرایط بهتری پیدا کند.
فوتبال را تعطیل کنند تا خیال همه راحت شود/ هتل جا ندارد بازیکنانمان را نگه داریم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از لغو دیدار امروز تیمش برابر شهرداری تبریز گفت: با این شرایط فوتبال را تعطیل کنند تا ما هم تکلیف مان را بدانیم. پرویز مظلومی ظهر امروز و پس از اعلام لغو دیدار این تیم برابر شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: واقعا از این برنامه ریزی خسته شده ایم. ما در طول هفته با همین شرایط تمرین کرده ایم و حالا که آماده برگزاری بازی شده ایم می گویند هوا آلوده است!
وی ادامه داد: نمی شد مسئولان محترم سازمان لیگ روز قبل اعلام کنند این بازی لغو شده است تا ما هم تکلیف مان را بدانیم. الان هتل جا ندارد و نمی توانیم بازیکنانمان را تا 24 ساعت دیگر در هتل نگه داریم. در این شرایط چه کسی باید پاسخگوی این بی برنامگی باشد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما در طول هفته تمریناتمان را در همین آلودگی هوا برگزار کرده ایم. چطور آن زمان برای بازیکنان ضرر ندارد و حالا که روز بازی شده برای بازیکنان خطرناک است.
مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: واقعا این وضعیت خسته کننده است و نمی دانیم باید چکار کنیم. بهتر است فعلا فوتبال را تعطیل کنند تا شرایط برای برگزاری مسابقات فوتبال فراهم شود.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شهرداری تبریز قرار بود ساعت 15 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که با تصمیم سازمان لیگ و به دنبال تاکید کمیته اضطرار آلودگی هوا این بازی لغو شد. قرار است بازی دو تیم با 24 ساعت تاخیر عصر فردا شنبه برگزار شود.
آلودگی یک شبه برطرف نمی‌شود/ نمی‌توانیم شنبه با استقلال بازی کنیم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با انتقاد از لغو دیدار این تیم با استقلال تهران گفت: مگر قرار است آلودگی هوای تهران یک شبه برطرف شود که برگزاری این بازی را به روز شنبه موکول کرده‌اند. حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: دقیقه 90 به ما اعلام کرده‌اند که دیدارمان با استقلال به خاطر آلودگی لغو شده است، در این هیچ بحثی نیست اما ما روی اینکه بازی قرار است فردا برگزار شود، بحث داریم. مگر آلودگی هوا تا فردا برطرف می شود؟ هوای امروز تهران با فردا چه فرقی می کند؟ قرار است یک شبه آلودگی هوا برطرف شود؟
وی افزود: تفاوت برگزاری بازی به جای امروز در فردا این است که فقط یک هزینه بیشتر روی دست ما می‌ماند. ما امشب بلیت داریم و باید به تبریز برگردیم اما اگر قرار باشد، بازی فردا برگزار شود، باید 48 ساعت بیشتر در تهران بمانیم. به این مشکل باید رزرو هتل را هم اضافه کنید که برای ما هزینه دارد و یا شاید اصلا امکان اقامت در هتل را نداشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز تاکید کرد: اگر قرار بر این بوده که بازی لغو شود، همان بهتر که در تاریخی دیگر برگزار شود. فردا روز شنبه است و قطعا تردد در سطح شهر بیشتر و آلودگی هوا کمتر از امروز که روز جمعه است نخواهد بود. پس با این شرایط تعویق 24 ساعته بازی درست نیست.
درخشان با تاکید براینکه باشگاه شهرداری تبریز نمی خواسته بازی این تیم با استقلال تهران لغو شود، گفت: اینکه بازی ما با استقلال در تاریخ دیگری برگزار شود، خیلی به برنامه ریزی لیگ ضربه نمی‌زند. مگر سپاهان 2 بازی معوقه دارد به لیگ برتر لطمه وارد آورده است؟
درخشان در پایان تصریح کرد: تا ساعت 17 امروز به ما وقت داده‌اند که اعلام کنند، دیدارمان با شهرداری در چه تاریخی برگزار می شود. اما من باید اعلام کنم با توجه به شرایطی که داریم فردا نمی توانیم با استقلال بازی کنیم و اگر قرار بر لغو مسابقه است، بهتر است بازی در تاریخی دیگر برگزار شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي