پرفروش ‌ترین گوشی های هفته گذشته

۱۳۸۹/۰۹/۱۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات


http://mobna.net/Files/News/Images/300_11.jpg
X2 و ۶۷۰۰ SLIDE نوکیا، K970 و Hazel اریکسون، S5333، STAR TV سامسونگ ، GW300، BL20 ال جی و HD MINI اچ تی سی به عنوان گوشی های پرفروش در بازار هفته گذشته معرفی شدند.
به گزارش  موبنا، امکانات و بهای مناسب این نوع گوشی ها از جمله دلایل اصلی پرفروشی مدل های فوق در سطح بازار تلفن همراه بوده است.
** پرفروش ترین های نوکیا
دو مدل گوشی X2 و ۶۷۰۰  SLIDE نوکیا که به بهای ۱۴۰ و ۲۲۰ هزار تومان به فروش رسید مورد تقاضای بیشتر مشتریان در هفته گذشته قرار گرفت.
گوشی X2 نوکیا از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت  بهره می برد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی همراه با فلش LED از قابلیت های ۶۷۰۰  SLIDE به شمار می آید.
۲۳۳۰، ۲۲۲۰، ۵۰۳۰ XpressRadio، C1 و  C7 از جمله دیگر گوشی های ارزان قیمت بودند که در هفته گذشته با افزایش تقاضا روبرو بودند.
مدل های فوق به ترتیب به بهای ۷۵، ۷۹ ، ۵۰، ۴۵ و ۴۸  هزار تومان در هفته گذشته بازار تلفن همراه به فروش رسیدند.
** پرفروش ترین های سونی اریکسون
K970 و Hazel از جمله گوشی های پرفروش سونی اریکسون در هفته گذشته بودند که با قیمت ۱۷۰ و ۲۴۶ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفتند.
Cedar ، X10 mini pro و C901 از دیگر گوشی های پرفروش این برند در هفته گذشته بودند که مورد استقبال مشتریان این برند قرار گرفتند.
سه مدل فوق به ترتیب به بهای ۹۸ ، ۳۰۵ و ۲۱۵ هزار تومانی در بازار تلفن همراه فروخته شدند.
** پرفروش ترین های سامسونگ
دو مدل S5333، STAR TV سامسونگ که به ترتیب به بهای ۲۳۳ و ۱۶۰ هزار تومان به فروش رسید مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت.
صفحه نمایش TFT 3.2 اینچی لمسی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳٫۱۵ مگاپیکسلی از ویژگی های اصلی گوشی S5333 به شمار می آید.
از امکانات گوشی STAR TV سامسونگ می توان به صفحه نمایش ۳٫۰ اینچی لمسی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳٫۱۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.
همچنین تمامی گوشی های زیر ۱۰۰ هزار تومان این برند نیز در هفته گذشته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت.
**پرفروش ترین های ال جی
سه مدل گوشی GW300، BL20 و GX200 ال جی که با گارانتی رسمی به بهای ۱۲۹ ، ۲۰۰ و ۱۰۶هزار تومان به فروش رسیدند مورد تقاضای بالایی از سوی مشتریان روبرو شدند.
گوشی GW300  دارای صفحه نمایش tft با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی است.
گوشی bl20 new chocolate دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش tft با قابلیت نمایش ۲۶۲ هزار رنگ، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.
KP105 ، ، GD510 و KE970 از دیگر گوشی های ال جی بود که با قیمت فروش ۳۲، ۱۵۳و ۱۰۸ هزار تومانی در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفتند.
** پرفروش تری های اچ تی سی
گوشی HD MINI اچ تی سی  با قیمت ۴۵۶  هزار تومانی توانست در هفته گذشته بازار تلفن همراه  مورد تقاضای بیشتر مشتریان این برند قرار گیرد.
دومین گوشی پرفروش این برند نیز مدل LEGEND اچ تی سی بود که با قیمت ۵۴۴ هزار تومانی از استقبال بالایی برخوردار شد.
صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی مولتی تاچ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، سیستم عامل ویندوز موبایل ۵/۶ و ارتقا حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی های HD MINI به شمار می آید.
صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی AMOLED ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، سیستم عامل آندروئید و ارتقا حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی های LEGEND محسوب می شود.
گوشی wildfire که با گارانتی رسمی با قیمت فروش ۳۶۳ هزار تومان به فروش می رسد توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي