توضیحات رویانیان درباره سهميهٔ بنزين دی‌ماه

۱۳۸۹/۰۹/۲۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.rasekhoon.net/userfiles/080906132512_gasoline_Xantia_Or_Shot4u.jpg
به گزارش ایسنا محمد رویانیان در حاشیه همایش تبیین قانون هدفمندی یارانه در زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای قیمت همه حامل‌های انرژی چند گزینه انتخاب شده است، افزود: امیدواریم تصمیمات دولت در این زمینه منجر به انتخاب بهترین گزینه شود.

رویانیان با بیان اینکه با هماهنگی صورت گرفته در حدود 280 هزار مسیر برای تعرفه بار شناسایی شده است، یادآور شد: این اقدام در آینده نزدیک به نرم افزار تبدیل خواهد شد تا در طول اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها مسیر به مسیر با رانندگان همراه باشیم.

وی از افزایش کنترل و نظارت مردمی بر روی ناوگان تاکسیرانی خبر داد و اظهار کرد: این مهم از طریق شهرداری‌ها و خط تلفن‌های ویژه انجام خواهد گرفت و مردم بیشتر بر عملكرد این ناوگان نظارت خواهند داشت. همچنین وزارت كشور قرار است یك طرح نظارتی فراگیر مردمی در زمینه نحوه عملكرد حمل و نقل عمومی به ویژه در حوزه طراحی كند.

به گزارش ایسنا،‌رییس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور با اشاره به اینکه تا به امروز حدود 700 دستگاه اتوبوس در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تحویل گرفته شده است، افزود: بعد از این نیز به طور ضربتی و به صورت گسترده شاهد اضافه شدن اتوبوس‌های جدید به ناوگان شهری خواهیم بود. همچنین علاوه بر اضافه کردن مینی بوس و ون، نوسازی کامیون‌ها هم به سرعت شروع می‌شود.

رویانیان در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت شرکت ایران خودرو دیزل در زمینه جایگزینی كامیون‌های «فراز» به جای «هوو» نیز خاطرنشان کرد: سیاست دولت بهینه سازی تولید داخلی و نیز جلوگیری از واردات خودروهای بی‌کیفیت خارجی است تا در این راستا ضمن حمایت از تولید داخلی، برای ورود خودروهای باکیفیت به کشور نیز مدیریت‌های لازم نیز صورت گیرد. به همین خاطرهیچ گونه نگرانی دراین زمینه وجود ندارد و به طور حتم اگر کامیون‌های هوو دارای اشکالاتی است، وجود چنین اشکالاتی در خودروهای جایگزین به هیچ وجه قابل قبول دولت نخواهد بود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي