محدودیت های ترافیکی جاده های استان تهران اعلام شد

۱۳۸۹/۰۹/۱۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.chtn.ir/UploadedFiles/Fa/News/2/Image85787.jpg
سرهنگ ‘همایون شریفی’ روز پنجشنبه گفت: در اجرای این محدودیتها عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی اضافه کرد: در محور هراز تردد تمام تریلرها ممنوع بوده و رفت و آمد کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح تا ۲۴ امروز و فردا در این محور ممنوع است.
شریفی گفت: درهمین محور تردد خودروها در روز جمعه ۱۲آذرماه جاری از بلوار کریتون به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۵ از آب اسک به سمت جنوب یک طرفه خواهد بود.
وی افزود: همچنین در محور دماوند تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه یازدهم آذر ماه و از ساعت شش صبح تا ۲۴ روز جمعه ۱۲ آذرماه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.
وی تاکید کرد: در زمان اجرای محدودیت های ترافیکی، تردد موتورسیکلت ها در کلیه محورهای ارتباطی استان تهران ممنوع خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت های ترافیکی از محور مورد نظر خود عبور کنند، در غیر این ‌صورت از حرکت آنان جلوگیری به عمل می آید.
استان تهران دارای سه هزار و ۴۵۹ کیلومتر راه است که ۹۰۴ کیلومتر آن آزاد راه و بزرگراه است

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي