آخرین خبرها از شاخص آلاینده های هوای تهران

۱۳۸۹/۰۹/۱۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات


محمدرضا محمودی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: بر اساس اطلاعات دستگاه های سنجش آلاینده های هوا ، میزان پی ام هوا دیروز ۱۵۴ واحد بود که امروز با ۱۵ درجه کاهش به ۱۳۷ واحد رسیده است.
وی گفت: گرچه وضع هوای تهران هنوز هم در حد هشدار است اما با آغاز وزش باد در لایه های بالاتر به تدریج از میزان آلاینده ها کاسته می شود.
محمودی با اشاره به به وجود آمدن حالت ” مه دود ” در هوای تهران افزود: به علت افزایش دما و تبخیر از یکسو و پایداری هوا و وجود آلاینده ها از سوی دیگر ، مه و دود با یکدیگر آمیخته شده و کاهش آلاینده ها کمتر قابل مشاهده است.
معاون عمرانی استاندار تهران گفت: مصوبات جلسه کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا به ویژه تعطیلی یک ساعت زودتر ادارات دولتی تا پایان این هفته بود و فعلا برای ادامه این تصمیمات در هفته آینده تصمیم گیری نشده است.
جانشین استاندار در کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران افزود: اگر شاخص های آلاینده هوای تهران دوباره افزایش یابد ، جلسه این کمیته برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.
هوای شهر تهران از ۲۹ روز قبل در وضع پایداری است .
کارشناسان سازمان هواشناسی پیش بینی کرده اند از اواسط هفته آینده با ورود سامانه های بارش زا به کشور ، هوای شهرهای صنعتی کشور پاک شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي