پیش بینی های خبر گزاری ها در مورد هوای تهران

۱۳۸۹/۰۹/۲۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.aftabnews.ir/images/docs/000039/n00039137-b.jpg
بنابر اعلام پایگاه های مختلف هواشناسی در جهان در روزهای آینده با کاهش دمای هووا در تهران احتمال بارش های جوی افزایش می یابد.
به این ترتیب تهرانی ها در روز یکشنبه شاهد هوای صاف و بدون ابر خواهند بود و دمای هوا بین ۱۴ تا ۱۹ درجه سانتی پیش بینی شده است.
در روز دوشنبه با کاهش تدریجی گرما هوا تا حداکثر ۴ درجه، دمای هوا بین ۱۳ تا ۱۵ درجه خواهد بود و پیش بینی ها حاکی از بارش های پراکنده خواهد داشت.
در روز سه شنبه با افزایش موجی از سامانه پرفشار تهرانی ها شاهد سرد شدن هوا خواهند بود و دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۳ درجه سانتی گراد همراه با بارش های جوی پیش بینی شده است.
هواشناسی بی بی سی بارش شدید باران را برای آسمان تهران در روز دوشنبه پیش بینی کرده و  دمای هوا را حداکثر ۸ درجه سانتی گراد اعلام کرده است. پیش بینی های یاهو حداکثر دامنه دید تهرانی ها را حدود ۵ کیلومتر پیش بینی کرده و  خبر از بارش باران در روز دوشنبه خبر داده است. یاهو احتمال بارش پراکنده در روز دوشنبه را ۶۰  درصد گزارش داده و این احتمال را در روزهای بعدی به ترتیب ۵۰ و ۴۰ درصد اعلام کرده است.
به گزارش یک سایت هواشناسی جهانی، وزش باد در روزهای آینده سیر صعودی خواهد داشت و از ۱٫۵ متر در صبح روز یکشنبه(فردا) در نهایت به ۲٫۴ متر در ثانیه می رسد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي