اعلام جزئیات طرح تردد خودروها در اصفهان

۱۳۸۹/۰۹/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://media.farsnews.com/Media/8902/Images/jpg/A0838/A0838068.jpg
معاون عمرانی فرماندار اصفهان جزئیات اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها در شهر اصفهان را اعلام کرد.
داریوش خرسندی در گفتگو با خبرنگار مهر در اصفهان افزود: طرح تردد زوج و فرد شدن خودروها در شهر اصفهان از ساعت ۱۴ روز جاری به صورت موقت تا ۱۸ آذرماه به منظور رفع آلودگی از سطح شهر اصفهان دنبال می‌شود.
وی در خصوص جزئیات اجرای طرح و مسیرهای در نظر گرفته جهت تردد زوج و فرد کردن خودروها در شهر اصفهان گفت: این محدودیتها در شش مسیر اجرایی می‌شود.
معاون عمرانی فرماندار اصفهان مسیرها را به این شرح اعلام کرد:
مسیر شماره یک: از خیابان کاوه تا خیابان آزادی و هزار جریب از محل تقاطع کاوه، چمران، نزدیک ترمینال کاوه تا پل‌های دفاع مقدس (ترمینال صفه)
مسیر شماره دو: بزرگراه شهید خرازی تا خیابان جی، حدفاصل سه راه صمدیه تا تقاطع جی- پروین
مسیر شماره سه: از میدان آزادی تا بلوار کشاورز، میدان آزادی تا تقاطع بلوار کشاورز، بزرگراه شهید حبیب‌اللهی
مسیر شماره چهار: از پارک قلمستان به سمت مرکز شهر
مسیر شماره پنج: از خیابان آبشار، چهارراه آبشار به سمت مرکز شهر
مسیر شماره شش: خیابان مشتاق، پل غدیر به سمت میدان انقلاب
معاون عمرانی فرماندار اصفهان همچنین تصریح کرد: پلیس راهور موظف است از ساعت هفت صبح تا ۲۰ از تردد خودروها خارج از محدوده قابل عبور خود جلوگیری کند.
خرسندی همچنین ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده خودروهایی که رقم سمت راست پلاک آنها زوج است، روزهای زوج و خودروهایی که عدد سمت راست پلاک فرد دارند در روزهای فرد در محدوده مسیرهای اعلام شده تردد خواهند کرد و در روزهای تعطیل و جمعه‌ها این محدودیت اعمال نمی‌شود.
معاون عمرانی فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: تانکرهای حامل مواد سوختی، مواد غذایی، خودروهای عمومی، دولتی و امدادی از این قاعده مستثنی هستند و جزئیات مطرح پیرامون تردد تاکسیها نیز نشستهای شورای مدیریت بحران بررسی و طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي