اطلاعیه برای افرادی که به هیچ وجه موفق به اصلاح، تکمیل و یا ثبت نام نشده‌اند:

۱۳۸۹/۰۹/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://kheradschool.ir/files/Content101/Webpanel_thumbnail_1285742058.jpg
افرادی که از طریق سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار موفق به اصلاح، تکمیل و یا ثبت نام نشده‌اند، می‌توانند به ستاد پاسخگویی طرح تحول اقتصادی وابسته به مرکز آمار ایران مراجعه کنند.
خبرنگار مهر از مرکز آمار ایران کسب اطلاع کرد: افرادی که از طریق سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار موفق به اصلاح، تکمیل و یا ثبت نام نشده اند و به مشکلاتی برخورد کرده اند، می توانند به ستاد پاسخگویی طرح تحول اقتصادی که توسط مرکز آمار ایران تشکیل شده است، مراجعه کنند.
همچنین ستاد پاسخگویی طرح تحول اقتصادی در خیابان رهی معیری از ساعت ۱۸ الی ۲۰ آماده پاسخگویی به سئوالات مراجعه کنندگان است. این مرکز اعلام کرد که شماره های اعلام شده در سایت مربوطه هر روزه پاسخگوی مشکلات مردم خواهد بود.
برخی از مردم در تماس با خبرگزاری مهر عنوان کرده اند که از طریق سایت موفق به ثبت نام نمی شوند. در این ارتباط مرکز آمار دلیل آن را شلوغی سایت در پیک زمانی عنوان می کند.
گفتنی است، افرادی که موفق به ثبت نام نشده اند باید حتما فرمهای مربوطه را از طریق سایت پر کرده و به صورت اینترنتی آن را برای مرکز آمار ایران ارسال کنند و در صورت عدم موفقیت می توانند به ستاد مذکور مراجعه نمایند.
در حال حاضر مسئولان مرکز آمار ایران از مصاحبه با خبرنگاران در زمینه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار خودداری می کنند، این درحالی است که شهروندان ابهاماتی در این باره دارند.
درپی پیگیریهای خبرنگار مهر، روابط عمومی این مرکز عنوان می‌کند که پس از گذشت مدت زمانی از باز شدن سامانه و به نیمه رسیدن زمان فعالیت آن و همچنین مشخص شدن اطلاعات و اشکالات، اطلاع رسانی هایی صورت خواهد گرفت.
سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار تا ۱۵ دی ماه سال جاری باز است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي