خبرهای جدید از بهرام رادان، لعیا زنگنه و…

۱۳۸۹/۱۰/۰۴ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.pixiran.tk/images/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AD%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-4600711.jpg
امین حیایی در مقابل دوربین سومین اخراجی ها
امین حیایی به عنوان جدیدترین بازیگر فیلم «اخراجی ها ۳»، مقابل دوربین «سعید ده نمکی» رفت. «اخراجی ها ۳» در جشنواره فجر امسال به نمایش در می آید. «ده نمکی» در سومین قسمت از فیلم  «اخراجی ها»، شرایط رزمندگان را، پس از پایان جنگ روایت می کند. به جز امین حیایی دیگر بازیگرانی چون اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، حسام نواب صفوی، رضا رویگری، سیدجواد هاشمی، یوسف صیادی، علی دهکردی، قاسم زارع، سپند امیرسلیمانی، فخرالدین صدیق شریف، امیر نوری، محمود مقامی، مریم کاویانی، بهنوش بختیاری، رز رضوی و مریم سلطانی در «اخراجی ها ۳» نقش آفرینی دارند.

لعیا زنگنه و بازگشت دوباره به قاب شیشه ای

لعیا زنگنه با نقش آفرینی در فیلم «نام دیگر عشق»، بار دیگر به تلویزیون می آید. این فیلم تلویزیونی که کارگردانی آن را «جمشید سهرابی زاده» بر عهده دارد، هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد. این فیلم داستان رویارویی مادر و دختری را، پس از هفده سال جدایی از یکدیگر روایت می کند. به جز لعیا زنگنه بازیگران دیگری از جمله عباس قلیچ لو، شهرزاد کمال زاده، محمدرضا نجفی، یاسر بالاجاده، منوچهر صفرخانی و پیام اسکندری، در این فیلم حضور دارند.

بهرام رادان با راه آبی ابریشم در راه جشنواره فجر
بهرام رادان با فیلم سینمایی «راه  آبی ابریشم»، به کارگردانی «محمد بزرگ نیا» مسافر جشنواره فیلم فجر امسال می شود. داستان این فیلم در قرن چهارم هجری اتفاق می افتد و ماجرای نخستین سفر دریایی ایرانیان، به چین را به تصویر می کشد. به جز بهرام رادان بازیگران صاحب نام دیگری چون عزت ا… انتظامی، رضا کیانیان، داریوش ارجمند، پیام دهکردی، پگاه آهنگرانی و مهدی میامی در «راه آبی ابریشم» ایفای نقش کرده اند.

عسل بدیعی از زمین انسان ها می گوید
عسل بدیعی بازی در مجموعه تلویزیونی «زمین انسان ها»، به کارگردانی «ابوالحسن داوودی» را به پایان رساند. قرار است این سریال زمستان امسال روی آنتن برود. «زمین انسان ها» داستان چند پزشک را روایت می کند و بخش عمده ای از حوادث آن، در بیمارستان اتفاق می افتد. این سریال که به صورت اپیزودیک ساخته می شود، در هر قسمت داستان یکی از بیماران این بیمارستان را روایت می کند. به جز عسل بدیعی دیگر بازیگرانی چون علی نصیریان، سروش صحت، مائده طهماسبی، بهمن زرین کوب، داریوش اسدزاده، افسانه ناصری، رضا آقادی و امیرمحمد زند در «زمین انسان ها» ایفای نقش دارند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي